[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tricky1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 14:43

Zucht. Ik kijk naar die mooie actieprenten en denk: ja, joepie, ik ga dus ook een spiegelreflex kopen, hoor! Aan actie ontbreekt het bij die dame van mij nooit, maar mijn digi trekt dat niet...

flettie

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 15:03

Leuk kerstcadeautje Tricky

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 15:14

Zo ik voel me echt helemaal ingekakt
Vanaaf lessen. Ik ga maar lekker op Flanniefant denk ik. Hoop dat we niet gaan springen, hihi.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 15:39

Zo een dag niet op TP en kan gelijk weer een boel bij lezen,ik heb ghet even vluchtig gedaan,

Baileys feli met je hondje knap gedaan,

Jellie dat is schrikken hoor, je hebt echt een engeltje op je schouders gehad zeg ik dan altijd maar, wel goed dat je toch nog even er op bent gegaan,
succes met de verkoop van je huis,

chubby was erg leuk dus, geniet er maar van heb je wel weer verdient,

Verder heb ik net een erg mooi filmpje gezien, enorm knap.

en dan heb ik ook nog hele mooie foto`s gezien, vooral die laatste van spetter is erg lief, hij kijkt daar erg schattig,

Nou vandaag weer controle gehad en het was allemaal goed, zaterdag is het weer zover en krijg de punctie, ik zie er wel weer tegenop maar het is voor een goed doel roep ik steeds, Ik ben ondertussen erg moe en heb dan net ook nog even een paar uurtjes geslapen,
Lonan sla ik vandaag over morgen nog eventjes rijden en dan zal ik wel zien waneer het weer kan,
gelukkig komt mijn nichtje tussen kerst en oud en nieuw logeren vind ik erg fijn, zal ze Lonan en Biggels lekker veel aandacht geven voor mij, zal ook wel mee gaan als ik me goed voel maar ze weet de weg en heeft een rijbewijs en ze kennen haar op stal dus messchien gaat ze ook wel alleen,

Gisteren heb ik overgens nog een heerlijk lesje gehad, Lonan is erg heet op het moment maar ik vind het wel prettig om eerlijk te zijn, ik heb nu een rem nodig, is ook wel eens anders geweest, Ik denk omdat het komt omdat ze nu in die grote stal staan en ze willen Biggels eigelijk onbeperkt eten geven en ja dan heeft Lonan dat ook, even kijken hoe het gaat anders gaan we er even een andere oplossing voor zoeken,
Hij krijgt vanaf volgende week wel tijdelijk wat minder kracht voer aangezien ik toch niet rij en hij zo als hij nu is echt te mans wordt voor haar kinderen en mijn nichtje en dat moet ook niet,

nou wat een gezeur allemaal van me he, sorry,

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 15:50

Ik heb geen zin meer en moet nog een uur

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 16:04

Helemaal geen gezeur van je Dobbel! Fijn dat het op controle goed was Succes met de punctie op zaterdag. Ik wist niet dat ze dat ook in de weekends doen. Lekker dat je nichtje komt die dagen! Kan je lekker rustig aan doen Jij ook succes met alles.

Ik hoef nog maar een half uurtje.

Ze belden net dat ze volgende week woensdag een bouwkundige keuring komen doen bij ons thuis. Ben benieuwd

Iig pretttige aaf allemaal!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 16:05

Ik ben nog lang niet klaar en heb geen zin meer

Dobbel, helemaal geen gezeur! Fijn dat je les heerlijk ging, vooral als het misschien weer een poosje duurt voor je weer kan...

CJ, jammer is dat! Maar wrs komt het nog wel weer goed toch?

Mooie foto's ook van jou IJ!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 16:10

Dobbel, goede berichten dus!

Ik ben stickers plakken, kerstkaarten dubbel vouwen en in enveloppen steken, hoe leutig!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 16:14

Hihi Maya jij bent wel erg de l*l met die kerstkaarten zeg... straks kan je ze niet meer zien...

Nog 15 min

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 16:37

yarka, echt super hoor, dat het met jou en cody zo lekker gaat!

FK, handig hoor een voerschema, voor als er eens iemand anders voert, hebben wij ook bij elk paard aan de deur hangen

jellie, of je het nog eens moet proberen met de fjord, ik weet het niet, is die bij zn eigenaar ook zo dan?

IJ, ook al van die geweldige foto's!

spetter, hoop dat het mooi was vanmiddag

CJ, kerstcrisis

dobbel, fijn dat de controle goed was, zaterdag punctie...

zo net terug, 2,5 uur gezeten, sta op de last minute lijst dus zal dit jaar nog worden denk ik... mja moet maar, ben beetje op nu
moet zelf leren bloedverdunners spuiten, 6 weken of meer na de operatie nog elke dag hmmz mn buik gaat dat niet trekken
had vorige keer van 3 dagen al harde blauwe plekken in mn buik
verder algehele narcose, zeer onaardige autoritaire anestecist ofzoiets, bahbah, was t niet met mn keuze eens en wenste me dus geen succes, beetje vaag
gipskoker is al aangemeten en ligt hier thuis
foto?

welterusten

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 16:44

Ben benieuwd wanneer ze haar eerste opstandige fase krijgt...

Ik wens jullie alvast een hele fijne avond!\
Hopelijk tot morgen.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 16:48

jee cin, sterkte voor nu!!
hoop niet dat jullie voor verrassingen komen te staan aan het graf, zou wat banketstaaf zijn.
mijn schoonvaders steen kwam verneukt terug toen schoonmoeder er bij op moest. en de steen kwam ook nog uit eigen tuin was best klote. maar hij ligt nu bij ons, mensen kijken ook wel eens raar, huh, een grafsteen in de tuin

chev ff traantje wegpinken... nou ja het is ook niet zo maar wat hè...

TM jullie hebben het wel verdiend!
en heb je buiten of in een bak met hem gereden zonder zadel? ik mag het ook graag doen, zit heerlijk!

sandra, gaat het nog niet zo goed met shayla?

baileys, felies met oeziebeest...!!

roos wat moest je vandaag ?
oooh voorbereidingen op je volgende operatie!!! weirde anest.ass idd!!

zo jellie het klinkt heftig en had idd anders kunnen aflopen!!

wat een mooie foto's heeft ton gemaakt!! en allebei paarden zooooo mooi wit zeg!! wauw!!

maya wat zat er nou in je kerstpakket?

CJ, lekker als je alle 4 niet op één lijn zit... kan me indenken dat je het smoor in hebt. dat wordt McDonalds

dobbel, krijgen ze kuilgras of hooi? hooi is wel fijn idd dat het onbeperkt kan, maar van kuil kan hij idd wel heter worden ja
zaterdag weer een punctie, sterkte en succes vast!!

jell keuring komt wel goed!!

gam met bitloos hoofdstel, gemaakt door tanja

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 16:53

Nee het is kuilgras niet echt mijn voorkeur maar hij heeft er tot nu toe nog nooit last van gehad. we kijken het nu even aan hoe het gaat,

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 17:07

GAm=lekker ding

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 17:14

Thanks Pel
Helaas heb ik geen bak, dus hobbel altijd buiten,
Wat een gigagave foto's zijn er voorbij gekomen, wat zijn tinkers toch mooi, zucht, dat ik ooit gek op een ander ras was

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 17:29

Zo ben ik nog effe. Moet vanavond gaan dineren, dus dat wordt zo oppas halen en lekker weg sjezen..... Heerlijk om eens niet te hoeven koken.... Niet dat ik dat zoveel doe op donderdag, maar het idee

Tinkermuts : leuk diploma uitreiking....

Baileys : ook gefeliciteerd! Geslaagd met hondje.... Super!

Filmpje heb ik ook gezien. Heel gaaf om te zien, maar ik ben het wel met Fjordkootje eens.... Het paard vond ik een beetje "vlak", weinig enthousiasme....

Chub : houd vast zo'n vutter die kan koken.... Alleen daarvoor is een vent al handig

Chev : ik weet niets van jouw afgelopen jaar, maar een dikke

Jellie : schrikken zeg zo'n val, gelukkig op wat spierpijn en kneuzingen na goed van af gekomen...

Spetter : wat een prachtige foto's en wat een mooi paard toch

Maya : normaal gesproken bouw je zoiets op, dan bedoel ik spierbelasten..... Maar je hebt in ieder geval je krachten getoond
Ennuh, die boom moet je inderdaad nog een keer laten zien hoor hier op bokt....

Fjordkootje : de korste dag vergeet ik nooit, toen is mijn middelste zoon geboren....

Flettie : top dat jullie het zo naar je zin hebben in Duitsland. Mijn broer en schoonzus wonen ook in Duitsland, en zij hebben het ook super naar hun zin

Idiana Jones : mooie foto's ook zeg!! Prachtig!

Spetter : sterkte!

Dobbel :

SuperRoos : balen zeg! Zo weinig begrip in't ziekenhuis..... Ze zouden het zelf eens moeten hebben.....

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 18:16

Chev, mooie kerstfoto heb je vannacht nog zitten bewerken! Kan me die traantjes heel goed voorstellen. Gelukkig gaat het goed met je.

Goeie fotograaf zeg, en Spetter en Indy mooi schoon

Mijn ouders zijn uitgestrooid op zo'n veldje, vind ik eigenlijk helemaal niks. Begraven- of bijgezette urn met steen is toch iets om nog eens heen te gaan.

Jellie, oef, schrikken zo met paardje en al om, jij en fjord hadden nek wel kunnen breken. Ik zou er niet meer mee gaan springen, je hoeft de ellende niet op te zoeken. Dressuren is wat anders.
Hihi, het is litteken en geen lidteken.....da's weer héél wat anders.
Nee dank je, ik ga maar niet in jullie ongetwijfeld mooie schuur. Lig ik om 7.00 in de uitlaatdampen van Jannemans scooter

Baileys: felies met hond, super hoor!

SR: waarom verschil van mening met narcotiseur? Over soort narcose?

Ik ga geen tel.nr. geven IL, word ik straks ook om de raarste tijden uit mijn nest gebeld, en ik ben al zo'n slechte slaper.

Heb open sollicitatie gestuurd naar frans bedrijf in Sappemeer (daar werkt stalbazin, die gaf me een tip vanwege zieke of zwangere secretaresse). Ze hebben meerdere vestigingen en in Breda is het hoofdkantoor van Nederland. Zou mooi zijn als ik eerst hier een tijdje aan de slag kon en dan t.z.t. naar Breda kan switchen.

Ga nu runderlappen opzetten want die moeten nog een paar uur stoven, het wordt dus weer een latertje met eten

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 18:29

Jellie Kijk je uit?

Shayla, lucht je hart! Mijn inboxen staan open! En je hebt m'n nr he!

Spetter Wanneer was je pa ook alweer precies overleden?

Die eerste foto van Spetter en de eerste van Indy zijn echt helemaal werkelijk waar wonderbaarlijk fantastisch!!!!!!

Roos, sterkte!

Verder geen tijd om uitgebreid te reageren enzo, weet ook niet alles meer...

Ben er weer vandoor, doegies!

Overigens zelf nog wel nieuws, maar moet er nog even goed over nadenken...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 19:08

Goeienavond alweer..

Nou zeg ik zal maar meteen het slechte nieuws vertellen.. Nou ja het is niet zo slecht hoor.. Nou ja.. Beetje dan..
Vanmiddag was ik aan het paardrijden toen voelde ik ineens mijn benen niet meer.. Bleek dat mijn benen oververmoeid waren ofzo.. Heel raar.. Nu mag ik dus ook niet meer paardrijden (hou ik nooit lang vol).. Omdat ik steeds zo moe ben..
Echt zo ontzettens K*T Grrrrr

Kheb nog wel mijn werk afgemaakt.. Er stonden nl 7 Quarters op mijn lijstje die stonden te springen op weer eens een intensieve training..
Na een tijdje ging het wel weer met de beentjes dus het zal wel loslopen..

Mijn Amy blijft vandaag maar weer eens een dagje staan
Morgen even longeren ofzo..

En we zouden in de krant staan.. wat blijkt.. Staan we er geen eens in.. Misschien morgen dan..
Ik vond het niet zo leuk.. Had speciaal vanmorgen mijn trein gemist om de krant te kunnen gaan kopen..
Hopen op morgen dan

Morgen nog een dagje naar school.. Eerst morgen ochtend naar Amy en dan smiddags naar school.. Dan komt mijn vriend mij ophalen en dan moeten we op verjaardag.
Zaterdag maar even paardenmelk gaan halen.. Daar heb ik altijd wel baat bij..

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 19:19

goedenavond,

weer een fijne werkdag gehad NOT.
Eindgesprek gehad en hoewel ze zeer tevreden waren krijg ik een verhoging van 2,5% en oh ja....mag geen overuren meer maken! Erg fijn allemaal. En dat terwijl je al 8 jaar in dienst zit en ach...
heb wel bijgelezen maar gewoon geen zin om te reageren sorry

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 19:22

Hallo allemaal!!!

Leuke foto's!!!!

Ik weet niet of wij iets krijgen voor kerst. Ik heb wel dingen horen fluisteren, maar we gaan maar nergens van uit he...

Nog 1 dagje en dan lekker weekend!!! Dan heb ik eindelijk weer eens de gelegenheid om wat met de bollie te doen!!! Dat geklooi in het donker is echt niets hoor!!

Voor de rest

voor de knappe hondjes en andere leuke dingen,

voor de genen die het nodig hebben...

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 19:59

Jean: Ik had niet mee gekregen dat terry kids had .

Spetter: Sterkte vandaag.

Bailey: Gefeliciteerd .

Ik zag een paar mooie foto's voorbij komen. prachtig.

Als ik zo alles zit te lezen dan denk ik o daar zeg ik wat op en daar hihihi.
Maar als ik dan 6 bladzijde verder ben weet ik het al niet meer.

Vandaag lekker met Whis gereden.
Ik kan merken dat we samen erg vooruit komen.
Orlan staat ff stil met rijden.
Eerts had hij alles zwaar gekneust na zijn val van Whis.
Nu loopt hij in het gips met zijn rechterarm.
Zit hem ook niet mee allemaal.
Hij was wezen schaatsen op de schaatsbaan.
Toen hij woorden kreeg met een ander ventje die hem al een hele tijd liep te duwen enz.
Dus kwam het op duw en trek werk aan en toen vechten.
En ja hoor orlan een gebroken middenbeentje en een gebroken knokkel.
Echt jongens hihihiih.

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 20:02

weet iemand eigenlijk hoe ik weer een foto onder me naam krijg.
ik had pas de mijne verwijderd om een nieuwe neer te kunnen zetten.
maar nu kan dat niet meer.
omdat er nergens meer staat waar ik kan bladeren om me foto op te zoeken.
dus als iemand iets kan doen of me uit kan leggen wat ik moet doen graag.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 20:04

hallo,

Jellie wat een schrik zeg, heb je nu erg veel spierpijn?

Heb echt heel veel mooie foto's gezien, en jullie allemaal kerstpakketten, lekker hoor, ik nu voor het eerst niet. Is ook wel maf.

Ga er maar een voor mezelf kopen dan, hahaha

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 20:05

Ik doe mijn fototjes uploaden op een site (ik heb een zeelandnet site van me eigen dus dat is makkelijk) En dan link ik hem zo..
Want dat gaat nog wel..

Indd het 'bladeren' knopje is weg.. Vond ik ook al raar toen ik mijn nieuwe avatar erop wilde zetten