Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tjee, wat een gedoe voor de bloedverdunners
Hij springt nooit met zijn baasje. Dat durft ze niet, dacht ik. Met degene waarmee hij z is geworden, werd hij ook zo fanatiek. Een tijd lang heeft er (bedoel t niet oneerbiedig) een aardig stevige meid op gereden en daarmee was het t makkelijkst. Als hij dan de sokken er in kreeg en ze even flink terug ging zitten dan stopte die wat makkelijk dan met mijn kippekrachtje…
Leuke foto’s van Gam’s bitloze! Mooi kleurtje ook 
Genieten hoor!
Oeps ik met mijn lidteken
Jammer dat je niet in de schuur komt. Ik kan vragen of hij de scooter buiten wil starten
Ohhhhh, veel succes met sollicitatie! Ik duim hoor 
Ik ben heel benieuwd naar jouw nieuws
balen joh!
Jammer dat je geen kerstpakket krijgt maar zelf uitgeven is ook leuk

Ik heb een hele tijd galop gedaan en ik had geen kuchje
Maar die kan gelukig mooi mijn huidige poetskoffer vervangen
hihi
haha kan over 2 dagen al zijn bv, nouja maandag dan haha
Citaat:geloof dat ik ook maar 'ns ga sparen voor een reportage door Ton (hoewel Annick ook prachtige foto's maakt, vind ik !)
Ik ga 30 december op fotocursus bij de Bonte Parels. Die wordt gegeven door Femke van Hypofocus.
SuperRoos schreef:sjietaahh, ow balen van je benen, doe maar een beetje rustig aan
7 quarters, damn ben ik verliefd op hoor, was mn vorige paardje ook
moet je die trainen ja, voor stage of zoiets?
Was al een tijd geleden dat ik daar echt de tijd voor heb genomen dus was goed moment. Huidje ruikt nu lekker naar soort bosachtig iets, hihi.
Je bent echt lekker in de weer geweest met de paardjes, te gek 
ik ga ook
Zit er zelf een beetje deuzig op maar toch....

) dus vanaf afstand zie je mijn huussie al opflikkeren, haha.
Behalve als t keihard regent dan doen we niet, of het moet spekglad zijn... Die handschoenen die ik heb gekocht zijn echt geweldig!!!! Warme handen zijn wel erg prettig. 

En Sox kan dinnetje van Flan worden
Fenno deed dat kuchen ook altijd. Leuk dat je huisje gezellig is! Bij ons in dit straatje zijn we ook de enige tot nog toe. Wat triest van die vriendin

Voor jou komt er ook weer zonneschijn, echt waar...