@ grid daarom heb ik ook een dunne wollen dekbed
is koel in de zomer en warm in de winter
@ leon breeze lijkt me juist wel leuk redelijke bouw en gave aftekeningen 
lekker dat santa weer terug is 6 keer gedekt dat zou haast raak zijn
filou was trouwens toch weer hengstig dus die is alweer weet ik niet hoe vaak weer gedekt dus dat zou haast ook niet anders kunnen
@ janet thanx
en eh heb het tuigje en karretje opgehaald hoor 
heb alleen nog geen kans gehad het te passen mevrouw had me door en wilde niet komen 
oei janet 20 kg muslie das niet niks gelukkig was het dundee niet die zal mijt zijn kleine lijfje er sneller last van krijgen
@ lord wat is je hondjez zielug !!!
(dieren mishandelaar
) 
ben trouwens wel jaloers op de ballen bij je mannetje 
@wisky aron lijkt al erg op zijn plekkie mooie foto's van je zoontje op gawientje 
gaat ie hem ook rijden ????
tbw jij ook al zo nerveus ???
daarom heb ik dus ook gekozen voor veullie bij shettie
dan heb ik een eigen om nerveus op te zijn 
@sita mooie pic wat heeft amy een mooie staart he' zwart met een wit begin 
pff wat een lange rit zeg !!!! toch blij dat jullie wel lol hebben gehad
mischien de volgende keer wat geld mee nemen dan kun je zelf onderweg wat eten en de paardjes water aanbiedden als het weer fout loopt
.
balen van je rug idd warm bad en reflex spray of perskindol doet wonderen voor mijn spieren (je stinkt wel even een uur in de wind) maar ik vind het um waard
@timokyana pff dat is slecht nieuws sterkte
de grootmoeder van mijn vriend heeft het ook niet zo makkelijk nu zwaar diabetes en een een long onsteking dus ik kan een beetje begrijpen wat je mee maakt
neem de tijd het komende veulentje zal je wel wat troost bieden
@grr jammer dat muis zo gespannen was maar toch fijn dat het goed afliep
lekker he dat ie zo goed met banby gaat 
@berdien
je komt wel wee over het tennis verlies heen hoor 
jessie het koetje en eh over kleurtjes heb ik ook nog wel wat te vertellen
maar dat een stukje naar beneden 
maar eh slechte opmerkingen over tinkers krijg ik hier niet, roos mijn instructeur tevens leiding daaro pikt dat niet
ze had laatst ook als de stagaire een veeg uit de pan gegeven omdat ze sil een lelijke knol vond (meisje mocht bijna opdonderen daar
voorzover ik het begreep )
@resdiray een nieuw zadel netjes 
@Mazzel-meid dat je al kijkt naar een ander paardje is al een goed teken en niet iets om je over te schamen hoor.
het zou mij ook erg jeuken
na schadow had ik sil ook binnen 2 maanden (maar dat was meer omdat ik boos was
omdat me het zoveelste paardje werd afgenomen en het me nu niet meer zou gebeuren) en ik heb er nooit geen spijt van gehad maar juist troost om me te kunnen richten op iets nieuws
trouwens wat een mega prijzen voor jaarlingen zeg !!!! ik zou het er niet voor over hebben
dan is sil wel erg onder verzekerd zo te zien
pff verder zou het hier ook gaan onweren en erg veel water vallen maar dat is dus ook niet gebeurd
een paar druppies thats it
als ik hoor wat er bij banketstaaf allemaal is gebeurd had hier ook wel een 20 cm water mogen vallen hoor
dat scheeld dat vieze stuiven weer
en mijn vriend heeft hooikoorts dus dan is die ook weer een paar dagen snotter vrij
nou de brak verklaring
ben zaterdag uit geweest naar mooi wark en hoefde niet te boppen dus er op los gezopen (en ik was al niet zo erg lekker en in top conditie)
dus gister toch naar sil geweest hij was gister
verschrikkelijk jarig joppie
dus kon hem gister niet overslaan
maar goed erg verbeterend was het niet
de terug weg in de benouwd verschrikkelijk warme auto werd he nog slechter
dus thuis even gelegen en wat gegeten dat was er binnen 15 min weer uit
dus ben op bed gegaan en er niet eeder weer afgekomen dan een uur of 9 vandaag 
maar goed nog wel wat brak
en het kleuren mysterie (ik met mijn grote bek
)
ik moet een clinic mee rijden in knal roze !!!!!
er zijn op stal mensen die met roze dekjes ed rijden en wij vinden dat niet zo super (sorry sita) dus zij zeiden dat het eingelijk niet zou moetten kunnen
dus ik met mijn brakke grote bek ik vind van wel
dus zij ok jij gaat in het roze !!!!!!!!!!!!
ikke neeeeeee
zij ja ja je hebt het gezegd dus nu ga je in hoog seizoen met erg veel mensen in het roze
dus ik ok maar dan alles roze echt alles en het zelfde tintje roze !!! (met de gedachte een knal roze zadel vinden ze toch niet)
zij ok word geregeld
ikke oh k*t !!!!!!!!
dus ik moet een clinic rijden in het knal roze en sil ook
roze strikjes, roze hoofstel, roze hoofdstel, roze bandages, ik helemaal in het roze gekleed hoed en alles en sil krijgt roze glitters 
ik met mijn grote bek ook