[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_janet_

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 12:13

goede middag!

Beetje erg lange puzzel rit, arme jij met je spierpijn.
grr: wat leuk dat jullie muis voor de kar gaan beleren. Hoop dat ze het nel door heeft.
Watfijn dat Santa weer naar huis mag, en nu hopen dat ze drachtig.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 12:17

ey sjaan, ook uit de veren!
Kims paarse set staat echt geweldige.
heb gister gereden inclusief paars shirtje bij mezelf...stond echt geweldig!
Ik heb foto's gemaakt maar kan ze niet uploaden... Huilen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 12:19

Ben heel benieuwd naar de foto's!
Ik ben al heel lang uit de veren. Heb alweer de hele afrastering gemaakt, en co was te beroerd om uit bed te komen en mij te helpen...
Als je de foto's gaat uploaden, bij je moeder ofzo, wil je die dan ook even uploaden van Sem, Dingo en Borca in het bos?

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 12:21

ohja dat is ook zo...ja das goed.
Was ik helemaal vergeten.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 13:03

maakt niet uit hoor.

Timokyana: hoe is het met kyaan?

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 15:23

Nog steeds geen beeb, sorry dat ik zo vaak niet aanwezig ben, mijn oma is ernstig ziek en komt spoedig te overlijden.
Ik ben momenteel eventjes thuis om te kijken bij kyaan, alles rustig. Ik hou jullie op de hoogte.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 15:26

heel veel sterkte meid met je oma Ach gut
Je weet dat wij er altijd voor je zijn!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 16:03

Och TK; wat erg Ach gut Net wat Janet zegt, als je wilt praten of juist er even helemaal uit weg wilt, je kunt bij ons terecht hoor. Veel stertke! Ach gut

Oi, ik zit me hier zo op te fokken, finale Rolan Garros, en het is ZO spannend! Nagelbijten / Gniffelen Afgeknaagde nagels hier.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 18:26

Nee... Verdrietig
Verloren! 6-3, 6-4, 6-3, 6-4.
Scheve mond
Het was echt fix spannend, maar Nadal was gewoon beter.. Arme Federer Ach gut Maar alle eer komt Nadal toe, hij was beter, Federer had te veel unforced errors en ja.. nou ja.. Verdrietig

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 18:29

Ach gut Valt zwaar he Berdien..

TK.. Erg veel sterke met je oma.. Meid, als je wat kwijt wil..
We zijn er voor je he! Ach gut Dikke knuffel!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 18:31

wat jammer berdien dat hij verloren heeft Ach gut

Ziggy en ik hebben vanmiddag water pret gehad. Ik heb hem helemaal gewassen. Meneer kwam er achter dat als hij heel hard in de plassen ging stampen dat het baasje nat werd. Dus ik zat helemaal onder de modder en was zeik nat.
Hij is nog nooit zo braaf geweest met wassen, hij bleef echt heel netjes staan enzo.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 18:33

Zo was ik ook weer even tussendoor.

Gisteravond uit geweest, Die groep de Jeugd van Tegenwoordig kwam een half uur, dus dat halve uur hebben we echt geiriteerd staan kijken, de rest van de avond was echt heel erg gezellig. We waren 5 uur- half 6 thuis dus was me het nachtje wel!

@Sita, Lange puzelrit gemaakt, en spierpijn. Sterte meid!
@Timokyana, Sterkte met je oma, je hoeft je niet te verontschuldigen dat je niet zoveel komt hoor meid, hier kan je echt niets aan doen!
@Berdien, Ach gut Gelukkig ben je zo sportief om te zeggen dat die andere een verdiende winnaar is!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 18:39

Oww bah "de jeugd van tegenwoordig"...

Ahh maar Nadal is ook wel enigzins leuk toch, Berdien?

Hier staat nu Jong Oranje aan op de tv..., blegh!

Nou Santa staat weer terug op d'r vertrouwde plekje! Ze is weer helemaal de oude hoor Ja Vanochtend hebben ze haar nog gedekt met Paradiso, dit was nu de 6e keer! Toen we langs Paradiso liepen om haar naar de trailer te brengen, reageerde ze totaal nie. Echter wel op ons haha... dus dat is nog wel even aankijken of ze nu echt nog hengstig word over 2 weken. Van Snow en Chay moest ze maar weinig hebben.
Over een weekje mag ze zich lekker uitleven waarschijnlijk, mag ze de kudde in!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 18:45

Hier ook Jong Oranje.. Dat kan me totaal niet bekoren..
Fijn dat Santa weer thuis is! Haha!

Jeugd van Tegenwoordig.. Bah.. Dat iemand dat leuk kan vinden..
Zulke rare gasten.. Gelukkig verder wel een leuke avond gehad!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 18:46

na 6 keer dekken zou het toch wel een keertje raak moeten zijn. Wel fijn dat ze weer thuis is.

de jeugd van tegenwoordig, niet echt mijn ding.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 19:00

Vriendje was net in de schuur, en wie ziet hij daar staan naast een omgevallen musli ton.... ZIGGY!

Hij liep in een stukje achterthuis. Ik had de deur naar de stal dicht gedaan, want het kalfje zit in de paarden stal. Heeft de hond waarschijnlijk die deur open gemaakt, en daardoor is Ziggy naar binnen gelopen.
Hij heeft de ton met musli omgegooid en helemaal opgegeten. Er zat zeker wel 20 kilo in. En alles is op. Ga hem nu even extra goed in de gaten houden.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 19:01

Oei Janet..
Dat word Ziggy in een kale stal opsluiten en alleen met water en tenminste 3 dagen geen krachtvoer en morgen weer wat hooi..
Anders is het foute boel.. Stout peerd!
Mijn Shetlander flikte dit ook altijd vroeger.. Tot wel 3 keer toe.. Als ze het eenmaal doorhebben dan weten ze echt de weg! Rolleyes

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 19:03

Het probleem is dat ik geen stal over heb, want het kalfje zit in zijn stal...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 19:04

Ohw.. Nagelbijten / Gniffelen Dat is inderdaad moeilijk..
Hij staat nu dag en nacht op de wei? Als er niet veel op de weide staat kan het ook niet echt kwaad..

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 19:07

Het is een kale wei, gelukkig. Hij heeft wel gelijk gedronken, en best veel ook.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 19:14

Nadal is oke Leon.. maar hij heeft niet de elegantie en tactiek van Federer *LOL*
Tja, hij is gewoon een terechte winnaar, Federer had zo z'n momenten, maar sloeg veeeeels te veel fouten. Tja, en dat kun je niet doen tegen Nadal. Ach, volgende keer beter *LOL*

Oeps Janet! Het blijven koudbloeden he Knipoog Hoop dat het met een sisser afloopt, kunnen nare dingen mee gebeuren!

Jong Oranje = voetbal en ik interesseer me niet in voetbal. Doe mij maar tennis Huilen van het lachen ROFL Nee, ik heb het niet zo op 22 rennende poppetjes over een veld. Veels te onoverzichtelijk *LOL*

Santa weer thuis, fijn! Ja
En een geslaagde uitgaansnacht, behalve de JvT dan. Ik heb het er ook niet op, is totaal niet mijn ding.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 19:18

Even verslagje van vandaag!

Mark en Karine kwamen rond 13.00 uur met Muis in het tuig, zij liepen erachter bij ons. We hebben eerst geprobeerd of hij voor onze wagen kon, maar omdat Mirthe nogal groot is, en we nogal lange bomen h ebben, waren de strengen van zijn tuig te klein. Toen we dat heel rustig probeerden schrok hij zich een hoedje van de bomen om hem heen, en peerde hem. Boos!
't Is echt een razendsnel peerdje, gelukkig konden Mark en Karine hem nog net houden. Maar.... Huilen Muis stond daarna stijf van de spanning. We wilden het graag toch met een positieve herinnering afsluiten, dus kleiner wagentje van de buren geleend. Muis daarvoor gezet, en zodra de wagen in beweging kan, wilde hij direct vluchten. Maar Mees en Mark hielden hem goed vast, en na 2 meter liep hij rustig weg. Hij vond het wel erg spannend, we hebben het daarom ook niet lang gedaan, maar op het laatst liep hij lekker relaxed.

Daarna hebben we Muis lekker bij Banbay en Max in de wei gezet, en Mirthe voor de wagen gezet.
Ik heb echt genoten van hoe Banbay en Muis met elkaar omgingen, Banbay is in onze wei altijd de laagste in rang, maar nu zette hij zijn hengstennekkie op, en begon lekker gek te doen. Muis vond het allemaal wel best, ik vond het zo leuk voor Banbay, hij leefde zich echt even helemaal uit!

Daarna nog lekker met Mirthe weg geweest met de wagen, ook lekker genoten!

Hier wat foto's:

Hier lijkt het net of Muis bijt, maar dat was niet zo, ze gingen juist heel leuk met elkaar om.
Muis: "Laat me nu toch lekker even gras eten joh!"
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Binnenkort komt Muis voorgoed bij ons staan, dus dat komt helemaal goed!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 19:20

wat een leuke foto's, muis is echt een kleintje zeg. Maar wel een schatje

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 19:24

Muis is best klein ja, maar wel supermooi, en schattig. Hij is denk ik rond de 1,45. Naast hem lijkt Banbay ook al best groot he? Ik zal hem eens opmeten!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 20:02

Timokyana Ach gut sterkte met oma ...

Pff Sita dat was lange rit Scheve mond en nu spierpijn Ach gut

Leon Yeah Santa weer thuis ... nu duimen dat raak was OK dan!
Nagelbijten / Gniffelen voetbal staat hier gelukkig bijna nooit op vandaag wel racen (GP, DTM en Formule 1) maar da's soms nog best leuk *LOL*

Berdien Scheve mond Je favoriet niet gewonnen ... kan er echt niet naar kijken Bloos

Bloos! Ziggy voerton leeggegeten ...

Grr Ach gut muis geschrokken van grote kar maar wel goed afgesloten OK dan! Leuk ding is het *LOL* en ook leuk voor Banbay dus Cool zeker als ze straks mag blijven! Ook leuk hoe Banbay steeds weer een ander kleurtje heeft Party!!

LordJ goed uitgeweest Muziek! wel ff half uurtje balen Zij zijn groot en ik is klein! maar dat mag de pret niet drukken Tong uitsteken

Poeh dat zilverappelkleurige tinkerveulentje van The Boss in Topic Kwijl
Iedere lente kriebelt het toch om Say te laten dekken Nagelbijten / Gniffelen maar mijn verstand (en mijn vriend) zegt nog even niet Bloos en nog tijd genoeg Knipoog ach we dromen gewoon nog even Haha! Dromen

Vandaag nog Heerlijk in het bos gereden Dromen was weer goed te doen OK dan!
Ik had Say's vliegendeken opgedaan en ingesprayd met veerust en ook onbedekte stukken ingesmeerd met veerust en dus 0 dazen op Say Duivel . Stalgenootje had niet ingesprayd/ -smeerd en had eigenlijk ook maar af en toe last van 1 daas dus is echt nog súper goed te doen Dromen dus heerlijk lange rit gemaakt ...
Vrijdag was t echt al vervelend met dazen Nors opkijken maar nu na de regen en vanochtend geen zon en windje erbij valt het dus weer reuze mee OK dan!
We dachten we rijden gewoon het bospad op en als er meteen al veel dazen komen (is best een daasgeliefd stukje) dan gaan we terug en een stuk over landweggetjes, maar viel dus alles mee Haha!

Oh heb ook al zin in rit in augustus eindelijk met paard over de veluwe en ook nog met eigen paardje Dromen

Bloos! 1 auto ging er super hard af bij formule 1 maar gelukkig ongedeerd ... daarna ook weer iemand achterstevoren in bocht ... en iemand in pits maar stonden geen mensen buiten Nagelbijten / Gniffelen maffe race ...