Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leonoor schreef:En bij mij moeten er echt ijzers onder ook al men ik misschien 1-2 keer per maand. En rij 1 keer in de week buiten.
Overigens zou ik hem ook niet op het gras laten lopen op blote voeten bij de outdoorwedstrijden.
snowdon schreef:Leonoor schreef:En bij mij moeten er echt ijzers onder ook al men ik misschien 1-2 keer per maand. En rij 1 keer in de week buiten.
Overigens zou ik hem ook niet op het gras laten lopen op blote voeten bij de outdoorwedstrijden.
Als je daar geen onderbouwende argumenten bij plaatst, heeft ze hier toch niets aan?
snowdon schreef:En pb sloeg nergens op, hoezo plaats ik nu weer poedersuiker tegen je?
Je ziet spoken volgens mij ofzo. Je hebt me niets misdaan, dus waarom zou ik. Vind dit echter wel vreemd en zet me tot denken.
snowdon schreef:Door jou vreemde reactie in DIT topic, daarom reageer ik hier ook.
timokyana schreef:Leon: bedankt voor je reactie. Ben wel benieuwd naar je zigeunertuig
Leo: waarom moeten er ijzers onder? en dan met name bij outdoorwedstrijden? Ik neem aan bij outdoor dat je juist kalkoenen/stiften in moet draaien omdat paarden juist sneller gaan glijden? ik zou er dan juist voor kiezen de ijzers er niet onder te hebben.
snowdon schreef:![]()
Zijn dit de vrouwelijke hormonen daar ofzo?
Ik kan je echt niet volgen, waarom dit zo moet Leo.