Heb de rust er even in moeten rijden. Maar we hebben afsloten bitloos, dus die rust was er

Nog cadeau gekregen van dinnetje, mooie manenbead!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mira283 schreef:@Kiki zit een leuk koppie op!
Mijn nieuwe aanwinstje van marktplaats, beestje zat onder de klitten dus helemaal kort geknipt op dr kuifje na. Zal ook al een jaar alleen erg dun. Dus heel erg veel TLC hier. Ze heeft de naam Tyler gekregen na de zanger van de band Aerosmith
[ Afbeelding ]
Nessa schreef:Ik houd ook wel van wat pit, daarom mijn bollie uitgekozen. Vandaag waren er opeens bakkabouters. Resultaat: al bokkend ervandoor.
Heb de rust er even in moeten rijden. Maar we hebben afsloten bitloos, dus die rust was er
Nog cadeau gekregen van dinnetje, mooie manenbead!
[ [url=m/6r6LKY.jpg]Afbeelding[/url] ]
TurboTinker schreef:Hahaa mooi is dat, dat ze zich zo groot maken
Kiki1995 schreef:[ [url=m/Yr3m8Z.png]Afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
![]()
Ben zo verliefd op hem
Nientsje schreef:Super zeg Shelly! Topper![]()
![]()
![]()
Ik heb vandaag toch zo'n fijne les met Feike gereden! Hij liep heel fijn aan het been. Nagevelijkheid vele malen beter en lekker luchtig in het mondje en de buigingen gaan ook steed beter
Veel geoefend in overgangen, van hand veranderen over de diagonaal en kleine voltes. En ondertussen de nagevelijk- en luchtigheid behouden.
En natuurlijk de galop! Nu mijn angst weg is, zijn we aan het werk met mijn houding in de galop!
De oefeningen worden steeds zwaarder, maar desondanks gaat Feike er ook echt voor en doet ook enorm zijn best.
Super trots op mijn topper!![]()
![]()
![]()