Resi_lover, wat een zielige foto van mambo, hoe kun je hem dat nou aandoen haha, wel hele leuke foto van jou en perfect mooi duo zijn jullie! En wat een geweldige foto van palletje met zijn zus wauwie
Grid, wat een leuke opvangkonijntjes kan me voorstellen dat je daar verlieft op word en wat had je vroeger een geweldig lieve kamer haha. Wat een leuke fotos zo van vroeger, je bent niet veel veranderd vind die schimmel echt een heel leuk paardje!
Mnkortleve, wat een geweldige opmerkingen maken jou kids! Je zou er bijna een moppenkalender van maken hahaha, wat een heerlijke foto van je mannen te paard!
Mallow, sterkte meis ruzie thuis is nooit leuk! Lijkt me erg moeilijk voor je zo een broetje, ook moeilijk dat jij er eigenlijk midden in zit! Een hele dikke knuffel voor jou meis! Lees dat je mam een gesprek wilt, vertel echt goed hoe je je voelt en hopelijk begrijpt ze dat! Gesprek is dus fijn verlopen, super meis!
Trea en kuzznathelie een winterdipje. Hier heeft paps er ook last van, kan soms best iritant zijn haha
Las iets over zadels, kentaur is een betaalbaar merk, wat nog lekker zit ook. Hoor er erg veel goede berichten over! Wintec is mooi ivm wisselende boom. Vind zelf de tietse’s choise zadels erg mooi, maar die zijn wel een hogere prijsklasse, voordeel daarvan is dat het echt voor brede paarden is!
Timokyana, sterkte meis met je wateroverlast, dat lijkt me echt ** zeg! Gelukkig krijg je hulp van je pap!
Biancaaa, sterkte meis, wat een rotnieuws van mich zijn knie! Ik duim dat hij nog lang mee kan*(zijn knie) , en dat de tegenslagen nu gaan stoppen!
Eefje03, jeetje meis lekker zeg dat ze je gewoon niet betalen! Hoop dat je het allemaal opgelost krijgt, en dus gewoon je geld krijgt waar je recht op hebt! Sterkte met je buikpijn, hoop niet dat het wat erg is, Sterkte! Jeetje meis eileider ontsteking, sterkte!
Chanel_ balen dat je er zo een last van hebt, ik hoef hem gelukkig niet, ik flip hem totaal op prikken, doe er minimaal een half uur over voor hij erin zit haha _Rhiannon_ Auwtsch! Dat is niet niks zeg, gelukkig is het allemaal hersteld? Nog niet helemaal hersteld lees ik, jeetje meis. Maar gelukkig is het niet erger afgelopen!
Pradaaatje, dikke knuff meis! Ik duim dat je hem de volgende keer haalt!
Grrr, wat een geweldige update! Ik heb deze week nog geen tijd gehad langs te gaan, uiteraard wel met kim er even over gepraat wat een lief paard je hebt Ik ga even vragen wanneer ze rijd en welke tijden , anders stuur ik me mam op pas met camera
Dyco overleden, jeetje wat een schrik vond hem zo mooi, en zo mooi hoe ze hem opgeknapt hadden. Schrik er echt van.
_janet_ jeetje ook al tegenslag, balen meis, ik hoop dat het hier bij blijft * knuf* gelukkig wel een goedkopere gevonden!
Sorry als ik iemand vergeten ben!
Resi_lover
Geplaatst: 05-11-09 21:13
Annique
Ellen
Chaantje waarschijnlijk niet meer op het land...
Denise naar Yoga geweest
Maartje d'r steentjes binnen
Grit in de regen gereden, afgezadeld en een kwatier later droog
heb trouwens van lois een galopsfoto van palletje en mij gehad
Hij is zoals hier al werd genoemd een hobbelpaard net als andere jonge paarden haha , ik zit ook nog erg voorover, maar gaat al steeds beter, ben toch erg trots op me mannetje!
Bianca maar kan hij bv niet regelen dat ie de bovenste vakken vult hij is toch lang en dan kunnen de jongeren op de knieën hij is toch hoofd! en je zou toch zeggen dat hij na die waarschuwing van arts nu niet meer op z'n knieën zou gaan zitten
Janet toch nog beetje mazzel met goedkopere pomp
oh Grit pff balen volgende keer toch maar ff buienradar checken want die zei ook later op avond droog en dat was ook hier dus weer genoten bij Say al is de stoep wel alweer helemaal voor prut gelopen dus lekker blubberen en ik dus binnenbak opgegeven voor lekker buiten Spoek gaat goed
Ravien nee nog helemaal niet oud
Ellen die aan het proberen is om hem buiten te werken om te kunnen gaan bokken is het dezelfde hem of "nieuwe" ??
Whaha nee Annique erg hè leraren van basisschool herkennen me zelfs nog Welk schimmeltje Ilona (die met veulen) of die kleine eigenwijze? Ah leuke galopfoto en (achterover) zitten komt later wel
Ja Mirjam kan nieuw boekje schrijven met "Uitspraken van kinderen"
Chanel nu op paddock en plaatje wei nu echt einde...
Maartje der steentjes binnen
Denise druk en twijfel of naar yoga
Lies weer alles uitgemest en schoon nu geen puf meer lekker rustig avondje
Ik bedoel inderdaad Ilona grid, vind haar een sprekend koppie hebben! Wat leuk dat je leraren je herkennen , is toch leuk
Grit
Geplaatst: 05-11-09 21:44
Hob he , van hobbelpaard Och gossie Pal, hij doet zo zijn best
snowdon
Geplaatst: 05-11-09 21:49
Hop is wat anders
Ach Snowdon huppelt en hobbelt al heel z'n leven.
Ik lees af en toe even een pagina bij, maar mis dus alles wat er aan vooraf ging. Reageren geen puf voor, ben toch vanalles tegelijk ana het doen als ik thuis ff op de laptop zit haha. Werk bevalt goed hoor Alleen nog even erg omschakelen en door begeleiding erg tijdsintensief bezig tijdens werktijd (zoals het hoort toch hahaha)
inderdaad zoals het hoort, bezig tijdens werktijd Super dat het zo goed bevalt je werk!
En ag is zal wel wennen aan heb hobbelen (hob hob hob) arme pal, wij hem maar pesten, en hij zo zijn best doen
Grit
Geplaatst: 05-11-09 21:53
Goed te horen dat het werk bevalt Leon ! En leuk als je af en toe even binnen hobbelt
grid
Geplaatst: 05-11-09 21:55
Leon Fijn dat het werk goed bevalt maar erg intensief... als het leuk is went dat snel!
Nou soms niet was toen al lekker bijdehand en eigenwijs
1 leraar was echt geweldig: 1ste les brugklas leraar: hmm een Van G... "lijk je op je oudste zus of die daarna" Ikke: "Op geen van beide ik ben Ingrid" leraar: Oké op Leny dus... pff (je had ook die kop erbij moeten zien ) en die heeft het daar dus nog steeds over dat mijn oudste dus zoveel braver was enz enz... (mijn zus was wel nog een tikkie erger dan ik zij stond bij hem vaak buiten ikke nie )
Ja Ilona was geweldig lief maar wel pittig had vaak geen geduld om stil te staan dan stond ze op der plek te "dansen" (dribbelen/ stijgeren) niet dat ze voor of achteruit ging of zo je had dan wel nog "controle" maar ze moest wel ff laten merken dat ze vooruit wilde Heb maar 1 foto voor de wagen van haar (en dan staan wij erlangs) en die kan ik niet vinden haha kan nog steeds uren over mijn verzorgpony's vertellen
Laatst bijgewerkt door grid op 05-11-09 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Grit
Geplaatst: 05-11-09 21:59
Grid vervelend
Mijn broer had ook al een goede naam opgebouwd bij juf Engels. Ze had gezegd; gaan jullie maar zitten waar jullie willen Dus ging Leon op haar plaats zitten. Jammer voor mijn broer had ze niet zo'n goed gevoel voor humor