Oh das idd schrikken Sita Gelukkig viel het allemaal mee, goed in de gaten houden idd
Lekker rustig dus Peet, ook lekker
Grit
Geplaatst: 05-04-09 17:41
Pradaatje; leuk hoor! Lekkere middag met je meisje gehad Ze reageert goed op het hoofdstel of niet? het ziet er in ieder geval ontspannen uit! Hoe "heftig" is de inwerking van zo'n hoofdstel?
Lekker rustig dagje dus Whis.
Gelukkig is alles weer goed met Amy! Paarden en koliek
Net even door Heesch gekuierd. "rode loper open deurendag" of zoiets. Er was ook een modeshow. Faunaland deed ook mee met hondenkleding. De hondjes op caviaformaat kwamen in jasjes en truitjes voorbij. En er was ook een reu met een speciale reuenband, voor als de reu nadruppelt of afscheiding heeft en je je meubels schoon wilt houden. Was volgens mij iets teveel informatie voor de terrasgangers die met een pilsje en de zon wilde genieten van modellen op de catwalk
Pradaatje
Geplaatst: 05-04-09 17:45
Ze reageert super, het is net of er heel veel spanning ineens weg is.. Het is hoe heftig je hem zelf maakt, maar hij heeft geen zware inwerking, geeft druk over het hele hoofd Leuke dag gehad dus verder
Ik heb vandaag lekker gereden in de bak en daarna Whis in de paddock bij haar buurvriendje gezet. Toen ik ze er uit kwam halen trof ik dit aan. Gringo helemaal in diepe slaap en Whis die zat te tutten in de zon.
Ik ben met Levera wezen wandelen. Ze vond het heeeerlijk, ze had zelfs beetje schuim op d'r mondje staan
Met erf op de achtergrond
Sifra liep zich ondertussen vreselijk aan te stellen in de bak (terwijl Nora er ook nog gewoon was) en was dus ook zeik nat van het zweet toen we terug kwamen
jeetje siet, snap dat je even schrok! Gelukkig niks aan de hand Leuk foto's van de nieuwe beeb, en van prada en joyce
Grit
Geplaatst: 05-04-09 18:50
Ik heb ook nog wat lieve fotootjes. Mijn vriendin was met haar twins op bezoek. Ze vonden Vince wel een beetje eng, logisch ook, zo'n groot beest. En Vince is dan zo superlief, braaf en rustig. Daarna zelf ook nog met alleen het halstertje over het erf gehobbeld. En ook dan is hij zo braaf
Hier nog lekker een uurtje of 2 met Mees, hond en paard wezen mennen, was fijn! Wel even geschrokken, we gingen bij een zeer drukke kruising met stoplichten even over straat, na zo'n 200 meter kunnen we dan afslaan het bos in. Trokken er ineens drie van die knetterende motoren op, dus Mirthe schoot in galop, nogal hard, maar Mees kon haar gelukkig toch het pad op trekken. Schrik je wel, hield vooral de hond goed vast... pffft! Maar verder was het fantastisch! Kan zo genieten als m'n beessies genieten, Noah vindt het ook echt zo super als ze meemag.
Joyce, ziet er fijn en ontspannen uit, gaat goed he?
Sita, logisch dat je schrok, zeker nu ze drachtig is. Gelukkig viel het mee, maar zou d'r ook even goed in de gaten houden.
Dat zou ik in de toekomst ook willen, Mennen. Dat is echt onze droom hier
grrr
Geplaatst: 05-04-09 19:03
Dat is ook echt heerlijk Petra! Je kunt lekker samen weg, paard en mens houden het lang vol, hond kan mee, wij genieten er enorm van. Kan toch? Flink sparen voor een tweedehands karretje en tuig, en iemand laten helpen met beleren... Hoop dat het gaat lukken voor jullie.
Hihi, zit hier voor het raam, moet lachen om Banbay's deken, en Mirthe die het vreemd blijft vinden...
O het komt ook wel bij ons hoor. Serada heeft toch nog even de tijd voor het zover is hihi
Mooi als je dat zo vanuit huis kan zien meid
grrr
Geplaatst: 05-04-09 19:07
Ja he, is ook heel fijn. Ik slaap aan de voorkant, en hoor dus 's nachts ook alles, als ze rennen, Mirthe's zware stappen enz. Voelt altijd wel gerust.
Grrr; lijkt me ook heerlijk zo'n uitzicht! Met een kar erachter is zo'n galopsprintje ook altijd nog net wat spannender. Gelukkig is ze wel snel weer rustig. En een veulentje, dat lijkt me ook zo leuk. Vooral die kleine neusjes.
De meeste foto's zijn op de camera van mijn vriendin gemaakt en die heb ik nog niet op de computer. Wel een paar vanaf mijn telefoon. Ze komen eraan
Vandaag waren B &T weer even bezoek bij hun toekomstige rijpaard Vince . Vince kan gelukkig heel goed braaf stilstaan, maar ze vonden hem wel een beetje eng. Is ook wel een groot hoofd van dichtbij
En uiteraard alvast "kruiwagenrijden" oefenen, mesten hoort er ook bij
Laatst bijgewerkt door Grit op 05-04-09 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt