Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat halster wilde ik voor Shania kopen! Is van Equest toch? Sita_ schreef:Ooooh..Dat halster wilde ik voor Shania kopen! Is van Equest toch?
Maak me dan meteen zorgen, terwijl het misschien niets is. En hoe langer je kijkt, hoe erger het lijkt he?!

Sita_ schreef:Rom.. Onderweg zijn we niks tegengekomen van dorpjes, water ed.. En we hadden 7.50 betaald voor de rit, voor dat geld mogen we toch ook wel eens wat krijgen? Of niet.. We hebben er iig niks voor gehad..

Alleen heb pas om kwart over 9 mijn eerste examen.. 
Citaat:@sita mooie pic wat heeft amy een mooie staart he' zwart met een wit begin
pff wat een lange rit zeg !!!! toch blij dat jullie wel lol hebben gehad
mischien de volgende keer wat geld mee nemen dan kun je zelf onderweg wat eten en de paardjes water aanbiedden als het weer fout loopt .
balen van je rug idd warm bad en reflex spray of perskindol doet wonderen voor mijn spieren (je stinkt wel even een uur in de wind) maar ik vind het um waard

AAAAUUUUWW!! Mijn ene hand had ik zo los, maar toen ik haar van mijn r.hand af wilde halen, duwde ze nog fijn even door. Toen heeft ze wel een oplawaai gekregen

Hopelijk helpt de sebacil.
hier kom je dat niet zo gouw tegen vandaar ja of je moet heel raar gaan rijden 
caaf jacht
je kan bij de dieren speciaal zaak van die tijdelijke rennetjes halen (of het zelfde idee zelf maken) mischien die gebruiken op de plek waar je ze er uit wil halen dan kunnen ze ontsnappen naar de volgenderen waar je ze makkelijker weer kan krijgen
)
pakt wcontstopper van rom aan en gaat aan de slag

)

ik hoop dat het lukt met de caafs als je het goed doet kunnen ze niet erg ver komen