oh en slaap lekker uiteraard Ik heb geen problemen met mijn nachten hoor, vind het heerlijk werken.
Alleen mijn vriend vindt het niet leuk om alleen te slapen. Zijn we eindelijk samen zegt hij, lig ik nog alleen hahahaha
Grit
Geplaatst: 31-01-09 02:46
Ben nog wakker, te lui om van de bank te komen.
Ik zag je onderschrift ineens, was mij eerder niet opgevallen. Wat erg dat je je tweeling hebt verloren. Je zal ze wel nog steeds missen Daar kunnen de jaren niet tegenop.
geeft niet hoor, het is nu 7 jaar geleden, ze zijn op 1e Kerstdag geboren, meisje gelijk overleden en jongetje na 16 dagen. (hun site www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/MikeEnDaniqueB) Ik doe eigenlijk heel veel vrijwilligerswerk voor deze stichting, ik maak kaarten die daar ook geplaatst zijn, deze plaats ik ook zelf, schrijf teksten die naar de mailinglijst gaan en naar de ouders en ben dan voorzitter van het kaartenteam. Ik ben hier al actief sinds Danique* is overleden en werd begraven, Mike* lag toen nog te vechten voor zijn leventje. Ik heb heel veel steun ondervonden en doe dus nu veel voor de stichting. Het geeft veel voldoening en ik hoop dat ik daardoor ook andere mensen kan steunen.
grrr
Geplaatst: 31-01-09 09:21
Goeiemorgen! Hieperdepiephoera!
Gefeliciteerd Leon! Dat je maar een grote jongen mag worden!
Noa vandaag verhuizen, spannend hoor! Ben benieuwd hoe ze het vindt, steeds andere kinderen erop... voor een paard toch ook heel wat!
Gefeliciteerd Leon! Nog vele jaren! En succes vandaag met de verhuizing!
Sita_
Geplaatst: 31-01-09 10:26
Jij ook succes Bianca!
Grit
Geplaatst: 31-01-09 10:42
Goeiemorgen!!
Succes voor de paardenverhuizers!
Biancaa; ik had je verhaal gevonden. Erg aangrijpend, zo klein en teer. Goed van je dat je je zo inzet voor de stichting, kan me voorstellen dat er veel mensen zijn die de steun hard nodig hebben als ze hun kindje verliezen.
shar_ianne
Geplaatst: 31-01-09 11:10
Goedemorgen,
Leon gefeliciteerd!
Veel paarden verhuizen, succes!
Lucy_1
Geplaatst: 31-01-09 11:28
Moggeh....
Mooi hoofdstel Nathalie... Al zou ik het zelf nooit kiezen... Ik zie ook overigens blauw met oranje
Denise.... Was leuk om je weer even te zien... Volgende keer drinken we een borrel hoor Je zag er goed uit!
Leon.. gaaf een nieuwe auto! En natuurlijk : VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!
Heftig Bianca... je tweeling verloren! En vriendlief wat minder blij met zijn eenzame nachten Ben benieuwd naar de verhuizing met Noah...
Euhm... iets gelezen over houthakken... en daar gaan nog meer paarden verhuizen geloof ik... En verder weet ik het niet meer zo goed... Ben niet helemaal bijgelezen
Hier is het druk. Volgende week gaat hubbie weer beginnen met zijn nieuwe job. Mag ik het weer allemaal alleen gaan doen. Wordt het nog wat drukker voor me Nog 2 maandjes en dan is Luna uitgerekend. Jildou is lekker opgeknapt en veulen zit er nog steeds. Lutske is stikondeugend en een KK af en toe... Lucy is Aantal paarden gaan de komende week verhuizen. Aan de ene kant vind ik het jammer en aan de andere kant geeft het ook wat meer ruimte. We zitten echt een beetje te krap nu.
Verder weinig te melden
_janet_
Geplaatst: 31-01-09 11:32
Goede morgen!
Leon van harte gefeliciteerd!!!
Bianca succes met de verhuising.
liesbeth lekker druk. Waarom gaat hubbie een baan zoeken?
De bruiloft was gisteren erg leuk. Het feest was in een discotheek hier in de buurt, die net open is. Om 3 uur waren we thuis.
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 31-01-09 11:34
Goedemorgen! Het is me gelukt om uit te slapen Nu moet ik dat zo aan Ilse gaan uitleggen
Grit aangevallen door een nepkip
Leon en Arjan succes met de verhuizing van Himesh vandaag en dat je maar een fijne verjaardag mag hebben Leon.
Bianca een drukke nachtdienst gehad. Noa morgen verhuizen. Wel mooi wat zo'n stichting voor je kan doen en ook mooi dat jij nu die stichting helpt
Lies maar borreltje doen we zeker de volgende keer! Luna heeft een beste bolle buik hoor
Dat was een late Janet, maar als het maar gezellig is.
Ik ga m'n paard m'n excuses en haar ontbijt aanbieden.
Lucy_1
Geplaatst: 31-01-09 11:34
Euhm.... geld Jant? Kunnen nog niet eten hoor van de boerderij...
Oh... bruiloft was gisteren.... In ieder geval plezier gehad dus...
ow ik had begrepen dat hij dus helemaal voor de boerderij ging.
Lucy_1
Geplaatst: 31-01-09 11:38
Zou hij wel willen en misschien gebeurt het wel in de toekomst... Maar momenteel gaat dat financieel nog niet. Hij is in ieder geval nu een half jaar thuis geweest en dat had hij wel effe nodig....
Schimpje
Geplaatst: 31-01-09 11:57
Gefeliciteerd Leon!! Veel plezier met je "kadootje" ophalen..
Had gisteravond al een hele post getypt, en voor ik op verzenden kon klikken viel de stroom hier uit.. hele dorp incl straatverlichting was donker.. Tegen 5 uur vanmorgen sprong de tv weer aan..
Benson heeft gister echt super zijn best gedaan! Braaf rond te sturen, sprong goed in galop aan, alleen middendraf en halsstrekken waren onvoldoende, maar dat vind hij nog heeeeeel moeilijk.. Hekjes, kleedjes en bloemetjes langs de bak keek hij niet naar, brave pony.. Met zijn debuut heeft hij direct een dikke winstpunt behaald, we hadden 188 punten..!
Ik ga nu als de wiedeweerga mijn eigen paardje wassen, die mag vanmiddag van start in het Z1!
Noa vandaag verhuizen, nog een hoofdstel met verschillende kleuren gezien en verder.. weet ik het niet meer Kamp al dagen met zware hoofdpijn, vandaag gaat het eindelijk wat beter en zie ik geen zwarte vlekken als ik mijn hoofd draai
Vanmiddag kijken of ik naar stal kom, Jessie wassen met sebacil ivm verdenking van mijt en dan nog een rondje hobbelen.
Ik ga vandaag denk ik ook maar paardrijden... heeeeeeel misschien eens kijken hoever ik met Guus kom. Ik hem hem gsiteren in het land gepoetst al een hele vooruitgang voor mij Zijn manen zijn weer mooi in ieder geval, zaten helemaal in de knoop. Alleen meneer vind de spuitbus met glansspray maar niks maarja, komt wel goed. Kon alleen zijn voorpluk niet goed doen, hij is een beetje kopschuw. bij zijn oren is het geen probleem maar vanaf zijn neus totaan ongeveer ten hoogte van zijn ogen dat vind hij maar niks Gaat al wel beetje beter dan in het begin. Volgens mij heeft Guus ook luis, links achter bijt hij veel en stampt ook steeds..... Wat kan je daar tegen doen?
Je hebt luis, en je hebt mijt. Luis zit, als ik mij niet vergis, óp de huid, en mijt zit ín de huid. Voor beiden vind ik een bevestiging van de DA wel noodzakelijk, want de middeltjes er tegen wil je niet voor de lol op je paard smeren
cp112: misschien eerst even kijken wat het is, want hij kan ook mok zijn, of mijt. Ziggy is ook bang voor de glansspray spuitbus bij zijn manen. Nu heb ik Cowboy Magic. Geen gedoe meer met een spuitbus. Je smeert het op je hand en dan in de manen. En CM werkt veel beter dan de gewone glansspray.
Berdien wat balen dat Jessie weer mijt heeft misschien. Hoe kan dat toch telkens. Wat balen zeg.
Tja, wat ik ook doe, hoe ik het ook doe, sokken er wel of niet af, voeten wel of niet in de emmer, het gaat gewoon niet over bij haar. Rasp is een optie, maar volgens mij verspreid zich dat niet vanaf de knie naar beneden om vervolgens in de kootholte te gaan zitten wroeten. DA gaf al wel aan dat het waarschijnlijk gewoon een kwestie van onder controle houden is, dus elk half jaar in de sebacil. Flynn en Miska hebben nergens geen last meer van, maar bij Jessie ben ik al jarenlang bezig om haar eraf te krijgen
De DA komt volgende week enten dus zal hem dan wel even vragen
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 31-01-09 12:36
Fijn dat je nu weer stroom hebt Britta, succes vanmiddag!
Heb je wel vaker zo'n zware hoofdpijn Berdien
Chantal lekker rijden en poetsen vandaag. Heb geen ervaring met luis.
Jeetje wat staat er een koude wind, ik heb Ilse maar even op de wei gelaten, alles is toch bevroren. Ze is goed wakker moet ik zeggen. Ik wil vanmiddag nog in de bak gaan rijden, maar dan moet deze wel ontdooid zijn.
grrr
Geplaatst: 31-01-09 12:38
He, Berdien, wat balen nu! Laat de sokken er deze keer maar aan dan he, 't komt toch wel weer terug! Hier komt het ook altijd zo'n twee keer per jaar weer terug. ZOu het niet in het gras/zand kunnen zitten ofzo? Ik denk dat tegen mijt kruiden enzo niet helpen... maar weet het ook niet. Hier gaan ze dan ook resoluut in de Sebacil, dat helpt tenminste echt goed!
't Is zo lekker zonnig buiten, paarden liggen in het zonnetje, ziet er gezellig uit! Kascha heeft hele lelijke schuurplekken, maar 't lijkt nu toch wel minder te worden! Hopelijk groeit alles voor we ooit een keuring doen dit jaar weer een beetje mooi aan...