Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Jean, laat je nu je nieuwe boobs ook aan terry zien via de cam? hahaha
Ik zat er ook al aan te denken!
Hij heeft een HPtje gehaald zegt ie, als film
snowdon schreef:Jean, laat je nu je nieuwe boobs ook aan terry zien via de cam? hahaha
, vandaag op comcenter met 7 anderen hahaha
flettie schreef:Ohoh....
HKM Reitersport
Foute boel, hele grote foute boel![]()
(deze zaak bevindt zich dus op euhm... 7 km vanaf ons huis![]()
)
foto's zijn ontvangen.

Ik was er ook van overtuigt dat het tie rips waren hoor...
Sorriej 

Als ik een beetje beter ben..sjietaah schreef:Jah dat klopt Leonoor..
Ik zag ergens je adres staan op een papiertje.. Ik denk dat is van Leonoor van bokt
Ik wil hem wel komen wassenAls ik een beetje beter ben..
Voor wat moet ie gewassen worden..?
Wel jammer dat je op de trainingsstal niet mocht wassen.. Hoezo is jou stal niet ideaal?
Onze stal hebben we alleen koud water, buiten.... brrrr. peetorlan schreef:jean komt hij wel met de feestdagen over naar hier?
) in het water gooien en daarmee het zeil lek maken, zoals bij ons ...
)
.
... ha ha, who needs men (nouja, soms dan
)
), niet wetende dat hij de webcam aan had staan. Ga dus nog even liefdevol over manlief heenhangen om hem een kus te geven voordat ik het bedje in duik ... terwijl neefje meegenoot via de webcam ...
peetorlan schreef:jean komt hij wel met de feestdagen over naar hier?
dus zie hem dan alweer.
later welteverstaan SuperRoos schreef:indezz, je mag best wat meer eigen verhalen vertellen hoorvind ik
Geniet gewoon van jullie verhalen en ben soms jaloers dat ik die tijd niet heb....
Maar dat komt volgend jaar helemaal goed!!!
Leonoor schreef:sjietaah schreef:Jah dat klopt Leonoor..
Ik zag ergens je adres staan op een papiertje.. Ik denk dat is van Leonoor van bokt
Ik wil hem wel komen wassenAls ik een beetje beter ben..
Voor wat moet ie gewassen worden..?
Wel jammer dat je op de trainingsstal niet mocht wassen.. Hoezo is jou stal niet ideaal?
De hengstenkeuringOnze stal hebben we alleen koud water, buiten.... brrrr.

Maya schreef:Landbouw of vee Indezz? Sneu dat jullie moeten stoppen... Nog steeds veel sterkte met het wennen aan een vaste baan voor je man... Hier gaat het gelukkig dit jaar de iets positievere kant op...
Heerlijk beest
Kan dan wel begrijpen dat het dan uiteindelijk niet goed is gegaan, alles op spruiten... Maarja, je neemt eens een risico, some you win, some you loose...Jean schreef:Zal het Terry morgen vragen en geloof me maar dat doe ik echt, vraag maar aan IL, hahaha die kreeg ook de schrik van haar leven toen opeens de tel. ging
Chatten vind ik ook al leuk in het eerste stadium, mogen ook meerdere Ieren zijn
Kun je een beetje aftasten eerst, nou ja, ik bedoel virtueel dan 
en toen kwam stalbazin eraan. Het eerste wat ze zei was "ik ben zo trots op Sox". Leuk hè! Ik had namelijk gisteravond naar haar, mijn zus en bijrijdsters de nieuwjaarskaart gemailed en ook dat Sox op een poster van de Battie komt.
En ik mag niet naar schol ruiken ook vanwege kotsneigingen van Jan. Wou je die ook in de schuur deponeren dan
}>
je had zeker wat in te halen, of niet helemaal lekker ofzo, en 2e kerstdag werken, ahhh...
!
toeval