Timokyana
sterkte met oma ...
Pff Sita dat was lange rit
en nu spierpijn
Leon Yeah Santa weer thuis ... nu duimen dat raak was
voetbal staat hier gelukkig bijna nooit op vandaag wel racen (GP, DTM en Formule 1) maar da's soms nog best leuk 
Berdien
Je favoriet niet gewonnen ... kan er echt niet naar kijken
Ziggy voerton leeggegeten ...
Grr
muis geschrokken van grote kar maar wel goed afgesloten
Leuk ding is het
en ook leuk voor Banbay dus
zeker als ze straks mag blijven! Ook leuk hoe Banbay steeds weer een ander kleurtje heeft
LordJ goed uitgeweest
wel ff half uurtje balen
maar dat mag de pret niet drukken
Poeh dat zilverappelkleurige tinkerveulentje van The Boss in Topic
Iedere lente kriebelt het toch om Say te laten dekken
maar mijn verstand (en mijn vriend) zegt nog even niet
en nog tijd genoeg
ach we dromen gewoon nog even
Vandaag nog Heerlijk in het bos gereden
was weer goed te doen
Ik had Say's vliegendeken opgedaan en ingesprayd met veerust en ook onbedekte stukken ingesmeerd met veerust en dus 0 dazen op Say
. Stalgenootje had niet ingesprayd/ -smeerd en had eigenlijk ook maar af en toe last van 1 daas dus is echt nog súper goed te doen
dus heerlijk lange rit gemaakt ...
Vrijdag was t echt al vervelend met dazen
maar nu na de regen en vanochtend geen zon en windje erbij valt het dus weer reuze mee
We dachten we rijden gewoon het bospad op en als er meteen al veel dazen komen (is best een daasgeliefd stukje) dan gaan we terug en een stuk over landweggetjes, maar viel dus alles mee
Oh heb ook al zin in rit in augustus eindelijk met paard over de veluwe en ook nog met eigen paardje 
1 auto ging er super hard af bij formule 1 maar gelukkig ongedeerd ... daarna ook weer iemand achterstevoren in bocht ... en iemand in pits maar stonden geen mensen buiten
maffe race ...