Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Snackie schreef:bah, sneeuw.
Ik ga zo de auto maar schoonmaken,wnt ik heb totaal geen zin.
Heb wel alvast de camera bij, want mijn planning was wel richting stal te gaan.
Voor de mensen die hun tink 24/7 buiten hebben.
Nemen jullie met sneeuw nog extra maatregelen?

bij ons ligt best veel
staan jullie paarden nog lekker buiten? Of staan ze net als Pride in hun stalletje? 
Mooi dekje! Ik heb van Schleich alleen de Tinkers, een hele speciale, zal zo eens een foto maken.
Maar ik kan je zeggen, er is hoop
Thigor ging eerst ook gewoon vol hangen en rennen, hoe vaak die wel niet over de omheining is gesprongen
Maar zoals je op een paar filmpje een aantal pagina's terug kon zien is het uiteindelijk allemaal goed gekomen. Streng zijn is niet eens heel erg nodig, gewoon duidelijk zijn, jou wil is wet en anders heel scherp uit de hoek komen.
Gewoon een waterratje dus
Erg fijn dat ze zo braaf was!
) Od is wel partij voor Luna, de meeste leeftijdgenootjes (of een paardje als Flynn) loopt ze zo over heen, Od zet haar dan tenminste op haar nummer.

Jayney, welk land woon jij? Hier wel wat sneeuw, maar ik kan nog steeds de stoeptegels tellen...
) om te overleggen een nieuwe afspraak te maken als het vriezen voorbij is. Zit nu alleen een beetje met een straal van Luna die niet helemaal OK meer was, beetje beginnende rotstraal, maar nu ze niet meer in de nattigheid staat ff aankijken en anders kan ik er zelf ook wel wat aan doen. Ik vind niet zo erg dat hij niet komt, kan ik mooi een dagje overslaan en hier opruimen, vanavond nog werken.
Prachtig de eerste sneeuw van deze winter zien vallen, en daarna met zo'n
er doorheen naar huis gefietst. Ondanks dat ik met deze kou meer last heb van mn gewrichten vind ik sneeuw geweldig, dus laat maar komen 

)
ik ben jaloers zo mooi is het hier niet
ja ik denk ook wel dat het goed komt met Pride, maar af en toe word ik het best een betje zat :p
Moet er wel sneeuw vallen

ik heb net een nieuw hoesje voor mijn iphone gekocht en het hoesje is wilt met zwarte vlekken
heb je die laten maken of zelf gedaan?
Luna moet er nu naast he