maar het zal hopelijk wel mooi af zijn hihi.Het lijkt er nog steeds niet op dat madam het er binnenkort uitfloept .We zijn vandaag een zoekactie gestart voor een brave beginnerspony voor ons pap. Dat valt nog niet mee zeg! Dus als iemand een leuke pony (of paard) weet, laat het ons weten

Daarna kwam ze ook aangewaggeld. Stukje het weggetje afgewandeld, Jes ging ondertussen los in haar liefste bezigheid; eten. Ze was zo blij en aanhankelijk
Doet ze anders ook NOOIT! Ze kijkt wel, en ze drentelt wat, maar hinniken? Dus of ze houdt van me, of ze had gewoon honger
Morgen ga ik weer 's ochtends en 's avonds, 's ochtends doe ik Miska, 's avonds Jes. 's middags is de finale van Roland Garros, dus dan zit ik aan de televisie geketend
Ik vind tennis gewoon leuk! Heb het zelf ook een blauwe maandag gedaan voor school, vond het geweldig. En tja.. nou ja.. dan speelt er een knapperd die ook nog eens verdomd goed tennist.. nou ja.. dan wil ik me daar wel in gaan verdiepen ja

Helemaal terug en vanaf het punt waar het mis ging verder gereden.. Richting Schoondijke dus.. Van Schoondijke richting Hoofdplaat.. En dan ineens kwamen we aan Driewegen uit.. Toen zaten we er al 4 en half uur op! Inmiddels waren we alle 7 bij elkaar gekomen en we vonden het toch wel erg ver worden, het zou een rit van 2 en half á 3 uur worden en we zouden rond 1 uur terug zijn en het was al bij half 3..