Hij word nog helemaal geschuurd en opnieuw geverfd en wil er nog een biesje (suggesties voor kleur zijn welkom ) op zodat het zwart wat breekt. Verder komt er een mooie Tinkersticker oid op de achterkant en zoek ik nog een beetje pakkende naam voor mijn wagen. Zodat ik die op de rug van de achterste bankjes kan schrijven. De rem moet nog gerepareerd worden en er komt nog een deurtje onder de bok zodat ik daar wat spulletjes in kan doen voor onderweg.
Ik las nog wat over teachers from hell, ik mag in februari weer. Met een béétje geluk heb ik dan voor de zomer m'n bachelor, en als ik dan nog meer geluk heb ben ik voor m'n 22e afgestudeerd aan de universiteit!
Trail rides, lijkt me leuk, maar eerst maar eens Loon op Zand zien te overleven. Ben bang dat Jes dan weer zo ontploft als met de puzzelrit in Ees, en dat was níet grappig meer
leon: uploaden duurt een beetje erg lang, probeer het morgen wel even. Heb nu geen zin. Angela: Alleen maar hele leuke foto's van ons samen Valt me trouwens wel op dat we bijna op alle foto's samen staan, we doen echt nooit dingen met zn tweeen
Hee Siet, gaaf wagentje! Bijna identiek aan de onze!!! grappig, zelfs de kleuren zijn hetzelfde! Die van ons rijdt super en stabiel, dus hopelijk die van jou ook!