[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkermuts

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 06:03

Goedesmorgens

Bailey's, gefeliciteerd, super knap hoor

Shayla

Verder wel bijgelezen maar weet het ff niet meer,

vanavond diplomauitreiking van de hondenclub, en dan ff een maandje rust hiervan, wel lekker, gister alweer lekker zonder zadel gehobbeld, nu heb ik spierpijn over spierpijn over spierpijn, maar tis zo fijn zonder zadel en dat vind Chuck ook, gister ook weer slecht nieuws over vriendin

fijne dag allemaal

oh ps, Roos schreef: TM, krijg ik van jou ook nog een foto van chuck hihi
sorry, ben er nog steeds niet an toe gekomen, ga het zsm doen

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 06:21

Baileys schreef:
Mijn hond is vanavond geslaagd voor het C-examen (GG1)!!!!!

Brave Oezeboesje is het

GEFELICITEERD!!!

goedemorgen allemaal,

gaaf filmpje gezien....!

verder heb ik geen tijd, moet zo werken dus opschieten maar!

veelplezier allemaal vandaag!

Edit: #Cheveyo: mooie kaart! en die tranen zijn heel normaal hoor, je hebt een behoorlijk spannend jaar achter de rug!

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-05 06:57

Ladieda

Vandaag de hele dag stage! En dan vanavond les van Cloris! Erg benieuwd!

En Sox: mwah Ieren zat denk ik hoor, als je je tel aan Jean geeft komt alles goed.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 08:10

Goedemorgen!

Tralalala....

VUTter kan best goed koken! We hebben daarna een 'brave' film gehaald, maar werden daarbij gespot door wat elftalgenoten. De tamtam zal dus wel rondgaan in dat durp daar...

Het gesnurk was vannacht veel minder, dus heb ook nog eens prima geslapen (en gelukkig niet te veel )

Chevje, heel normaal die tranen! Daar hebben wij meiden allemaal wel eens last van, en dan misschien niet eens zo'n bewogen jaar als jij hebt gehad.

Shayla Fijn dat je je neus ff laat zien. Je weet dat je hier bij de Tinkerslaven je hart best mag uitstorten he!

Beelies: van harte met de behaalde resultaten met je hondenbeest!

Wat wordt ik toch verwend op stal he: wij hebben een wasplaats met koud en warm water (dat laatste wel op verzoek overigens). Er gaan ook steeds meer stemmen op voor een solarium, dus wie weet in de toekomst...

Pel en Gammon in de krant! Cool hoor! Misschien kun je de krant vragen om een digitale versie van het artikel met de foto?

Filmpje kan ik hier niet zien helaas,,,

Gisteren heeft Eefke voor Chubje gezorgd. Kreeg om 23.15 uur een smsje dat het niet zo goed gegaan was. Chub was blijkbaar nogal aan het bokken en schrikken geweest Zometeen maar ff smsen of ze zich niet bezeerd heeft (Eefke dan he)...

En nu: aan de slag!

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 08:24

Goedemorgen!!!

Chevje, is toch heel normaal meis, dat je daar een beetje emo van word....

Ik moet meteen weer weg, paarden voeren en werken... Bah!

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 09:13

Goedemorgen!
Chev, mooie kaart! Heel logisch dat je even emotioneel wordt! Je hebt nogal wat voor de kiezen gehad
Shayla, je kunt hier altijd je hart luchten hoor!
Pellie en Gammie een wereldberoemd in Joure! Geweldig!

Vanmiddag een moeilijk moment weer. De "steen"(is van glas) van mijn pap is klaar. Hij krijgt een urnengrafje op de begraafplaats. Vanmiddag wordt hij dus "begraven".

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 09:26

Cheveyo schreef:
flettie schreef:
Ohoh....
HKM Reitersport

Foute boel, hele grote foute boel
(deze zaak bevindt zich dus op euhm... 7 km vanaf ons huis )

oh zeg dat je NIET naar de hengstenkeuring komt hihih, hou me vast!

Dus wel
Ik moet er alleen nog achter zien te komen of het echt een winkel is of alleen een soort van postorderbedrijf. Heb even op routenet gekeken en als die het goed hebben moet ie precies tegenover de Lidl liggen waar ik altijd boodschappen doe. Maar voor zover ik weet staan daar alleen woonflats

Verders weinig bijzonders te melden.
Heb gisteren een nieuwe regendeken voor Flet op de kop getikt bij de paardenwinkel hier in Nieuw-Amsterdam. Een ongevoerde van HH in maatje 195 cm Jaja, Flettekind is met haar 1.54 uit de standaardmaat 185 cm gegroeid Eindelijk krijgt ze een beetje Tinkeruiterlijk Anyway, toen ik thuis kwam zag ik dat het maar goed was ook want van haar oude deken had ze nu ook al de laatste bilriem gesloopt en de kunstige door mijn moeder (weer) gemaakte borstluiting naar de filistijnen geholpen. Flet had natuurlijk ook gewoon even kunnen zeggen dat ze het kleurtje van die oude deken niet meer in de mode vond

En dan nog even kort door de bocht: voor iedereen die het nodig heeft

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 09:44

Chubby schreef:
Het gesnurk was vannacht veel minder, dus heb ook nog eens prima geslapen (en gelukkig niet te veel )

Hé, je hebt 'm toch wel eerst door het stof laten kruipen voor je, hè? Hij had nog wat uit te leggen toch?

Chev, echt een mooie kaart!! Als je je spulletje zo samen ziet komt er wel wat los. En petje af voor je vrolijkheid en optimisme Afbeelding

En iedereen bedankt voor de felies. Zijn begonnen met een klas van 11 honden waarvan er maar 4 examen gelopen hebben. Drie Border Collies en mijn Oezebeest dus. Twee gezakt en twee geslaagd. Ik ben dus errug trots op m'n Oezieboezie

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 09:49

Citaat:
Hé, je hebt 'm toch wel eerst door het stof laten kruipen voor je, hè? Hij had nog wat uit te leggen toch?

Gaat je niks aan waar 'ie allemaal doorheen is gekropen Maar hij heeft e.e.a. behoorlijk goed gemaakt

Spetter, sterkte vanmiddag...!

Leuk he Flet, dekenslopers... Jammer genoeg is Chubje's nieuwe winterdeken ook al kaduuk. De naden bij de bilriemen zijn uitgescheurd. Deken is te dik om onder de naaimachine te passen, dus gaat me weer geld kosten...

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 10:18

Euhm... slagroom Chubby? Zodat jij dat weer kon

Op zich is Flet vrij netjes met haar dekens. Maar deze was ook al iets van 3 jaar oud ofzo en wat sluitingen betreft niet echt van topkwaliteit. De rest van de deken ziet er nog erg goed uit maar borstsluiting en bilkoorden zijn dus kaduuk. Ik was toch al niet te spreken over die borstsluiting (kon maar op een standje vast omdat het geen gespen waren) en de deken zelf trok in het begin nogal naar achteren (dankzij Flet d'r kippenborstje ). Ben benieuwd hoe deze blijft liggen. Hij lag in ieder geval een stuk beter om haar hals en borst heen dan die andere.

Ik ga morgen lekker een weekendje met mijn mams naar Aaken

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 10:35

Goedemorgen allemaal....

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 10:47

Des, beterschap joh Fijn dat je 'gevallen dochter' weer op Tommie gezeten heeft!

Roosje, heel veel succes vandaag!!!!! Ik duim voor je Fig is een soort rastamannetje

Branka, ben benieuwd naar het lichtslangresultaat

Jean, leuk dat je met de cam Terry ook kan zien

FK, wat een gave pic's! Jihaaaaaaaaa

Chubb, ik hoop dat de vutter goed kon koken Ah, las dat ie dat ook kon! En nog een lekkere nacht gehad ook, hihi. Oh, een solarium lijkt me ook lekker voor de knollies!

Cindy, nog niet helemaal fit Balen dat je 2e kerst met die zeurcollega zit cindy, veel sterkte vanmiddag met het 'begraven' van je pa. Ik denk dat het wel mooi is zo!

Wenk, enten goed gegaan

Flet, centjes uitgegeven. Have fun in Aken!

Haha Il, All you need is love is anders wel een strak plan maar dan voor jou en die Brandon Ook nog een voor je. Succes met je les!

Keeva, oh je zoontjes zijn dus ondeugend met die stenen in de vijver Onze vijver is wel een stuk kleiner,hihi, Ik heb er ook helemaal zin in, lekker een nieuwe start. En de Lemmyteck kan ook lekker los in de tuin zonder dat ik hoef uit te kijken dat hij over t hek naar de ouwe lijken naast ons springt
Wat lachen joh dat je msncontact met een oude vakantieliefde hebt. Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat met dat neefje Ik zie t helemaal voor me Leuk van de karakteranalyse
Haha, snurkt manlief zo erg?

Indezz, wat jammer dat je boerenbedrijf stopt. Zal zeker wennen zijn zeg!

Hihi Sox wil ook aan die Ier Chips heb ik Linley gemist… naja is niet anders. Wat leuk dat je stalbaas zo reageerde. En Sox dus als buitenzetpaardje voor haar zoon, leuk
Ik vrees dat ik je niet meer kan bieden dan de schuur. Hihi, Jan komt je dan s'morgens om een uur of 7 verassen met een bezoekje als hij zijn scootertje pakt. Verder blijft ie bij mij hoor als ik een stukkie land van de buren af kan troggelen dan komt er wel een mooi minihuuske voor je Jee wat was ie nog laat online!

Chev, jou ballen zien er goed uit

Pel, felies met je pa! Wat gaf zeg dat jullie op de voorpagina van het jouster courantje staan!

Beel, van harte gefeliciteerd! Prestatie hoor!

Shayla, je mag hier gewoon je hart luchten meis Wij zitten hier niet alleen om mooie verhalen aan te horen. Een beetje mee leven met elkaar is ook fijn

Tm, leuk diplomauitreiking! Naar nieuws over je dinnetje, sterkte

Nou, dan mijn avontuur. Ik heb gisteren echt een enorme grote beschermengel bij me gehad. Ik mocht dus mee doen met de megafjord van een stalgenootje. Hij was behoorlijk fel en dramde. Op een gegeven moment moesten we 2 sprongetjes doen die een eind uit elkaar staan. Hij probeerde me even uit. Schoot in een keiharde galop langs de hindernis. Hij wilde niet stoppen, ik terug zitten en een paar flinke ophoudingen maken. Om hem af te remmen moest ik naar de muur/schotten sturen. En ineens maken we samen echt een koprol. Ik kwam tussen hem en de muur terecht. Ik heb zo ontzettend veel geluk gehad dat hij zich zelf opving en niet doorrolde. Hij bleef op zijn nek liggen, helemaal dubbel gevouwen. Net of hij doorhad dat hij mij anders zou verpletteren. Gelukkig kon ik opstaan en toen kwam hij iets later ook overeind. Ik had wel even de tranen in mijn ogen staan toen ik hem zo zag. Hij schudde een paar x met zijn hoofd. Ik ben er weer opgegaan en we hebben even gestapt en gedraafd. Daarna nog 3x een sprongetje gemaakt. Bij de laatste sprong gingen we bijna weer. Daarna goed uitgestapt en naar stal gegaan. Hij had heel zijn vel weg, boven zijn oog. Dus dat even verzorgt.

Jan zei al dat hij vreselijk geschrokken was. Hij kwam op dat moment net met Flan de bak in en zag mij gelijk vliegen. Hij rende gelijk naar ons toe. Hihi Flan ging gelijk maar even een kleine pony, die haar eng vond, stalken De moeder van dat ruitertje heeft toen even met Flan gewandeld. Gelukkig ging het bij Jan en Flan een stuk beter. Ik was trots op ze

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 10:52

Jee Jellie wat een schrik zeg! Heb je nu geen spierpijn oid van je val? Kan me voorstellen dat je geschrokken bent.

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 10:53

Pffff Jellie, dat was schrikken, kan me voorstellen dat je wel even een traantje gelaten hebt ... moet er niet aan denken hoe het af had kunnen lopen. Knap dat je daarna toch nog een paar sprongetjes gemaakt hebt !!

Roosje zit vandaag in het ziekenhuis

Cindy, sterkte vanmiddag. Zal inderdaad wel weer moeilijk zijn, maar hopelijk kunnen jullie dit laatste afscheid van je vader toch op een mooie manier afronden

Net een 10 kg mineralenblok gehaald. De paardjes hebben op het moment geen liksteen en toen ze - tijdens het zadelen van Keeva - m'n hele Barefoot af begonnen te lebberen, dacht ik dat ze misschien toch behoefte hadden aan een nieuw likblok.

Nu de lampjes in de kerstboom pleuren

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 10:59

Jeetje Jellie, dat is toch wel ontzettend eng zeg! Gelukkig maar dat het zo goed is afgelopen!
Een van mijn grootste angsten toch wel, met betrekking tot het paardrijden...

Keevagirl, ben jij niet zo'n versiermens?
Citaat:
Nu de lampjes in de kerstboom pleuren

Roos, er wordt aan je gedacht hier ook!

Pfff... Ik kom niet aan werken toe... Moet een lastige brief opstellen en zit dus steeds hier inspiratie op te doen

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 11:02

Valt wel mee hoor Chubby, vind het wel leuk om te doen maar heb (neem) meestal zo weinig tijd ervoor.

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 11:04

Thanx Spet, Keeva. Ik voel veel onderdelen van mijn lichaam. Hij kwam met zijn ijzer over mijn borsten, moet geloof ik ook maar een afspraak maken in die kliniek van Jean,nu Dat is best gevoelig, de kant waar ik op viel doet best zeer. zeer been, vinger, nekspieren enz..
Maar ik mag echt in mijn handen klappen van geluk.... pfft. Iedereen was erg geschrokken.

Ik ben wel blij dat ik er weer opgegaan ben en nog even over die sprongetjes mocht. Voor zijn baasje vond ik t ook erg naar, die schrok ook toen ze haar paard zo zag liggen.
Vanaaf maar lekker op mijn Fantje.

Hihi, keeva vond haar zadel dus lekker smaken Succes met de lampjes.

Chubb, t was ook een van mijn grootste angsten. Een klein jaar terug al een x met Fenno en nu nog eens. Alleen dit x was heftiger maar met Fenno was ik meer beschadigd. Heb er nog een mooi lidteken van op mijn hand en mijn tanden zijn gebarsten bij de vullingen. Succes met de brief.

Ik mag trouwens binnenkort weer wat rijden met Fenno. zijn baasje gaat op vakantie en stelt een schema op want hij wordt dan door meerdere verzorgers gedaan. leuk!!!!!! Moet wel rustig aan doen maar ik geniet er wel van met hem bezig te zijn

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 11:08

Roos succes vandaag!!!!

Ik wil jullie even wat kwijlfoto's laten zien hoor. Van de fotoreportage van Ton Eijkelenkamp. Deze 4 heb ik besteld.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Die laatste kijkt ie zooo lief

Sorry, zijn er 4 maar wilde ze zo graag laten zien!

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 11:12

Wauwww Cindy wat een super foto's !!!! Hoe kan het ook anders met zo'n super fotomodel !! Ik geloof dat ik ook maar 'ns ga sparen voor een reportage door Ton (hoewel Annick ook prachtige foto's maakt, vind ik !). Ach, nu toch geen geld, dus even geduld.
Maar ze zijn echt prachtig !!!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 11:13

Oh, cindy wat zijn ze super gaaf!!!!!!! En die omgeving, heel erg mooi
Wat zou Flan blij zijn als ik haar een printje hier van geef

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 11:18

Soxje schreef:
Fjordkootje, haha, jij bent ook weegschaal. Dat maar wikken en wegen is hopeloos. Ik word vaak moe van mezelf. Kan over sommige zaken maar geen besluit nemen en ga het dan aan anderen vragen die toch ook niet voor je kunnen beslissen en je nog meer in dubio brengen.

Da' bedoellik en daarom blijft de VA van Mira af

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 11:20

Ik heb kerstpakket gekregen staat nu vrolijk naast me op bureau.. Ga ik tot half 7 vanavond moeten wachten met uitpakken…

En ik krepeer van de rugpijn, die kist gister vond mijn rug toch niet zo grappig, mijn schouders zijn beurs, en ik voel mijn armspieren goed, maar dat valt wel te overleven, maar die lage rugpijn… Zolang ik stil zit gaat het goed, maar een kleine beweging en alle spieren komen zwaar in protest… *voelt zich zielig*

Jean, is dat waar? 30 jaar houdbaar? Pfoe… dat wist ik niet, wel langer, maar zo lang.

Shayla, kom zeuren! Meid, je hebt verteld dat ze er thuis niet zo veel begrip voor hebben, dus dan moet je je ei hier maar komen leggen hoor… Ik heb er iig geen problemen mee, en als je je toch te beladen voelt, ik heb mijn pb-box geleegd dus weer volop ruimte

Gatsie Jellie, wat een doodeng verhaal, ben je echt door oog van naald gekropen. Ik ben nu zelf al twee keer met een paard gevallen, en dat is al een hele enge gewaarwording, moet me niet voorstellen hoe een koprol aanvoelt zeg Heel mooi ook van dat dier dat ie besefte dat ie even ongemakkelijk moest liggen om jou te beschermen… pfff! Nog een erom hoor.

Mooie foto’s Spetter!

En ik ga weer eens wat doen

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 11:31

Maya, thanx Het is gewoon bizar om zoiets mee te maken. Je verwacht niet dat zoiets gebeuren kan... Ben jij met je eigen paarden gevallen of ook met paard van een ander? Wat gaaf dat je een kertspakket hebt gekregen! Wij krijgen geld maar toch vind ik een pakket erg leuk. Jan krijgt t volgende week. Wat klote dat je last van je rug hebt Beterschap ermee.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 11:32

Mooie foto's Spetter! Paardje ziet er ook prachtig uit!

Maya, mag of durf je je pakket nog niet open te maken? Ik ben altijd zo nieuwsgierig dat ik niet kan wachten hoor

Sterkte met je rug

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 11:43

Aaaah, de spanning van de kerstpakketten Ik kan me nog goed herinneren dat mijn vader zijn pakket al bij de deur aan vrouwlief+dochters moest afgeven. Om daarna ook nog eens de (lege) doos te moeten afstaan aan de kat Natuurlijk bij voorkeur nog gevuld met van dat leuke opvulmateriaal
Voor mij een spanning minder want ik krijg geen kerstpakket (maar ben wel benieuwd naar wat er aan bonus op mijn bankrekening wordt gestort ) en Roy had het er over dat ze een krentenwegge op het werk hadden gekregen. Mag toch hopen dat dat niet het kerstpakket was en dat zijn baas wat meer in petto heeft
Alhoewel een krentenwegge op zijn tijd er ook wel in gaat

@ Spetter: mooie foto's

@ Maya: sterkte met je rug Ik doe overigens met je mee wat lage rugpijn betreft... er zitten al een paar dagen een paar spieren vast in mijn rug en ondanks een massage van Roy zijn die niet echt losser gekomen. Vanavond maar eens gaan smeren met tijgerbalsem...