Nu zoefzoef, weer er vandoor! Vanochtend heerlijk in het bos gereden!
Resi_lover
Geplaatst: 12-07-09 12:29
Bom(metjeeeee) Faramir van Weremere Louis van de Zonnehoeve Djoser Nuage Evy van Tinkerstalvlot (van Zoek@Bokt) Cecile met d'r te leuke merrie Shakira van de Fryhof Dianne, Bontia en d'r verzorgster Leon bij McMurphy Fionnuala van Weremere Pallie McMurphy Black Travor van Wermere Stonewall van Weremere Lord X Rijproef Lord X (en ik ) Rijproef Ravien Van Weremere (en Eline) Eline en ? (verzorgster van Dianne's paarden)
Laatst bijgewerkt door Resi_lover op 12-07-09 12:37, in het totaal 2 keer bewerkt
Cecile heel charmant met die peuk haha maar een bloedmooie merrie!
Knapperds hoor!!
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 12-07-09 12:42
Leon heerlijk in het bos gereden en er weer vandoor
Leuke foto's Lois!
Gabriel probeerde zich net in te graven in de zandbak, hij kan soms boos worden van regendruppels op z'n lijf
ringelberg
Geplaatst: 12-07-09 13:16
Nou,zo te zien was het een geslaagde dag gisteren in wormer,leuke foto's hoor
Een warrige Gabriel
Vandaag zijn er mensen komen kijken naar de kleine poesjes,en ze nemen ze allebei.Ben daar zeer blij mee,ze krijgen het super en zijn lekker bij elkaar.Ze blijven nog ongeveer 5 weken,mensen gaan nog op vakantie,en dan heb ik weer een beetje rust.
Heeft er iemand toevallig een foto van Bries in actie?
Annita heeft wel foto's van Bries, die komen nog op de site van het ICS
grrr
Geplaatst: 12-07-09 14:47
Die merrie van Cecile was echt WAUW!!!!!
Ben ook weer tevreden, Kascha heeft een minibuitenritje met Mees gemaakt, van een paar honderd meter, maar toch superbraaf! En Banbay heeft weer voor de wagen gestaan, ging ook prima! Hoop ze echt deze zomer in het tweespan te hebben staan, lijkt me zo gaaf!!!
Bianca, fijn dat Noa niet weg hoeft voorlopig, hoop dat je het ga redden allemaal!!!
Leuk marleen. Geef me 1 goede reden om de foto niet te plaatsen Hij is echt leuk.
Net de BBQ van de hondenschool gehad, was erg gezellig ondanks het weer.
grrr
Geplaatst: 12-07-09 14:51
Uhm, Janet, is het moment voor of tijdens dat ik m'n tong uitstak???
A_Pallieter
Geplaatst: 12-07-09 14:51
Goedemorgen ,
Hoorde het al gister van je marleen dat banbay zo braaf was super zeg! En je knappe dame ook al zo brraf, leuk
Ik ben nog steeds moe en heb spierpijn..... maar het was een gezellige dag en heb genoten Was wel leuk dat ik aanmoediging kreeg vanaf de zijkant toen ik moest voorbrengen whahahahahaha