Gefeliciteerd! Wat super, een goeie baan is lastig te vinden tegenwoordig! Vanmiddag gaan de sokjes er af.... ik denk dat ik het erger vind dat Artri zelf Ik heb hem ook sierlijk omgedoopt tot Oreo aangezien zijn zijn neus in het water dipt en daarna over je jas heen smeert, vetzak
Lekker dagje vandaag. Met mn dochtertje naar de gym geweest trakteren. Fluitles voor het eerst in 4 maanden en nu pepernoten bakken met de kinderen. We zitten beneden in het huis!!! Wat heerlijk zeg alle huislijke gemakken
Vandaag heerlijk gereden met Pretty women en iemand anders op Murphy. Pretty galoppeerde echt weer heerlijk, had al een tijd zelf niet op haar gereden. Nadien ook in het bos gaan uitstappen en ook dat deden ze braaf, enkel zo'n hondenkar met husky's was iets heel vreemd. maar nadat deze even stopte langs de kant gingen ze er braaf langs
dit jaar is niet mijn jaar op banengebied:in januari ging mijn eerste werkgever failliet en ging ik met loonsvermindering naar een nieuwe werkgever.nu raak ik bij mijn andere plek mijn baan kwijt.Ik hoop dat ik er via een ander bedrijf toch kan blijven werken. en t zijn banen waar ik 14/15 jaar gewerkt heb.Daar heb ik toch wel veel moeite mee.pieker er iedere dag over...
Lastig Ellie. Waarom meld je je niet aan op pgbwerk.com uurloon van 12.50 waarvan je 44ct afdraagt per gewerkt uur. Plus nog een klein beetje belasting aan t eind van het jaar.
Ik doe dat nu ook. En ik verdien meer als in de thuiszorg zelf. Daar is het uurloon 9.50 bruto. ( bij t zo rg zat ik ook op 12.50 bruto)
Banen blijven altijd lastig. Tegenwoordig is bijna niks meer vast en kwakken ze je zomaar na 2 jaar op straat..
Ik wil clickertraining gaan doen met Artri, maar iedereen verteld me dat ik het niet moet doen omdat hij dan happerig wordt of zou gaan schooien.... Lastig weer dit
J_E
Geplaatst: 12-11-15 10:23
Jakkes ellie, dat is echt niet leuk.
Nou de pepernoten waren niet geheel een succes, maar wel gezellig
Clickertraining is toch gewoon een kwestie van heel consequent zijn?