Hee! Ik ga vrijdag [of zondag] voor het eerst longeren met mijn vzpony Nathan aleen , ik weet dus nog niet hoe hij reageert. Hoe kan ik dat het beste aanpakken? Of gewoon aanzien?
alvast bedankt
Ravien
Geplaatst: 04-11-09 20:56
oh ja Goeieavond, sorry geen puf om te reageren. ik heb altijd op woensdag les en dat ging goed vandaag ik was er echt super trots op mijn (verzorg)paardje
Zucht, sta de laatste tijd op de automatische piloot, weet zelf niet meer waar ik mee bezig ben. Net als gister wou ik me gaan wassen in de douche, zag ik dat het washandje helemaal nat was en ik dat blijkbaar al had gedaan, maar ik het gewoon niet meer wist. Laatste tijd ben ik echt afwezig..
jeetje rhiannon... wat een verhaal, dat wist ik niet. gelukkig gaat het met je moeder beter als de artsen gedacht hadden..
en mallow, nog iets kunnen bespreken?
Ravien
Geplaatst: 04-11-09 21:25
ik ga afsluiten,want moet bij mijn oma logeren Weltrustenenne niet teveel kletsen hoor!!!
D_Travis
Geplaatst: 04-11-09 21:42
hai hai
Eva jeetje zeg.. sterkte meid, hopelijk wordt het een goed gesprek met je moeder
Pff Bianca dat is ook heftig ze.. knuf voor jou en Mich..
Nou Inge wat is dat nou weer voor raars van die client die ze neit kennen
Chanatal griepprik gehaald..
Jeetje Denise dat is niet niks zeg van die hoef in je gezicht.. Dat moet een heel zware week geweest zijn (en daarna)
Joyce 1 fout teveel is echt k_ut.. khad het ook idd.. daarna gelukkig gehaald dus dat ga jij ook doen!!!
Nou heb een lekker paardendagje gehad.. Travis bleef keurig alleen in het land toen we met kaya bezig gingen, had ik neit durven dromen. Maar dat is heel erg fijn! Toen bezig geweest in ons nieuwe land, palen geslagen en onkruid opgeruimd, volgende project is potjes zetten en dan kunnen we gaan omheinen
Als het klaar is krijgen we dan ook foto's Dagmar?? (kom natuurlijk ook een keer ECHT kijken he...)
Resi_lover
Geplaatst: 04-11-09 21:53
*Zucht...* Wat een vreselijk mooi nummer is dit, hoorde het bij GTST van de week
Goeieavond trouwens
Leuke foto's van vroegen van Ingrid
Mirjam geen foto's van d'r verzorgpaardjes
Natahlie een beetje opzoek naar een zadel voor Balou, ga je dressuur of Western met d'r tijden?
TK Avonddienst En balen zeg, van de schoorsteen...
Eefje vanavond ook werken Maar wel 4 dagen vrij gehad
Puck
Eef
Bianca Jeetje...
Inge au buik
haha, eef wat leuk, lijken Gaap en clover toch wel op elkaar
denise "5 tanden gebroken en m'n tanden waren dwars door m'n onderlip gegaan."
Joyce
Dagmar lekker bij de paardjes geweest
Is dat veulen toch nog ergens goed voor (Ze stond gewoon een paar minuten aan 'm te schuren, en hij vond het gewoon lekker, helemaal met z'n lipje omhoog )
jaaa tuurlijk Nathalie, beetje jammer dat we geen voor foto's hebben genomen eigenlijk.. maar het wordt heel mooi hopen we En ja in het echt ook keertje komen he
Whaha, hoezo Nikon D60 Kwaliteit is nu alleen echt triest.... In de zomer/lente krijg je (nouja ik) altijd veel mooiere/scherpere foto's, nu worden ze gewoon echt slecht, heb ze nog een beetje weten te redden met Paint shop
Wow nice foto's Lois!!! Super! Ik weet eigenlijk nog niet wat ik met Balou ga doen. Ben zelf meer van de dressuur, maar wil misschien ook met haar gaan koeiendrijven maar dat is pas veeeeeeeeel later
Ja Dagmar.. doen we.. Denk dat Nath dan ook wel mee wil