Uiteraard ook feliiiii Peet met je verjaardag. Maak er een leuke dag van!
Joyce ehm ja boerenjongen maar vind het geen typ dat bij jou past
45 minuten voor een broodje Doner, ehh dan was ik al omgevallen van de honger hihihihi
Nou hier is het eindelijk rustig op mijn werk, gelukkig maar. Heb er al 2 hectische nachten opzitten en ik moet er zo nog 1. Dus even rust is wel lekker....
Lucy_1
Geplaatst: 05-04-09 03:35
He... gezellig dat jullie er nog zijn
Peet! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Foto'tjes....
julian
Geplaatst: 05-04-09 08:56
Breekt even in
Hartelijk gefeliciteerd Lies, Het is echt een schatje.
Lies gefeliciteerd! Mooi ventje hoor, heb je al en naam?
En Peet ook gefeliciteerd!
Grit
Geplaatst: 05-04-09 09:40
Gefeliciteerd met deze mooie kleine vent Hij is erg leuk!! Wat voor kleur wordt dit, zie verschillende tinten, maar hij is ook nog nat natuurlijk.
ellieellende
Geplaatst: 05-04-09 09:50
Voor de mensen die vandaag niks te doen hebben, kom gezellig naar hapert! Ik moet daar vandaag werken omdat een klant zijn 10 jarig bestaan viert. Ik sta daar met hele leuke aanbiedingen voor de hond of kat! hihihihi er is een soort voorjaarsmarkt. Ik heb al begrepen dat er ook een spectaculaire cavia race gehouden gaat worden waar leuke prijzen beschikbaar gesteld worden!
Ik doe niet al te vaak mee aan dit soort braderien, anders moet ik elk weekend werken, maar dit is een leuke en goede klant dus dan kun je geen nee zeggen natuurlijk!
Hoop dat ik veel ga verkopen en natuurlijk weggeven
Zijn er al opgedroogde foto's??? Ze zal nu nog wel lekker liggen slapen, na zo'n drukke nacht!
Grit
Geplaatst: 05-04-09 09:53
Een caviarace!!! Daar wil ik heen Maar wij hebben zelf braderie in Heesch, ik hoef alleen maar even de voordeur uit te stappen. Dus zometeen naar de paardjes en op tijd terug, anders kunnen we de auto niet meer kwijt.
Ow maar bij de Faunaland in Heesch hebben ze ook een leuke Felix aanbieding! ben ik vrijdag nog geweest! En je krijgt daar gratis leuke Felix spelletjes!
Grit
Geplaatst: 05-04-09 10:05
Felix?? Felix is voor poes, wij hebbe nie poes Faunaland is een mooie winkel!
grrr
Geplaatst: 05-04-09 10:07
Werd laat wakker, maar meteen kijken en ja hoor, Liesbeth heeft een veulen!!!! Gefeliciteerd ook hier, en ben heel benieuwd naar naam en droogfoto's! Fijn voor Luna dat ze haar vrachtje nu kwijt is he?! Geniet er maar van..... ik ga zo meteen naar buiten om te kijken of er EINDELIJK wat veranderd......
En lieve Petra, van HARTE GEFELICITEERD!!!! Maak er maar een mooie dag van!
Marleen waarneer was de jouwe eens uitgerekent dan??
grrr
Geplaatst: 05-04-09 10:11
Precies een week geleden... 't Kan natuurlijk ook best wel even duren nog, maar heb er zo'n zin in!!! Ze heeft echt wel wat uiers ontwikkeld, maar nog lang niet zoveel als moet. Maar misschien verrast ze ons nog. Twijfel wel erg over haar op stal zetten, we doen dat nu nog niet omdat ze erg graag in de kudde staat, maarja, als ze het ineens 's nachts toch doet zijn we er waarschijnlijk nu niet bij.... Maar 't lijkt er gewoon helemaal niet op dat het snel komt, vandaar....
Lies en Petra, gefeliciteerd met ukkies en verjaardag
Ik ga het spul inpakken, op naar de springwedstrijd. Ik heb gisteren trouwens weer even gesprongen en naderhand de hindernis opgemeten en die bleek op 75cm te staan, maar de oxer van gsiteren was toch wel degelijk eens tuk hoger, die schatte ik op 80cm eerst maar ik denk dat die wel meer richting de meter ging Maargoed dat ik dat van te voren niet wist