Het zit je allemaal niet mee Bianca.... Toch fijn dat we hier met elkaar over onze problemen kunnen praten Alvast succes met je nachtdiensten, ik hoef pas 25 november weer..... Ik ga boodschappen doen
Biancaa
Geplaatst: 04-11-09 12:50
ik heb er (gelukkig) geen pijn aan, maar hij des te meer Je hoort regelmatig echt het bot over elkaar schrapen, echt een rot gehoor (soort van knak) Maar ja als hij pijn heeft dan heb ik het uiteraard ook...
Vanavond gaat die darten, dit mag hij gelukkig wel blijven doen. Dan daar maar in uitleven.
ringelberg
Geplaatst: 04-11-09 12:53
goeiemorgen,kan nog net.
Biancaa,wat een gebeuren weer zeg.Valt allemaal niet mee he
Foto's gezien van jonge grid met oud vest
en leuke kinderfoto's met peerdjes.
ik lig nog steeds in mn bedje,heb al vanaf zondag pijn in mn onderbuik.dus mag straks naar de dokter.Verder weer gezeik over mn salaris.Vorige keer klopte ook weer niet,nu willen ze 12 uur niet uitbetalen omdat die client niet bij hun bekent is dat krijg ik dan wel de volgende periode?nou dacht t niet,dus even fijntjes duidelijk gemaakt dat ik daar niet mee accoord ga,ik heb die uren gewerkt dus ik wil ze gewoon betaalt,zij zoeken t dan maar verder uit hoe t zit met die client.Toen moest ik niet zo onvriendlijk doen,toen zei ik nou ik ben t stadium onvriendelijk voorbij.ik wordt zo moe van die lui.Toen zie ze,je moest eens weten hoe t is om 100 telefoontjes op een dag te krijgen,en toen pleurde ze de tel erop.
Pff lekker dan Inge, hoop dat ze gaan inzien dat ze je dat inderdaad gewoon moeten betalen. Dit slaat natuurlijk nergens op.
Weer een dikke knuf voor Bianca
Er kwam gister een stalgenootje naar me toe, eef ik heb nou een leuk veulen gezien op MP, echt precies clover, alleen hier en hier een vlekje, maar ook van die leuke stipjes enzo Ging over Gabriel haha, andere zien dus ook hoeveel ze op elkaar lijken
Eevee
Geplaatst: 04-11-09 14:15
Zal ff lekker worden Inge dat je je geld niet krijgt!! En dat dat mens de telefoon er op gooit! Zij kiest ervoor om die telefoontjes aan te nemen Pfff ik zou ook al lang niet meer vriendelijk kunnen zijn!
Nou ik heb me boodschappen gedaan, wat heb ik daar toch een hekel aan! Iedereen loopt altijd in de weg Straks werken.....om half drie weg.....en dan om kwart voor 12 weer thuis.
t is een ontzettende bende daar,Het ergste is nog,die mw waar t over gaat is 3 weken geleden opgenomen in een verpleeghuis.Dus ik gelijk aan de telefoon gehangen of het nog wel de bedoeling was dat ik daar heen ging.ze zou t na gaan kijken.Nou,ik hoorde niks meer dus vorige week nog maar eens gebeld en na een hoop aandringen had volgens haar wmo gezegd dat de hulp gewoon door kon gaan.Dan wordt ik toch vreselijk in in de maling genomen als nu blijkt dat hij helemaal niet in het systeem staat?
ringelberg
Geplaatst: 04-11-09 14:24
aaaaaaaaaaaaah
frustratie
Eevee
Geplaatst: 04-11-09 14:26
Het is inderdaad een raar verhaal.....wat een gezeur zeg. En dan ook nog eens moeten bedelen om je geld, zal ff lekker worden!
M'n moeder belde net, ze heeft dit alles met haar beste vriendin besproken, en die vind ook dat ze m'n broertje aan het voortrekken is. Ze wil dus vanavond een gesprek, en heeft spijt zegt ze. Wie weet.....
Ja, is wel t laatste wat ik had verwacht , maar ik word toch niet gek blijkbaar
Chanel_
Geplaatst: 04-11-09 18:12
goede middag
Trea een winterdip
denise trage start vanmorgen
Grit, prik gehaald. Heb je er geen last van ?
Mirjam, rare reactie zeg van je huisarts
Grid, leuke foto's allemaal
Grit, boodschappen willen doen maar weer terug gegaan door de regen groot gelijk
TK client overleden En schoorsteen lek
Eevee, werkse
Heey Puck tuurlijk kennen we je nog
Dagmar, boodschappen doen en naar de paardjes
Eva Gelukkig wil je moeder een gesprek met je aangaan Alles wat je dwarszit gewoon eruit gooien meis
Bianca arme mich We hebben al uitgebreid aan de foon gezeten
Inge, beterschap succes bij de dokter Belachelijk zeg van je geld en dat mens spoort niet zeg
Heb ook me griepvaccin gehaald. Men wat deed dat zeer,ze zei ook je vond het niet prettig he...zei ja klopt. Het is nu lekker warm(logisch)heb er wel last van,gaat wel weer over
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 04-11-09 18:18
Leuke foto's grid, heeft dat veulen nou een hartje op z'n hoofd?
Lekkage bij TK en client overleden
Puck dipje
Eva hopelijk kunnen jullie er met een goed gesprek uit komen. Probeer rustig te blijven en geef aan hoe jij je voelt en wat je graag anders zou zien. Grappig dat je stalgenootje bij Gaap uit kwam
Bianca en Mich
Inge
Chantal last van de griepprik. Ik moet nog een tetanus herhaling, maar was daar de laatste keer echt beroerd van.
Chanel_
Geplaatst: 04-11-09 18:24
Ben je ooit dan eens gebeten Denise? Of is het ivm je werk? Hopen dat je van deze niet beroerd word
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 04-11-09 18:29
Uhm... toen Gaap 6 dagen oud was, haalde Ilse uit naar de hengst van de buren en ik stond er met m'n suffe kop tussen. Kreeg een hoef in m'n gezicht. Gevolg: 5 tanden gebroken en m'n tanden waren dwars door m'n onderlip gegaan.
en nu snel de paardjes voeren samen met pim en dan eten
grrr
Geplaatst: 04-11-09 19:48
He Eva, wat zit je in een nare situatie! Hoop voor je dat je vanavond een goed gesprek hebt met je ouders!!!
Denise..... wow, een trap in je gezicht, en da's dus nog helemaal niet heel erg lang geleden...
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 04-11-09 19:53
Half jaartje terug. Dinsdagochtend vroeg was Gaap geboren, vrijdags kregen we te horen dat m'n moeder nog max. 2 jaar te leven had en zondags die hoef in m'n gezicht. Toen maar een weekje vrij genomen, had het even volledig gehad
Gelukkig reageert m'n moeder goed op de behandeling en gaat het veel beter dan de artsen durfden te hopen.