Ik heb al een lamp vervangen en wat draden weggewerkt achter een plint.
Nou nog een stuk afwas
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kan me voorstellen dat je daar verlieft op word
en wat had je vroeger een geweldig lieve kamer haha. Wat een leuke fotos zo van vroeger, je bent niet veel veranderd
vind die schimmel echt een heel leuk paardje!
Ik ga even vragen wanneer ze rijd en welke tijden , anders stuur ik me mam op pas met camera 

Voor degene die hem kunnen gebruiken... En dat zijn er nog al wat zo te lezen...
Schrok ook van Dyco. Hij was zo mooi geworden...

Bianca maar kan hij bv niet regelen dat ie de bovenste vakken vult hij is toch lang en dan kunnen de jongeren op de knieën
hij is toch hoofd! en je zou toch zeggen dat hij na die waarschuwing van arts nu niet meer op z'n knieën zou gaan zitten
volgende keer toch maar ff buienradar checken
want die zei ook later op avond droog
hier dus weer genoten bij Say
al is de stoep wel alweer helemaal voor prut gelopen dus lekker blubberen

is het dezelfde hem of "nieuwe" ??
en (achterover) zitten komt later wel
nu geen puf meer
lekker rustig avondje 
maar gaat allemaal goedkomen
Ik lees af en toe even een pagina bij, maar mis dus alles wat er aan vooraf ging. Reageren geen puf voor, ben toch vanalles tegelijk ana het doen als ik thuis ff op de laptop zit haha. Werk bevalt goed hoor
Alleen nog even erg omschakelen en door begeleiding erg tijdsintensief bezig tijdens werktijd (zoals het hoort toch hahaha) 
(hob hob hob)
maar erg intensief... als het leuk is went dat snel!
was toen al lekker bijdehand en eigenwijs
)
dat mijn oudste dus zoveel braver was enz enz... (mijn zus was wel nog een tikkie erger dan ik
zij stond bij hem vaak buiten ikke nie
)
lief maar wel pittig
had vaak geen geduld om stil te staan dan stond ze op der plek te "dansen" (dribbelen/ stijgeren)
niet dat ze voor of achteruit ging of zo je had dan wel nog "controle" maar ze moest wel ff laten merken dat ze vooruit wilde
(en dan staan wij erlangs) en die kan ik niet vinden