Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zou wel persoonlijk voor een dunner dekje gaan, Tinky heeft al een dikke van HH young stars (de blauwe). Op een of andere reden droogt hij SUPER traag, had hem eens bijna een maand niet gebruikt, nog steeds vochtig.. 
dus dat word voorlopig maar even longeren
Deed je de drainage nog? Jeuk in de sokken heeft Luna ook (en ze is niet de enige), doordat ze zoveel in de nattigheid staat heeft ze nogal wat mokplekjes
Ik doe er nu niks aan behalve in het oog houden, t is dweilen met de kraan open. Als t vriest wil ik er wel iets aan doen, iemand een idee? Gezien het waarschijnlijk geen mijten oid is (?) hebben dingen als sebacil niet zoveel zin. Mocht ik daarop toch uitkomen gaan we voor de pipetjes van stronghold, dat klinkt mij het fijnste in de oren, en "vriendin" heeft inmiddels ervaring met haar Bels x Shire kruizing gekocht in Zuidlaren, dier had ongeveer al het ongedierte wat je maar bedenken kon) en daarvoor hielp het erg goed. Misschien kan je ook denken aan luis oid? Is er ooit al eens een allergietest bij haar gedaan eigenlijk? Wel vreemd dat het nu pas zo laat (of zo vroeg) begint...
Dat kan niet
Dan moet ik maar niet zeggen dat ik vaker op Luna heb gezeten zonder cap dan met cap? En al helemaal niet dat de laatste keer zonder tuigage was in de bak, en dat toen ik been gaf ze braaf ging stappen en dat ik mezelf toen wel ff achter de oren heb moeten krabben hoe ik haar nu weer stil ging krijgen. Over die singel, is goed zeg je, bedoel je nou, dat ik de jouwe niet meer wil of dat jij de mijne nog wel wil? 
Karlijn, klinkt erg goed! Ik had stiekem pas toen je het erover had al op marktplaats gekeken voor je, maar ik vond dat je eerst zelf maar eens moest gaan kijken voor ik me daarmee ga bemoeien, maar dat was ook een stalling die vanuit de advertentie('s) erg aansprak (Goudse hout had ik na de prijs die jij noemde gelijk al weg geklikt) Ik duim voor je! (en voor Diaz, dat ze op die stalling maar heel oud mag worden, ze is in haar korte leventje dan wel vaak genoeg verhuisd...)

Ben benieuwd naar de kleur van je halster 
Fietsen met Luna heb ik een keer geprobeerd, nooit weer. Hoorde al van Simone dat je daarvoor een fiets met terugtraprem moet hebben, en die heb ik niet. Skeeleren lijkt me al helemaal eng. Ik kan niet eens fatsoenlijk remmen zonder paard, laat staan als ik 400 kilo paard naast me heb lopen.
Ik heb geluk, hoef pas om 17, dus mooi om 12 uur ofzo mn bed uit
Eerstgetut, toen aan de longeerlijn, ging wel aardig, alleen draf op de moeilijke kant zorgt nog steeds voor frustratie bij ons beide. En toen moest ze ook nog over de hindernis die in de bak gebouwd werd
Vervolgens was madam zo buiten adem dat ik nog buiten ben gaan uitstappen ook. Morgen moet ze nog mee wandelen, maandag naar de hoefsmid, dinsdag is verplichte tutdag en als ze pech heeft wordt ze woensdag nog bekritiseerd door een vriendin. Maargoed, officieel is ze nu 3 dus hoef ik me niet meer te houden aan de belofte om rustig aan te doen (de raad van mn fysio ff buiten beschouwing gelaten
)

Wel grootste gedeelte in links om slome pagina te voorkomen.
Heb hem nu nog liggen, verkopen is volgens mij opgegeven zaak... Dat halster ben ik mee begonnen met bitloos rijden, ik had ook een bijpassende rijbroek, en dan een shirtje aan bijpassend bij eenander dekje voor onder het zadel
)
Maar ik heb er pas een keer eentje gehad die hem peerde (diertje was nog geen jaar oud en nam ik alleen mee uit wandelen), die zag ik zo
het koren in verdwijnen
Gelukkig alles goed afgelopen. Ik ging er trouwens ook gewoon op zitten zonder houvast (en zonder cap
), tja, waarom lopen naar de wei als paardlief het ook wel zelf kan?

Ik weet iig waar de eerste vakantie van Luna en mij heen gaat

(en als je heel goed kijkt ook nog haar broer)

), het boek de Hongerspelen! (wordt in mei verfilmd) & nog een dvd.
-endattebedenkendatikermaar3heb
-

Ik kon eigenlijk al meteen raden aan de vorm wat het was, en ik had gelijk; een flashygroene rijzweep!
Uiteindelijk kwam vriendin 2 (die immers veel te laat was
) met een gigantisch kado! Toen ik het in mijn handen kreeg kon ik het al raden - en nee, geen halster, dat was dus een grap
- maar een zadeldekje! Toen ik het opende ging ik helemaal uit mijn dak. Het was zo'n leuke!
Groen met bruin, erg mooi afgewerkt, én een geborduurd hartje!

Maar het pastte wel mooi bij mijn donkerblauw wolletje
Gefeliciteeeeeeeerd!Ik hoop dat je een fijne dag gehad hebt,volgens mij is dat wel gelukt.....

Wel vervelend van dat wondje, hoe komt Pride eraan?
. Ik heb de opleiding paardenhouderij gevolgd en Sociaal cultureel werk (jongerenwerker, buurtwerker, kinderopvang, enzovoorts), verder ben ik nog bezig aan mijn HBO Sociaal pedagogisch hulpverlener via de NTI.