[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 16:15

des meid doe het lekekr rustig aan.
ik weet er alles van dat we ons zelf voorbij lopen.
ik deed het ook tot afgelopen maart ik helemaal in storte dus wacht niet te lang.
neem lekker je tijd voor dingen en laat die arm even rusten

Chubby

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 16:39

Lien, rust lekker uit!

Roos ook

Vind al die hengsten erg leuk om naar te kijken

Citaat:
Jean, laat je nu je nieuwe boobs ook aan terry zien via de cam? hahaha

Ik zat er ook al aan te denken!

Ben nu ook al zenuwachtig... VUTter gaat zo voor me koken Hij heeft een HPtje gehaald zegt ie, als film

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 17:29

Des beterschap en kalm aan!
FK leuke foto's! Mira uit haar dak! Zijn ze wel eens in die sloot gevallen? Lijkt opeens zo stijl, of zie ik dat verkeerd?
Wat een gebeb over ty raps, haha.
Vanmiddag hele middag geslapen. Ben erg moe. Vanmorgen wat boodschappies gedaan.
Kerstdagen.... 1e naar mijn zus met de familie eten. 2e Kerstdag werken met mijn zeurcollega

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 17:39

Knutselen voor:
-
Des, Tommie in de sneeuw of iets anders?

ben ik nu mee bezig
- Annick, profile en site (offe sneeuwfoto's van vanmiddag als doorzet hihi)
- Vasthi- kerstkaart, stuurt foto
- Keevagirl, kerstkaart foto;s per pb ontvangen
- Chubby, kalender, foto's in profiel
- Roos, Figor
- Spetter, kaartje kerst?
- Pellie foto Gammon neus in sneeuw
- Jellie kaartje met Flan
- Sjietaah, Kerstkaartje met Amy.. Stuurt Foto's per PB of in profiel
-Jean, foto met Drum in sneeuw? die link van bokt
-Tinkermuts, foto Chuck
-Tinkermuts, foto Chital

Alleen als je er nog tijd voor hebt hoor
Stuur de foto's per PB

Jean

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 17:47

snowdon schreef:
Jean, laat je nu je nieuwe boobs ook aan terry zien via de cam? hahaha

Leon zou ik kunnen doen ja maar nee nog niet gedaan, zie het al voor me, hij zat op zijn werk, kijk morgen heeft hij 24 uur wacht dan is het nog wat anders zit alleen , vandaag op comcenter met 7 anderen hahaha

Lien voorzichtig doen hoor, je arm kan heel lang duren

Chubby, veel plezier

spetter

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 18:07

flettie schreef:
Ohoh....
HKM Reitersport

Foute boel, hele grote foute boel
(deze zaak bevindt zich dus op euhm... 7 km vanaf ons huis )

oh zeg dat je NIET naar de hengstenkeuring komt hihih, hou me vast!

Stelletje pedaalemmers hier zeg !! klepperdeklepperdeklep. Vanmiddag gewerkt dus net lekker bijgelezen.

Goed hoor TM foto's zijn ontvangen.

Harry Potter Chub???

Baileys, zie je wel, het valt best mee

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 18:40

Hallo!!!

Paardjes waren erg braaf bij het enten, das eens wat anders als je Lisje gewend ben zeg! Dit was gewoon prik en klaar. Bij Lisje heb je eerst een worsteling om haar bij de DA te krijgen, vervolgens 1 op de naald in haar borst (of makkelijker: hals) te krijgen en dan ben je nog zeker een half uur bezig om de injectievloeistof aan de naald te krijgen zodat je de zuiger in kunt drukken. Die is echt drama met DA's....

Ik was zelfs gewoon op tijd op het werk!!! Daar was het erg druk, heb dus echt weer lekker gewerkt...

Lien, lekker je rust nemen hoor. Das echt heel belangrijk!

Haha Jean, leuk he, flieft zijn?

Een discussie over vastbinddingetjes... Ik was er ook van overtuigt dat het tie rips waren hoor...

Iemand met PFeiffer, denk je om jezelf? Als je nu te veel doorloopt heb je kans dat je er je leven lang last van houd. Hoe meer je jezelf nu in acht neemt hoe beter je er over het algemeen uit komt....

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 19:17

Hallo..
Ik kwam ook weer even kijken..

Vanmiddag interviewtje gehad met de krant.. Was heel leuk om te doen. er zijn ook foto's gemaakt enzo..
Het ging over een project wat wij hebben op school
Een oppas service voor de paardenhouderij. Zodat drukke paardenhouders eens op vakantie kunnen en dan nemen wij een weekje ofzo dat bedrijf 'over'
Nu hebben we daar ook al een klant voor van 1 dag in de week en nu willen we dat ook langer gaan doen..
Dus vandaar dat de krant kwam..

Ja.. Die stomme Pheiffer.. Ik kan echt geen zak meer.. vandaag had ik wel een goede dag.. Maar ik heb geen puf meer om naar Amy te gaan..
Ik weet niet meer wie het zei.. Maar over die pillen van A tot Zink.. Ik weet niet of ik die met mijn andere mediciijnen kan slikken.. Heb namelijk vrij zware medicijnen nu voor mijn astma omdat daardoor mijn pheiffer terugkomt..

Heb nl al een pheiffer gehad.. En door deze terugval van mijn astma komt de pheiffer ook weer tot uiting.. Heel ingewikkeld.. Maar wees blij dat jullie het niet hebben

Heb verder niet echt de puf om te reageren.. Kheb niet zo goed bijgelezen Sorriej

Enne volgens mij zijn het gewoon ti-raps ofzo
Weet ik t haha!

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 19:23

jean komt hij wel met de feestdagen over naar hier?

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 19:28

Sjietaah, ik had nog gebeld om Baggio te laten wassen door jullie, maar mijn stal is er niet ideaal voor en op de trainingsstal mocht het niet, dus ik ga even op zoek naar een plekje met warm water

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 19:54

Jah dat klopt Leonoor..

Ik zag ergens je adres staan op een papiertje.. Ik denk dat is van Leonoor van bokt
Ik wil hem wel komen wassen Als ik een beetje beter ben..

Voor wat moet ie gewassen worden..?

Wel jammer dat je op de trainingsstal niet mocht wassen.. Hoezo is jou stal niet ideaal?

Poosje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 19:57

sjietaah schreef:
Jah dat klopt Leonoor..

Ik zag ergens je adres staan op een papiertje.. Ik denk dat is van Leonoor van bokt

Wel jammer dat je op de trainingsstal niet mocht wassen.. Hoezo is jou stal niet ideaal?

De hengstenkeuring Onze stal hebben we alleen koud water, buiten.... brrrr.

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 20:09

peetorlan schreef:

Ik wilde all you need is love inschakelen, maar ze brulde dat ze me dan noooooooooooooooooit meer wilde zien

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:11

Meldt zich.

Flettie, zo'n managers lopen er hier ook rond, lekker belangrijk dergelijke mailtjes ....
Fayette heeft er dus nog steeds zin in, ondanks haar dikke buik ?!

FjordKootje, is de dierenarts nog geweest voor Mira of wacht je toch gewoon af ?
Zou je haar in de (nabije) toekomst wel willen laten dekken door Drum ?

Jellie, ik vind het ook een mooie prijs voor jullie huisje. Hopelijk kun je jullie huidige huis goed kwijt raken voor een leuke prijs. Oooh heerlijk, en dan straks helemaal opnieuw beginnen, lekker zo'n nieuw vers huisje !! En een vijver erbij, mooi, zoals je weet hebben wij ook een flinke vijver. Jullie hebben dan weer het geluk dat er geen stoute kids rondlopen die kinderkopjes (nouja, die stenen dan hé ) in het water gooien en daarmee het zeil lek maken, zoals bij ons ... )

Roos nu aan het lezen in een boek over dieren verstaan, kunnen we nu straks ook langskomen met onze paardjes voor een consult ? Roos gaat het helemaal maken in de dierenwereld .
Wel balen dat je zo'n last houdt van de narcose, zeker omdat je weet dat er nog een keer aankomt !

Volgens mij zijn het ook ty-raps ....

Super foto van vieze Koot gezien ... Mooie foto's ook van Mira !

Maya als een echte "vent" aan het werk geweest ... ha ha, who needs men (nouja, soms dan )

Jean, MSN is zeker voor jou en Terry een uitkomst !! Ontdekte vorige week dat m'n oude vakantieliefde (waar ik nog steeds contact mee heb, ha ha, honderd jaar geleden allemaal) ook MSN heeft, dus sindsdien zitten we hevig te MSN-en.
En een webcam, hebben wij ook nog 'ns mee gelachen, Frits zat met neefje (21 jaar) te MSN-en, en ik kwam uit bad (bloot welteverstaan ), niet wetende dat hij de webcam aan had staan. Ga dus nog even liefdevol over manlief heenhangen om hem een kus te geven voordat ik het bedje in duik ... terwijl neefje meegenoot via de webcam ...

En Chub, kon hij een beetje koken,is altijd makkelijk, naast de standaard basiskwaliteiten natuurlijk

WenK, fijn dat Lisje zo meewerkte. Hoe is het met haar dikke buik ?

Sjietaah en Lien, beterschap !

Vandaag de karakteranalyse van Keeva ontvangen van Roos. Ben er helemaal gelukkig mee, ze heeft haar echt precies omschreven zoals ze is : soms dwars als ze niet weet wat ik van haar wil, uitproberend bij onzekere mensen (zoals ikzelf soms) maar verder ooooh zo lief.

Roos,

Nu Sex and the City kijken en vanavond VROEG naar bed. Ben moe

Jean

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:31

peetorlan schreef:

Nee Peetorlan, hij moet werken en buiten dat heeft hij ook zijn kinderen, maar idd zoals keevagirl zegt de webcam en msn is een uitkomst, dit was vandaag voor het eerst, normaal zag ik hem een keer in de 5 of 6 weken, heb vandaag echt genoten was pas 6 dagen geleden dat ik hem gezien heb, en het leukste is dat hij morgen 24 uur dienst heeft dus zie hem dan alweer.

Zelfs Lon had hem vandaag op msn, hahaha

'Ik wilde all you need is love inschakelen, maar ze brulde dat ze me dan noooooooooooooooooit meer wilde zien ' AND YOU BETTER BELIEVE ME

Ik vind niets erger dan dat, kan het prima zelf regelen en we hebben beiden rekening te houden met kinderen he, dus ligt wel wat moeilijk

WenK, ja het is een geweldig iets

Keevagirl, ik zou echt helemaal dubbel liggen later welteverstaan

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:38

SuperRoos schreef:
indezz, je mag best wat meer eigen verhalen vertellen hoor vind ik

Wil wel hoor, maar ik ben een beetje saai momenteel. Geniet gewoon van jullie verhalen en ben soms jaloers dat ik die tijd niet heb.... Maar dat komt volgend jaar helemaal goed!!!

Verder zitten wij in een beindigingsfase van ons boerenbedrijf wat de nodige spanningen met zich mee brengt. Mijn man heeft sinds maart dit jaar een baan en het is effe wennen, zachtjes uitgedrukt....
Maar het komt wel goed hoor..... Eer dat we een paar jaar verder zijn klets ik de oren en "ogen" van en uit jullie hoofd en kunnen jullie niet meer om me heen

Heb een prachtig veulen voorbij zien komen. Mooie foto's van Fjordkootje en heel veel gelul over Ty-Raps..... Met een leuke omschrijving hoe de lichtslinger opgehangen moet worden

Dus : ik ben weer helemaal bij!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:40

Landbouw of vee Indezz? Sneu dat jullie moeten stoppen... Nog steeds veel sterkte met het wennen aan een vaste baan voor je man... Hier gaat het gelukkig dit jaar de iets positievere kant op...

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:42

Leonoor schreef:
sjietaah schreef:
Jah dat klopt Leonoor..

De hengstenkeuring Onze stal hebben we alleen koud water, buiten.... brrrr.

Oohw aha.. Koel de hengstenkeuring..

En inderdaad koud water is niet helemaal optimaal met dit weer
Nou als je een plekje hebt zullen we het denk ik wel horen
Ik wil het graag komen doen!

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:47

Maya schreef:
Landbouw of vee Indezz? Sneu dat jullie moeten stoppen... Nog steeds veel sterkte met het wennen aan een vaste baan voor je man... Hier gaat het gelukkig dit jaar de iets positievere kant op...

Ben 12 jaar geleden getrouwd met mijn huidige man.... jawel, al weer een hele tijd..... en gelukkig is die liefde er nog steeds....
Toen wij trouwden werden hier aardappelen geteeld en hadden we biologisch vleesvee (blonde d'aquitaine koeien en stieren in totaal rond de 150). Mijn man is spruiten gaan telen.... Ging goed eerste jaren.... Maar hij heeft geen gevoel met beesten dus 3-4 jaar geleden de beesten weg gedaan. Heeft vorig jaar alles op de spruiten ingezet, 50 hectare, en ...... heeft "verloren"..... We zijn niet failliet of zo, maar we hebben altijd tegen elkaar gezegd dat als hij 35 jaar is en het bedrijf is niet van hem en er is ook geen mogelijkheid op korte termijn, dan zouden we ermee stoppen..... En dit jaar was het dus zover..... Heeft de laatste 4 jaar heel veel stress, spanning en verdriet gegeven en heel veel mot met schoonpapa e.d. Veel prutsmuts op mijn paarden en op onbelangrijke dingen.... Ben zelf ook een paar keer behoorlijk uit mijn slof geschoten (waar ik niet trots op ben) en daar zijn toch wel behoorlijk wat dingen mee beschadigd.... Nee, de laatste 4 jaren zou ik niet graag meer overdoen...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 21:01

Blondes?! *schiet overeind* Onze Cas is er ook zoeen! Heerlijk beest Kan dan wel begrijpen dat het dan uiteindelijk niet goed is gegaan, alles op spruiten... Maarja, je neemt eens een risico, some you win, some you loose...

Enfin.. ik ga verder met mijn kerstkaarten schrijven en cdtje met foto's branden..

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 21:03

Zo is het maar net...... Heerlijke beesten die blondes....

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 21:05

Jean schreef:
Zal het Terry morgen vragen en geloof me maar dat doe ik echt, vraag maar aan IL, hahaha die kreeg ook de schrik van haar leven toen opeens de tel. ging

Hij hoeft niet meteen te bellen Chatten vind ik ook al leuk in het eerste stadium, mogen ook meerdere Ieren zijn Kun je een beetje aftasten eerst, nou ja, ik bedoel virtueel dan

Ik heb nu 5 of 6 pagina's teruggelezen en ben nog niet klaar. Lukt me nu ook niet meer want Lynley begint zo op Ned1.

Annemarie, fijn dat het jullie gelukt is met veel vliegwerk die pakketten klaar te krijgen, goed gedaan meissie. En volgend jaar NIET meer doen. Lijkt me trouwens een heel leuk pakket, jammie, tapas en leuk met dat spel e.d.

Nog heel mooie kaarten voorbij zien komen, Chev, je bent een kanjer!

Ik kwam vanmiddag op stal terug van een rit met mijn fotomodel en toen kwam stalbazin eraan. Het eerste wat ze zei was "ik ben zo trots op Sox". Leuk hè! Ik had namelijk gisteravond naar haar, mijn zus en bijrijdsters de nieuwjaarskaart gemailed en ook dat Sox op een poster van de Battie komt.
Haar jongste zoon, denk tussen de 10 en 12, mocht vanochtend voor het eerst een paard in de wei zetten (onder begeleiding van ma dan), Sox dus, hij was apetrots. Ik denk dat het ook bij Sox zal blijven want de kwpn'ers en pony zijn een stuk drukker.

In de schuur Jellie, is dat al wat je me kunt bieden En ik mag niet naar schol ruiken ook vanwege kotsneigingen van Jan. Wou je die ook in de schuur deponeren dan }>

Nou ja, ik had gerekend op een leuk appartement met gebruik van zwembad maar dat gaat dus niet door .

Pellie, ben jouw post nog niet tegengekomen over dat paardje niet bij de rest past, maar wel de reacties anders zou ik het ook niet weten maar 't is jammer. Anderzijds zou het ook wel héél vol worden met in het voorjaar een enter erbij. Ben benieuwd wat je kiest!

Shoot, serie is al begonnen dus ik ren naar beneden. Rest komt nog wel. Laterrrr.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 21:28

oke soxje, zal het doorgeven, telefoons vallen toch steeds uit, vandaag uur gechat zonder dat de verbinding wegviel, en dat was erg prettig

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 21:31

NEE Sox, ik me doodgeschrokken, jij ook!

Wat denk je Jean is Michael wat voor haar?

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 21:32

FK, precies een week ertussen, wat gaat dat al snel...
koot en zij een optater van het stroom, auau maar wel lekker gepoets en mira dr koppie meegenomen, zo te horen kon ze het wel waarderen hihi en met dr koppie op koots billekes, ahhh
mira gister nog lekker uit dr dak gegaan, super foto's echt mooi
en koot staat er ook erg sexy op!

chubby, hoop dat t eten lekker was? hihi en wat is een HP? *blond*

spetter, hele middag geslapen je had zeker wat in te halen, of niet helemaal lekker ofzo, en 2e kerstdag werken, ahhh...

TM, krijg ik van jou ook nog een foto van chuck hihi

jean, wacht met terry maar gewoon in real live haha, zometeen staat er ineens nog iemand bij zn pc haha

wenk, fijn dat de paardjes zo braaf waren met enten, met lis dus altijd anders, en ook nog op tijd op je werk !

sjietaahh, ik zei dat van die pilletjes, het zijn gewoon vitamine preparaten dus ik denk dat je ze wel gewoon mag nemen, maar misschien aan je huisarts vragen ofzo
balen hoor, ook de terugval van je astma, probeer maar echt je rust te nemen!

keevagirl, haha zou toch wel ooit mn droom zijn om echt met dieren te kunnen praten, maar in hoeverre hoor ik ze al niet als ik hun pijn voel of gelijk weet waar het zit, vaak snel paarden eruit pik met een nar verleden, etc... ik weet het allemaal niet hoor dus lekker in verdiepen nu
had wel geoefend met de kat, aan denken en zeggen dat ze naar bed moest komen, 5 seconden haha en daar was ze toeval
vanaaf maar weer doen haha
lief wat je nog zegt over mn analyse

indezz, jammer hoor dat je niet veel tijd hebt op t moment, en een boel stress en spanning dus door het stoppen met het bedrijf, lijkt me ook wel moeilijk ja, vooral de laatste 4 jaar dus lees ik

maya, met jullie bedrijf nu juist wat positiever, dat is fijn!

zo, lekker vroeg naar bed nu ook, morgen pre operatief onderzoek dus!

fig was weer een lekker dier, altijd eigenlijk wel he haha
lekker gereden en hij was super los en voorwaarts, heerlijk licht in de hand en elke keer in de goede galop, gewoon super dus
daarna nog even met het nieuwe paardje los gewerkt, hij komt dus heel hard op je afgestormt en laat zich slecht wegsturen, vanaaf geholpen dus en later ging het al goed
het is gewoon een jong dier en houdt van knuffelen, wil echt niet weg in het midden haha en kan zelfs wat agressief overkomen als hij daar weg moet, de schat
zou echt een paardje zijn waar ik op zou vallen
maak waarschijnlijk zondag foto's als ze met elkaar aan het spelen zijn dus dan kan ik wel wat laten zien

fijne aaf iedereen!