Ik was bob (ben ik eigenlijk atijd omdat ik nooit alcohol drink) Maar wat heb ik me bescheurd. De rest ging helemaa los. De jongens die wij die avond hadden ontoet, stonden met verbazing te kijken. Ze hadden niet verwacht dat meiden ui het "hoge" noorden ook zo los konden gaan haha.
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-09 13:53
Klinkt als een geslaagd weekend
moet overleg in
Grit
Geplaatst: 06-04-09 14:02
Klinkt gezellig Janet
Grid; gezellig overleggen
Spoek's medicatie hoeft niet aangepast te worden, het bloedbeeld is stabiel
Ik ga de naar Tom en Vince, zullen wel lekker in het zonnetje liggen te dutten.
timokyana
Geplaatst: 06-04-09 14:28
goedemiddag, even 15 pagina's bijgelezen
Siet mist martinique en collin. Zo te horen staan ze wel perfect daar.
cameratje voor amy, handig
Chayenne doet het braaf zeg! Je staat er leuk op leon,vind het met lengte reuze meevallen. Ze toont niet echt klein zo. En arjan ook, gaaf zeg!
Boncho lieve foto's!
joyce gave set!
Peet, ik vind whis echt een plaatje zeg! Staat je goed zo weer in het zadel
Cp 80 cm gesprongen! en aan de les voor trekker rijden gave foto's!
Gaaf rom!
Mambo is stoer
Max doet het ook super! Leuk paard zeg!
grid leerzame leuke avond gehad bij annemarie!
Noa met een flinke buik zeg! Spannend dus!
Schimpje een trekpaard voor heropvoeding. En de trailerklep afgebroken. balen zeg!
Siet: nieuwe set uitgekozen! erg stoer hoor! Amy ziet er super uit zeg!
Maya ook een handige cam.
ellieelende mooie foto's van schoon paard
Peet: alsnog gefeliciteerd!!!!
lucy : gefeliciteerd met jullie hengstveulen! wat een plaatje! mooie naam ook
leuk paard is femke
prada ziet er goed uit joyce!
amy heeft even spannend gemaakt,gelukkig niets ernstigs
nathalie ook gave foto's en een gepaneerd paard in de bak
lieve foto's van vince!
grid een lekker slapend stel in de wei
himesh ziet er goed uit. Hij is echt groot zeg!
knappe say gezien met nieuw dekje
resilover: stoere hond
Silas nieuwe baan! Hoe is het bevallen? Silas ziet er goed uit zeg!
iedereen met toetsen succes!
Kasha's uier voller.Word spannend marleen!
janet lekker gewinkeld.
Hier vanmorgen heerlijk gereden, genieten van dit mooie weertje!
Vrijdag komt de veearts enten en nienke eens onderzoeken waar dat schuren nou vandaan komt, ben benieuwd!
Pradaatje
Geplaatst: 06-04-09 15:02
Heerlijk weer he TK Vrijdag enten en onderzoek! Ben benieuwd!
Ben net alleen naar het bos geweest. Nouja stukje dan, volgens mij 20 min gedaan over het stuk wat we normaal in 5 minuten lopen, heel de tijd wou ze omdraaien en terug racen. Maar ben blijven belonen en koekjes geven, en toen liep ze gelukkig door! Over de berg heen, zelfde verhaal. We waren bijna in ons normale pad, en toen dacht ze, echt niet! En weg was ze, terug gekregen uit de galop, nog een keer geprobeert, maar het zat er echt niet in Toen terug naar huis gestapt, alsnog erg trots, we zijn nog nooit zover gekomen alleen
Idd lastig Dagmar, Horeca niet iets? Banbay zn deken nog heel! Janet lekker geshopt
grrr
Geplaatst: 06-04-09 18:06
Joehoe, Kascha's uiers zijn nog steeds een stuk flinker, we hebben dus net de bevalstal maar in orde gemaakt, en de camera's opgehangen. Vannacht even proefdraaien...
Alleen..... de schimmel steekt hier weer de kop op, ze heeft haar hoofd op een paar plekjes open geschuurd, VA komt morgen maar weer langs. Ze is al twee keer ingeënt tegen schimmel, en een aantal keer gewassen met Imaverol, waarschijnlijk is de schimmel hier allemaal resistent voor... dus moeten we iets anders proberen. Balen!
Spannend met Kascha zeg! Balen dat de schimmel weer de kop op steekt. Misschien een specifieker middel tegen dit bepaald soort schimmel gebruiken.
grrr
Geplaatst: 06-04-09 18:22
Ja, heb hem ook gevraagd als dit niet helpt een schraapseltje van de huid te nemen, maar volgens hem kon dat wel, maar was dat vaak vrij lastig. Ze heeft echt een paar lelijke plekken op haar koppie, net als het friesje. De rest heeft gelukkig geen last, waarschijnlijk betere weerstand.
ik hoop het voor je Marleen! zou wel fijn zijn!! en ik ben ook heele rg beniuwd naar de beeb
Nathalie83
Geplaatst: 06-04-09 19:00
grid schreef:
Nora's uiers groeien gestaag maar men telt toch meestal tussen 330/340 dgn of ?!
Ik heb geen idee.. Eigennaar zei dat ie telt vanaf de eerste keer dat ze bij de hengst is gewees.. dus zal wel kloppen.. (is een boer van de oude stempel )
Ben net weer ff bij d'r wezen kijken en in 2 dagen echt duidelijk verschil
2 dagen!! ik wist niet wat ik zag!! gaat nu echt vet snel