Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

voor eerst in twee weken, enkel doet eindelijk geen pijn meer. Zonnesteek is zo goed als over. Paar liter water, rust en een lading pijnstillers doen wonderen

Super nieuws voor Annique & Lord! 
wat een heerlijk beest zeg!!

Jammer!
snowdon schreef:Reading vind ik maar oppervlakkig
snowdon schreef:Ja... dat praat het toch niet goed dat het niet oppervlakkig zou zijn?
Maar een ieder die er blij mee is, super voor diegene!
thanx

snowdon schreef:Nee doe idd maar niet mee Marleen, 6e klinkt altijd nog beter dan 7e voor ons
Ik zit in de stress
, hhmmm ik had juist zoiets van 't zijn er maar 6, dat is het enige positieve eraan..... dan wordt je plaats in ieder geval steeds hoger ja!

snowdon schreef:Is worst-case-scenario he
Hmmz ons geduld begint hier op te raken vwb eigenaren van Chennai, ga er op bokt niet al te veel op in, maar pfff ik kan met dit soort situaties dus echt niet overweg. Ik ben veels te aardig en heb geloof ik weer over me heen laten lopen
snowdon schreef:Is worst-case-scenario he
Hmmz ons geduld begint hier op te raken vwb eigenaren van Chennai, ga er op bokt niet al te veel op in, maar pfff ik kan met dit soort situaties dus echt niet overweg. Ik ben veels te aardig en heb geloof ik weer over me heen laten lopen

Het schijnt te heersen.
en als alles goed gaat komen ze er niet meer terug onder 
nu voeren wij dat hier al niet veel alleen een handje aan de paarden inde groei zoals neeb bv. Verder mineraalsteen en hooi en gras
Werkt nog steeds super hier. Alleen ik kon het toch echt niet eens zijn met die stelling, vond het niet voor alle paarden opgaan althans