[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TurboTinker

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 21:11

In mijn profiel, een rijfoto met oranje dek

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 21:12

Mams wilt persé een rood dekje voor tink, omdat rood ook bij Tink past.. Maar persoonlijk heb ik toch liever oranje :P

Edit; Oehh, dat oranje staat idd leuk :j
Laatst bijgewerkt door Kaatastrof op 28-01-12 21:13, in het totaal 2 keer bewerkt

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 21:12

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 21:14

Vind hem erg leuk :) Zou wel persoonlijk voor een dunner dekje gaan, Tinky heeft al een dikke van HH young stars (de blauwe). Op een of andere reden droogt hij SUPER traag, had hem eens bijna een maand niet gebruikt, nog steeds vochtig..

elliecuijkJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 21:35

Jacky:Ik wil straks ook voor mijne ruana een bordeax rode gaan kopen voor ruana.wel een dikke pad,want ik vindt die veel fijner dan de dunne.Dan komt wel haar naam er op te staan.

Ik heb net mijn oude zadel verkocht.Nou ja oud,misschien 10 keer op t vorige paard gelegen.T doet me wel pijn dat ik hem zo goedkoop weg moest doen,maar ja nu ben ik hem tenminste kwijt.Moet nu wel ontzettend veel aan dat diertje denken.Ook aan ruana blijf ik maar denken.

heb vandaag weer lekker gelopen buiten met ruana.in een fors tempo en zelfs af en toe een klein stukje laten draven op de weg.Zodra ze dat mocht oortjes spits omhoog en de oogjes in chineese stand.Heuuuu ik mag rennen!!!geen last gehad van struikelen.
kwam ik terug op stal,was er net iemand anders voor haar arabiertje.ze vroeg aan mij of het zadel niet knelde en dat ie daarom zo gevoelig was op de rug.Omdat ik dat niet zeker wist,heeft ze dat even getest.Met de pad ligt ie eigenlijk heel erg mooi en zeker niet op dat gevoelige deel.Dus wat er dan is????

heb gister niet kunnen longeren.De bak was gesleept en vanwege de vorst,wil ze de bak zoveel mogenlijk vlak houden zodat ie gewoon bereden kan worden..

Vandaag weer gewerkt bij die man waarvan de vader net overleden is(die van 103).Hij is zichtbaar moe en heeft ook besloten voorlopig rustig aan te doen.maar ja,met het overlijden komen alle spullen van pa bij hem te staan.Lekker volle boel dus.ach ja we dweilen er wel omheen.

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 22:24

@Becs ik heb echt een vet leuke oranje anky en hij gaat al 5 jaar mee is echt een aanrader :)

Pony heeft een wondje op zijn buik en hij heeft er veel last van :( dus dat word voorlopig maar even longeren
Jammer genoeg heeft Pride een enorme hekel aan longeren dus dat word nog wat! Pfoe wat is hij aan het etteren de laatste tijd! de moed zakt een beetje in mij schoenen :/ Maar ik snap het ook echt niet.. is het een verlaterde puberteit of is ie nou echt gewoon vervelend. Ik heb hem al aan alle kanten na laten kijken dus aan zijn rug en andere dingen zal het niet liggen. hebben jullie enig idee?

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 22:29

Anders lekker gaan fietsen met hem? Of skeelers aan en dan zo aan de hand naar buiten? Wel beweging, niet longeren. Hoe oud is hij nu?

Kleuren dekjes enzo boeit mij niet, moet gewoon effectief zijn :+

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 00:35

Ik wel heb much kleuren, en knal kleuren, want daar hou ik van.

Jackytje, als het niet droogt, dan komt dat omdat de plek waar je hem droogt vochtig is.

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 02:21

O dankje dat skeeleren lijkt me echt ontzettend leuk :) pfoe ik kan echt niet slapen ik heb heel kinderachtig heel erg last van nachtmerries :/

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 02:23

O heee jackytje alvast gefelciteeeerd! Nu ik toch wakker ben! :D

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 03:13

Gefeliciteerd Jacky !

Hier nog eentje die klaar wakker is en morgen weer vroeg mag werken :P

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 04:28

Heb je die tandenfoto's nog gevonden Eef? Ik ben wel benieuwd, hoe meer vergelijkingsmateriaal, hoe leuker.

Balen Karlijn :(:) Deed je de drainage nog? Jeuk in de sokken heeft Luna ook (en ze is niet de enige), doordat ze zoveel in de nattigheid staat heeft ze nogal wat mokplekjes :o Ik doe er nu niks aan behalve in het oog houden, t is dweilen met de kraan open. Als t vriest wil ik er wel iets aan doen, iemand een idee? Gezien het waarschijnlijk geen mijten oid is (?) hebben dingen als sebacil niet zoveel zin. Mocht ik daarop toch uitkomen gaan we voor de pipetjes van stronghold, dat klinkt mij het fijnste in de oren, en "vriendin" heeft inmiddels ervaring met haar Bels x Shire kruizing gekocht in Zuidlaren, dier had ongeveer al het ongedierte wat je maar bedenken kon) en daarvoor hielp het erg goed. Misschien kan je ook denken aan luis oid? Is er ooit al eens een allergietest bij haar gedaan eigenlijk? Wel vreemd dat het nu pas zo laat (of zo vroeg) begint...

Wat voor cursus die je Julie?

En Rebecca, wat gezien in de mond van Cait? Wat voor werk wil/kan je doen? Werk je nu helemaal niet? Balen van je afwijzing. Als je echt wanhopig bent kan je bij de Mc solliciteren, daar zoeken ze altijd wel mensen...

Een bange Andrea := Dat kan niet :P Dan moet ik maar niet zeggen dat ik vaker op Luna heb gezeten zonder cap dan met cap? En al helemaal niet dat de laatste keer zonder tuigage was in de bak, en dat toen ik been gaf ze braaf ging stappen en dat ik mezelf toen wel ff achter de oren heb moeten krabben hoe ik haar nu weer stil ging krijgen. Over die singel, is goed zeg je, bedoel je nou, dat ik de jouwe niet meer wil of dat jij de mijne nog wel wil? :P

*\o/* Karlijn, klinkt erg goed! Ik had stiekem pas toen je het erover had al op marktplaats gekeken voor je, maar ik vond dat je eerst zelf maar eens moest gaan kijken voor ik me daarmee ga bemoeien, maar dat was ook een stalling die vanuit de advertentie('s) erg aansprak (Goudse hout had ik na de prijs die jij noemde gelijk al weg geklikt) Ik duim voor je! (en voor Diaz, dat ze op die stalling maar heel oud mag worden, ze is in haar korte leventje dan wel vaak genoeg verhuisd...)

Veel plezier morgen met knuffelen Wietske, zal wel leuk zijn hem weer ff te zien :)

Aaah, Cloofje met maar liefst twee nieuwe bruine zadels :))
Ik duim mee, al moet ik zeggen dat ik die tekna niet heel mooi vind liggen, maar dat kan ook vertekenen natuurlijk :o

Brave Pride!

Fijn dat het verhuizen zo goed ging Sandra! Veel plezier op jullie nieuwe plekje!

Kaat jarig, gefeliciteerd! *\o/* Ben benieuwd naar de kleur van je halster :D

Brave Ruana. Struikelt de met longeren zonder zadel ook Ellie?

Pride gewond, voorlopig veel longeren. Balen dat hij zo ettert, hopelijk waait het over, anders heeft het misschien toch een andere oorzaak..

Leonoor, wat een enge ideeen heb jij := Fietsen met Luna heb ik een keer geprobeerd, nooit weer. Hoorde al van Simone dat je daarvoor een fiets met terugtraprem moet hebben, en die heb ik niet. Skeeleren lijkt me al helemaal eng. Ik kan niet eens fatsoenlijk remmen zonder paard, laat staan als ik 400 kilo paard naast me heb lopen.

Misschien kan je beter direct door gaan werken dan Simone :P Ik heb geluk, hoef pas om 17, dus mooi om 12 uur ofzo mn bed uit :o

Ik heb vandaag heel wat uurtjes met Luna doorgebracht, arm dier, ze zal me wel zat zijn :(:) Eerstgetut, toen aan de longeerlijn, ging wel aardig, alleen draf op de moeilijke kant zorgt nog steeds voor frustratie bij ons beide. En toen moest ze ook nog over de hindernis die in de bak gebouwd werd :(:) Vervolgens was madam zo buiten adem dat ik nog buiten ben gaan uitstappen ook. Morgen moet ze nog mee wandelen, maandag naar de hoefsmid, dinsdag is verplichte tutdag en als ze pech heeft wordt ze woensdag nog bekritiseerd door een vriendin. Maargoed, officieel is ze nu 3 dus hoef ik me niet meer te houden aan de belofte om rustig aan te doen (de raad van mn fysio ff buiten beschouwing gelaten :o)

Ik was op zoek naar foto's van de dekjes die ik had in mijn goede oude pennytijd :+
Het hoogtepunt was toch wel deze (of kan ik beter zeggen dieptepunt?
Afbeelding

Maar ik ben heel veel mooie oude foto's tegen gekomen, dus moet ff spammen :o Wel grootste gedeelte in links om slome pagina te voorkomen.

Bij Lady had ik een HH Soca voor de zwarte cross :Y) Heb hem nu nog liggen, verkopen is volgens mij opgegeven zaak... Dat halster ben ik mee begonnen met bitloos rijden, ik had ook een bijpassende rijbroek, en dan een shirtje aan bijpassend bij eenander dekje voor onder het zadel *D
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8935_n.jpg

Dan had ik een Anky Lemon
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 0387_n.jpg

En een Anky Lilac
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 1481_n.jpg

En een Anky Bright Red (die heb ik nu nog :)) )
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9560_n.jpg

En ja, ik liet mijn paard dus gewoon los staan op de hei of waar dan ook, heb nog steeds de tik om paarden los te laten lopen. Luna staat ook zelden vast :o Maar ik heb er pas een keer eentje gehad die hem peerde (diertje was nog geen jaar oud en nam ik alleen mee uit wandelen), die zag ik zo :evaw: het koren in verdwijnen := Gelukkig alles goed afgelopen. Ik ging er trouwens ook gewoon op zitten zonder houvast (en zonder cap :o ), tja, waarom lopen naar de wei als paardlief het ook wel zelf kan?
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 7326_n.jpg

Af en toe dan had ik ineens een dressuur bui, vroeg ik Lady iets voorwaartser en nam mn teugels aan, en voila, dan zag het er nog best leuk uit, al is het maar omdat het dekje, mijn shirt en de bloem in de manen allemaal matchen :Y)
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 2694_n.jpg

Luna is niet mijn eerste springTink, maar ik hoop wel dat Lun het er onder het zadel beter af brengt dan Lady, want anders is het toch echt byebye SGW, Lady viel niet uit te zitten _O-
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 2864_n.jpg

Wie had het laatst over Tinkers die moeilijk te benaderen zijn in het land? Dit is dus een Lady die geen zin had :')
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 0724_n.jpg

Maar dit is toch wel wat ik het meeste mis <3 Ik weet iig waar de eerste vakantie van Luna en mij heen gaat :D
Afbeelding

Broertje en zusje dood
Afbeelding

Onee, ze leven nog <3
Afbeelding

De voorpluk verraad wie het oudste is :+
Afbeelding

Kwam deze ook nog tegen :=
Afbeelding

Zouden we nog dagen als deze krijgen dit jaar?
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 4139_n.jpg

Kijk Karlijn, de moeder en zus van Diaz :) (en als je heel goed kijkt ook nog haar broer)
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 6850_n.jpg

Overigens, ik heb ook een warmbloedpaardje wat me erg dierbaar is geweest, was een "afgedankt" paardje van mijn instructrice toenertijd. Uiteindelijk helaas naar de markt gegaan, geen idee waar ze nu is.
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 1354_n.jpg

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 10:37

Super bedankt iedereen :D
Heb gisterenavond van mams mijn kado's al gekregen :)
Geen dingen voor Tink, maar ben er toch erg blij mee..
Heb 6 schleich paardjes (nieuwe collectie & ja, ben een grote verzamelaar :') ), het boek de Hongerspelen! (wordt in mei verfilmd) & nog een dvd.

Eerste happy birthday berichtje ontvangen om 8uur, die sms heeft me gelijk ook uit mijn bed gekregen :+

Die dekjes :oo -endattebedenkendatikermaar3heb _/-\o_ -

Om 11uur komen ze.. En om 18.30uur gaan ze naar huis, dus tegen dan mogen jullie foto's verwachten van Tinky die haar sexy nieuw halster showt :D

Juliekeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 12:11

Haha zalige foto met die dekjes Hijadelaluna!
Ik volg dierenzorg op de hogeschool, we worden opgeleerd voor dierenartsassistente te zijn en op deze moment probeer ik anatomie een beetje te leren (wat niet gaat lukken tegen morgen maar bon...)

Pff dacht ik deze morgen eens naar de bakker te gaan, maar vond geen geld dus hoorde boven mijn mama praten dacht met mijn papa dus ik ga naar daar om geld te vragen.
Komt mijn mama naar beneden om geld te zoeken zegt ze 'ja gij slaapt ook wel overal door he' Huh?
Blijkbaar zijn ze mijn papa deze nacht omstreeks 3h komen halen met de ambulance... hij was weer aan het hyperventileren (en steken aan zijn hart weet ik niet deze keer).
Maar hij zou niet op intensieve hebben moeten liggen, wel ECG op een gewone kamer en ze gingen bloed nemen om de paar uur om iets te testen in het bloed dat aan het hart gelinkt zou zijn...
Ben benieuwd! Hopelijk komt er van studeren nog iets in huis...

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 12:35

Zo wat was pride vreselijk vandaag hij heeft met longeren mijn hele handen open gemaakt :( hij ging zO uit zijn dak Pfoe echt niet leuk meer!

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 14:29

Haaaaaai allemaal, Ben ik ook weer even, wat gaan jullie snel zeg. Moet elke keer op onwijs veel blz reageren hahaha. Maar goed, is ook alleen maar een goed teken toch!?
Nou vrijdag was de dag dat we gingen wassen. Ik had wel besloten om het voor de eerste keer te proberen om heel goed in te borstelen en dus niet helemaal zeiknat te maken. Stond toch een klein windje en mocht het nu toch niet werken, dan kan het zeiknatte altijd nog. 2 hulpjes geregeld. 1 was mijn instructrice en 1 was een meisje van bokt die ik voor het eerst ontmoette nu. Instructrice ging kijken, maar kon moeilijk geloven dat het luis is. Je ziet echt helemaal geen luizen lopen, nergens. Maar goed, beidr ponys flink ingewassen met Sebacil. En Mona was zooooo braaf. Alsof het veel vaker gebeurd is. Ze maakte dr helemaal niets van. Zo trots was ik. Ook met een spons, geen probleem. Alleen achterbenen, maar goed, logisch, want dat hebben we nog weinig getraind. Dus daar water over heen gegooid.
Gisteren op stal en ze zat evengoed weer te jeuken. Iemand gesproken waarvan haar paard mijt had en begin meer te denken dat dat het is. Zij moest toen alleen de plekken zelf om de dag inwassen. Dus besloten dat ook te doen en mochten ze dan volgend weekend nog wat jeuk hebben, dan doen we het nogmaals helemaal.
Vandaag heb ik dus in mijn eentje Mona behandeld. ging echt zo super goed. Zelfs dr achterbenen. En ook die ander even rondom het hoofd behandeld. Vandaag heb ik Mona 1x in dr achtersok zien jeuken en verder niet, dus niet op dr hoofd.
Maar goed, ik hoop dat het nu beter gaat worden. Ik wil volgende week ook een pippetje in de achtersokken doen. Maar al met al super trots op mn paardje. Hoe angstig ze wel eens kan zijn, hoe braaf en dapper is ze met zulke nieuwe dingen.
Zo dat was even mijn verslag:-)

Bommeltje, wat vervelend zeg van dat longeren. Is longeren zonder lijn geen idee?
Heb je een idee waar wond vandaan komt?

Juliekeuh: jeetje wat naar zeg van je vader. Ligt hij nu nog in het ziekenhuis? Hoe gaat het met hem?
Paa maandag geleden kregen wij ook op een zondagmorgen tel dat mijn vader was opgenomen. Dachten aan zn hart, maar uiteindelijk bleek het een neckhernia te zijn.

Jackytje: gefeliciteerd met je verjaardag. En een kado voor jezelf is ook wel eens fijn toch. Naast je paard ben je zelf ook nog een persoon :-)
(ook al loopt dat aardig in elkaar over vaak hahaha).
Fijne middag!

HijadelaLuna, ik moet altijd ff goed gaan zitten om je post te lezen haha. Ik dacht dat ik lang kon posten, maar ik heb concurentie gevonden hahaha. Zo te horen een heerlijke dag met je paardje gehad. Vind ik ook altijd heerlijk. Vandaag ook lekker 2u op stal geweest en heb ik naast t wassen nieteens wat met Mona gedaan. Gewoon lekker bezig zijn. heerlijk. En al helemaal met dit weer.
En jeetje wat een dekjes heb jij zeg. Ik heb er nu maar 1 voor onder mn boomloos.
Erg leuke foto's verder!

Leonoor, fietsen deed ik met mn oude paardje idd ook heel vaak. Het is echt, oefening baart kunst. Maar als het eenmaal goed gaat is het ook echt heeerlijk. Als het straks langer licht blijft wil ik ook lekker veel met mona gaan lopen en dan ook naast de fiets gaan leren lopen.

Ellie: Ook een lekker dagje gehad...

Sandra, nog steeds lekker op je nieuwe plekje??

Mallow, en past je zadel?

james_bont ; balen zeg van je blessure. Wanneer kan je weer naar je paardje?
Volgens mij ben jij de oude eigenaresse ban James Bond toch? Toen hij bij Lonneke (caira) op pension kwam te staan en volgens mij van Yvonne was, toen was ik die dag daar toevallig en zag ik hem daar aankomen. Leuk beessie.

Diaz, hopelijk word die stal wat voor je!
Jeukt Diaz aan alle sokken of alleen achter bijv?

Snackie: Fijn zeg dat je er zonder zadel op gezeten hebt. Kan me voorstellen dat dat wel een kick is geweest zeg!

SIEMxFUNNY ook lekker bezig met je paardje. Kan me voorstellen dat afscheid nemen van een stage moeilijk is...

Juliekeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 16:19

Goed nieuws! Papa is daarnet naar huis gemogen!
Nu hij heeft wel pilletjes mee gekregen en een voorschrift voor nog meer pilletjes...
Hij moet morgen of overmorgen ook nog andere testen laten doen (gal en hart) omdat ze eigenlijk nog niet meteen iets gevonden hebben... hyperventileren kan door stress komen ook maar gezien hij aan het slapen was zou dat nogal raar zijn...
Hopelijk is het maar iets kleins dat makkelijk op te lossen is!

Daarnet de paarden gaan voederen en drinken geven + uitmesten. Pfff vandaag voor de 5e dag op rij dat de draad tussen de twee paddocken (warmbloeden - tinkers) tegen de grond ligt (heb daar 2 draden aan elkaar gezet met zo'n ijzeren tussenstukje)... toch is er nooit een paard gewond...
Vraag me af hoe ze dat klaarspelen! Heb het deze keer met een tape die in mijn EHBO kistje ligt (dus eigenlijk om verbanden af te plakken) aan elkaar gemaakt, had geen zin om weer de schroevendraaier te gaan halen!

Haha en Kaitlin (de nieuwe tinker die hier sinds 2weken staat) komt sinds ze 'pootje voor' heeft geleerd echt continu vragen of ze 'pootje voor' mag doen om dan een koekje te krijgen xD
Wat een slimme meid! En dan durven er zoveel mensen zeggen dat Tinkers maar 'domme knollen zijn' puh :D

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 18:32

Ja zonder lijn bokt hij gericht op op mij ik weet niet zo goed wat hij heeft! Het zal inderdaad wel overwaaien hij is nu 8 jaar :) ik heb een vraagje vanaf welke tempratuur zal ik een onderdeken gaan gebruiken
? (hij is geschoren)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 21:19

Wat een paard nodig heeft is per paard verschilend,
Hij moet warm zijn onder een deken, niet heet.

Als hij een wondje heeft, kunnen we beter dinsdag verzetten denk ik?
Bokken naar jou ziet er naar mij uit als domantie.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 21:21

Zozo, ik zeg nog een keer hallo na deze super fijne dag :)

Het was zeker gezellig, vroeg in de weer geweest met Tink te poetsen. Uiteindelijk arriveerde vriendin 1, met een lang pakje, ingepakt in Amika papier :') Ik kon eigenlijk al meteen raden aan de vorm wat het was, en ik had gelijk; een flashygroene rijzweep! :D Uiteindelijk kwam vriendin 2 (die immers veel te laat was :')) met een gigantisch kado! Toen ik het in mijn handen kreeg kon ik het al raden - en nee, geen halster, dat was dus een grap :+ - maar een zadeldekje! Toen ik het opende ging ik helemaal uit mijn dak. Het was zo'n leuke! :)) Groen met bruin, erg mooi afgewerkt, én een geborduurd hartje!

Natuurlijk heb ik ook foto's voor de nieuwsgierige bokkers onder jullie <<)
Afbeelding
Vuile sokken :P
Afbeelding
Jammer genoeg was het hartje in de verkeerde kleur geborduurd :( Maar het pastte wel mooi bij mijn donkerblauw wolletje :D

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 21:27

ubercoooll!!

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 22:10

Jackytje *\o/* Gefeliciteeeeeeeerd!Ik hoop dat je een fijne dag gehad hebt,volgens mij is dat wel gelukt.....
Onze Bo doet het ook goed in dat groen!

Bommeltje,dat lijkt mij idd ook een vorm van dominantie,op een duidelijke manier aanpakken dus JIJ bent de baas,gebruik je lichaamstaal,het gevecht met m aangaan heeft geen zin,maar dat weet je vast ook wel :D

Julie,fijn dat je vader weer thuis is,
Hier ook regelmatig de boel stuk,zeker in de zomer als het gras aan de overkant natuurlijk veeeeeel groener is.

Tamadine,brave Mona.

Lotte(Hijadelaluna)Lekker gewandeld van middag he?
Het verbaast me nog steeds dat Luna en Odjus elkaar zo aardig vinden,terror Od vindt eigenlijk geen enkel paard leuk!
Heb het idee dat het met haar artrose best goed gaat,
Daarna mama Mel nog ff lekker gepoetst en gevoerd en daarna draak Diablo,hij was wonderbaarlijk braaf,liep na enig aandringen langs manlief die op de draaiende shovel zat(was een verbinding voor de sneeuwschuif aan het lassen.tsja,je weet maar nooit he,wanneer dat pak sneeuw gaat vallen....),maar had zich na zijn brave gedrag bedacht dat ie het land niet inwou,zucht.....

Toch wel fijn,zo'n klussende man,we weten nu ook dat onze tinkers niet bang zijn als er gelast wordt.

Morgen weer de hoefsmid voor Diablo,ben benieuwd,wish me luck...... :Y)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 22:29

oehhww MOOI dekje! Gefeliciteerd

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 22:48

good luck tp :D

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 23:06

@Karlijn: Ik had duo domus eens opgezocht, maar dat ziet er inderdaad netjes uit. Al het dichterbij was ging ik zelf aan het twijfelen :P

@Wietske: Beterschap met je enkel

@Hilde: Dat is balen van die presentatie, niet te lang over nadenken en volgende keer beter. Over dat oranje dekje, dat vroeg Kaat en niet ik :) Wel vervelend van dat wondje, hoe komt Pride eraan?

@Eva: Bedoelde je nou beide zadels of alleen de bovenste (is een mooie hoor)

@Sandra: Waren King en jij vandaag nog zo blij? Fijn dat alles goed ging met het verhuizen.

@Kaat: Ik ben te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd!!! Wat een mooi dekje heb je gekregen, staat goed

@Ellie: Gelukkig geen gestruikel dit keer met Ruana!!

@Lotte: Ik ben gewoon vergeten te kijken naar haar tandjes, we waren aan het spelen in de bak en toen dacht ik er nog aan en daarna gewoon vergeten. Ik ben echt zo’n leeghoofd, maar goed morgen nieuwe poging.
Momenteel werk ik inderdaad helemaal niet, na ja, wij hebben thuis een dierenpension dus heb hier altijd zat te klussen en te repareren, maar ja daar word mijn bankrekening niet door gespekt :+. Ik heb de opleiding paardenhouderij gevolgd en Sociaal cultureel werk (jongerenwerker, buurtwerker, kinderopvang, enzovoorts), verder ben ik nog bezig aan mijn HBO Sociaal pedagogisch hulpverlener via de NTI.
Die foto van al die dekjes is trouwens geniaal :)

@Julie: gelukkig is je vader weer thuis, nu hopen dat ze er snel achter komen wat er aan de hand is met hem? Hangt er een of meerdere draden boven elkaar? Staat er flinke stroom op? Mijn vorige tinker voelde geen stroom als hij zijn manen er tegenaan duwde en tilde dan met zijn hals de draad op en dan was het alleen maar een kwestie van zo snel mogelijk eronder door. Als ze dan genoeg kracht zetten, springt zo’n ding wel uit elkaar.

@Mara: Ik duim voor je dat de jeuk nu wegblijft.

@Carolien: LUCK!!!