Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
thanx mensen 
zo vlauw ben ik

)
Die in het centrum, of juist buiten het centrum? Als je die hebt, ben je vlákbij Jessie en Flynn

) dus werd ik vereerd met deze titel!

aha nou hij is wel leuk hoor 

Mooi mooi mooi! 
Veel overgangen en schijnovergangen gereden, ze moet weer een beetje aan mijn been worden en wat actiever meekomen. Ging lekker.
volgende keer beter.
Daarna waren ze wel nieuwsgierig en volgde ze de zak de hele wei door maar wel op een paar meter afstand. Het was een komisch speel uurtje met mijn paarden
en het karretje gearriveerd
dus als ik daar een paard kan huren

dus maar even morgen weer druk aan de bak 

FOTO'S !!!! 

) ) en dat is heel prettig met trainingen en lessen, ze blijft maar sjouwen, is snel op adem en in goede conditie. Búiten echter.. Oh boy
Ze was super los en soepel vandaag, dus ik voelde ook niks aankomen. We draafden gewoon, en BAM, daar gingen we weer. Terug genomen, verteld dat dat niet grappig was, en weer verder gedraafd. Even later, ZOEF. Om niks!
Bij het veldje gewoon rustig aangegallopeerd, maar de haf die mee was versnelde, en ZZZZOEF, weg was Jessie. Niet te houden, zelfs niet met de hackamore. Het nadeel van krachtvoer dus 
Bels Miska gedroeg zich echt voorbeeldig, ben helemaal trots op d'r
Nou zijn ze weer mooi kort geknipt, dus nou kan ik ze zelf weer bij houden.

als meneer weer eens geen zin heeft
Buiten als alles nat en glad is wat minder