Petra, Gefeliciteerd! Gefeliciteerd Lies! Wat een mooi veulen Ellen op de braderie, leuk! Marleen nog geen veulen... Da's schrikken sita verder leuke o foto's
Ze is gister 2 uurtjes op de wei geweest, de DA denkt dat het daar van kwam.. De mest was ook heel groen en week enzo..
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-09 20:07
Lies GEFELICITEERD Schetig stevig bruintje en dat snoetje
Ja Bianca moet je wel vroeg genoeg vertrekken natuurlijk voor dat broodje
Caviarace bij Ellen op de braderie en Git zelf braderie in straat
en Joyce dacht gezellig te doen is er niemand Leuke foto's maaruh heb je nou je winterlaarzen nog aan
en Amy iedereen ff laten schrikken gelukkig met beetje hulp van DA snel opgeknapt DA liet je nog ff peentjes zweten
Nathalie lekker met Levera gewandeld dat vond Sifra wat minder maar gelukkig kon ze er zelf nog om lachen wat heeft leuke aftekeningen aftekeningen en kkleur lijken énorm op die van 1ste pony waar ik op mocht rijden
Oh Grit zie het al voor me en schattige tweeling bij de paardjes
en Petra heeft de smaak van rijden weer te pakken en Whis + gringo lekker aan t sussen
Marleen ff schrikken maar verder wel weer genoten
Dit trof ik vanochtend in de wei aan
Vandaag met "oud" stalgenootjes ritje gemaakt en vervolgens nog ff koffie gedronken daar op stal en daarna relaxe weer terug naar stal gereden
Was ca half 11 bij "oude" stal en na 14u weer terug
's Ochtends was het nog wat bewolkd, maar smiddags kwam het zonnetje nog lekker door
en toen nog ff op stal "gerommeld" (dingen in zadelkamer verplaatst om ruimte te maken voor opvoelbox ) en toen was ik om 16 u weer thuis
Hahaha Ik heb nu ook koude voeten, slaap nog steeds in een trui en trainingsbroek Kleine koukleun ..
Grit
Geplaatst: 05-04-09 20:27
Ik heb alleen last van koude voeten in bed, kan dan ook echt niet in slaap komen. Ik heb gisteren mijn electrische deken van bed afgehaald, ik vond dat ik het maar zonder moest kunnen . Winter is voorbij. Maar heb maar een kruikje voor bij mijn voeten gemaakt
Heerlijk toch Grid, je hebt gewoon een superplekje daar
Dat vind ik dan weer niet lekker slapen, maar als de nood hoog is, doe ik ook sokken aan.
snowdon
Geplaatst: 05-04-09 20:43
Zo ff bijlezen, maar heb foto's gehad van Himesh, dankzij Dribbelkont @ bokt
Op de wei, in de kudde!!! Eindelijk!
Resi_lover
Geplaatst: 05-04-09 20:45
whaah, kom er net achter dat ik 360 foto's heb gemaakt haha, er zit ook ee foto bij die ik maar niet op bokt zet, dan krijg ik allemaal pb's van mensen dat ik "mijn" pony mishandel
grrr
Geplaatst: 05-04-09 20:56
Lieve Sayla lekker aan het pitten... de paarden vinden dit weer ook gewoon echt heerlijk he?! Opvoelbox????
Beer Himesh lekker op de wei, kan die lekker schoonregenen...
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-09 20:56
idd in bed heb ik er ook last van en schiet ook wakker als mijn voeten weer koud worden Maar buiten gelukkig nooit last van.
Himesh die groeit echt als Kool!! en nu eindelijk lekker met kudde op de wei
Hier nog foto's van vieze Say vorige week Hè wat zeg je baasje? Mooi bruin is niet lelijk
en na poetsen en voeten afspuiten zag ze er zo uit mét nieuwe dekje
Beer Himesh lekker op de wei, kan die lekker schoonregenen...
Ja hopelijk wel hahaha
Smerige en schone Say!
Resi_lover
Geplaatst: 05-04-09 20:59
haha, Stoffel is weer uit z'n winterslaap whaha, we hebben a; een paar keer gehoord ":oo hebben jullie er nog een schildpad bij" haha, de 1 is echt en de andere nep En Bandit van Annita (vuurtoren) en Annique (L0rdj)