Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mnkortleve schreef:Trea Kan ik al vast een plaatsje reserveren voordat iedereen dit in het topic gaat doen?
Lijkt me ook een vreselijk bericht om dat te moeten horen Trea.
Anita67 idd steatitis.
Hier vinden ze het op het moment ook lekker om binnen te staan.![]()
timokyana Dat is allemaal super nieuws zeg.![]()
Ik denk dat het er vanaf hang of er verder een bak etc is waar in gereden word en in welke buurt je zit, waar ik zelf gestaan heb was het € 175 pm maar daar moets ik alles zelf doen.
grid Ik heb Ellen v P ingelicht dat er iemand komt rijden en we gaan daar even goed naar kijken en bepreken etc.
Link ga ik nog even bekijken en je pb ga ik eerst nog 10 keer lezen.![]()
Wat een leuke apparte beestjes zeg.
Puchje Nigel weer boos.![]()
![]()
Lekkere afspraak zeg van die hoefsmit![]()
![]()
Wat is X-Life?
pridje Hier is het nog steeds wit en moeten ze graven naar een sprietje gras.![]()
Ik heb hier nog een hele zooi van die dingen liggen als je een keer in de buurt ben mag je er gerusd wat meenemen om naar de maat te kijken.
Whis_Serada Schrikken he als ze je bijna voor je sokken rijden.![]()
Beterschap.![]()
![]()
TinkerVlot Bij Bonny begint het ook al helemaal te verslappen haar buik hangt steeds verder naar beneden.
Je mag je toch bedenken omdat je vind dat je met een andere een betere klik heb.
_Rhiannon_ Fijn zeg dat alles goed verlopen is.
Mooie pics hij ziet er echt leuk uit, snel weer een bezoek je die kant uit maken denk ik het is maar 1,5 uur rijden best te doen.![]()
Leuke papa ook niet zo groot zeker?
Braaf paard nog zomaar op de plek waar je hem achter liet.![]()
Ik ben benieuwd wat Gaapje morgen van hem vind en andersom natuurlijk.
Claudia78 Ik rijd zelf niet omdat ik 2 jaar geleden van Bravour af ben gevallen en op mijn weg naar beneden een paaltje heb geraakt met mijn heup en rug en tot op heden heb ik daar nog steeds veel last van als ik ga rijden.
ellieellende Toch kun je wel merken met deze koude wind dat ze graag naar binnen gaan.
Lucy_1 Wat voor tractaties maak jij ik moet nl nog wat verzinnen voor Hanco die is maandag jarig.
Wel leuk dat hij je nou zo lief vind.![]()
_janet_ Beterschap.![]()
![]()
Pradaatje![]()
Misschien overleg met leerkracht oid.
Hier de hele dag zo'n beetje weer in de schuur bezig geweest met opruimen en uitruimen er staan nu 2 koelkasten en 1 diepvries op pad die volgende week met het grof vuil mee kunnen dat ruimt tenminste op.![]()
Een paar zware kasten verplaatst en nu zou in principe Bravour zijn box er kunnen staan, maar daar zit ook nog wat werk aan dus dat zal wel even duren eer dat het helemaal klaar is, maar we houden de stok er achter anders staat hij volgend jaar nog niet op zijn plek
ellieellende schreef:Kan er ff iemand met een honkbalknuppel komen? die mag mij dan KO slaan, ik ben die pijn zo beu, en heb mijn dageljkse dosering paracetamol al binnen.... of iemand andere tips als je pijn in je mond hebt?