Ik ben nog steeds flabbergasted. Ik heb Sandra een paar keer ontmoet en dat was altijd in dr ouwe paardenkloffie Ik herken dr gewoon echt nauwelijks terug
Ga zo eens bijlezen. Ben moooeeee , vanaf half 8 aan het werk geweest en net thuis. Nu eerst eens even eten. Carlo heeft een lekkere ovenschotel gemaakt.
Wat een heerlijke foto's Leon. Die laaste hier boven *smelt* dat hoofd van Whis en Chayenne. Het gaat goed met Santa en Whis zo te zien *dames van stand* whahahhaha
Lies, je past heel goed op/bij Lutske! Echt genieten zo te zien. En ik heb vandaag wat (mislukte) foto's gemaakt, zal ze straks plaatsen. Kunnen jullie zien hoe goed Mirthe er alweer uitziet, en Kascha's buikje...
En Leon, jouw (en beetje Petra's ) kudde ziet er heerlijk uit! En Tobias is om op te vreten!
Siet, het ziet er al goed uit hoor, jij en Shan! Super!
Oh, en Sandra, ook eens ontmoet ja, onherkenbaar zo, maar mooi!
Siet, ik verkoop de Myler weer, haha! Nigel heeft echt gewoon pijn, óók als ik niets doe met mijn handen. Ik stap lekker weer over op mn dikke dubbelgebroken bitje...
Wat een leuke foto's! Hele mooie foto van sandra ( ken haar niet verder ) Maar ook dat kapsel! Wauw . Leuke foto's van je kudde leon en ook een beetje petra inderdaad . Heel leuk! Leuke foto's gezien van sita en shan! Prachtige haf is het Nou kom net bij mallow vandaan. Het was echt te warm voor hem vandaag. Hij was weer zo aan het pompen. Echt zielig . En hij eet de laatste tijd zijn kuil niet meer op. Alleen als ik het nat maak eet hij het. Maar dan nog niet van harte. Normaal was het hap slik op. Maar nu is het echt met pijn en moeite. Terwijl appels en penen er heel makkelijk in gaan. Hij is ook erg afwezig. Voor de mensen die zijn verhaal niet kennen, mallow is 5 jaar van een meisje ( mathilde ) geweest, en zij heeft hem toen verkocht, en nu heb ik alle dagen zorg over hem. Maar volgens mij mist hij haar verschrikkelijk. En ik weet soms gewoon even niet wat ik nou moet doen om hem te helpen. Hij kent mij nu ook al langer dan een jaar ( toen verzorgde ik m nog ) maar hoop dus dat die er snel uit komt! Sorry ik moest t even kwijt