[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

elliecuijk

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 20:46

Ik ook niet,maar zo af en toe,zeg 1 keer in t half jaar wil ik wel eens wat winkels induiken.Behalve als ik echt iets nodig heb.Bovendien was het koopzondag in cuijk,en dat lekkere weer.....

Ik moet toch af en toe wel lachen op reacties van mijn advertentie.
daarnet weer 1 die interesse had en vanalles vroeg over haar.Ik geef haar meer informatie,dus ook dat ze iedere dag beweging nodig heeft en dat dat niet betekende alleen op de weide staan,maar echt bewegen.
krijg ik een mail terug.O dan is ze niet geschikt voor mij,we hebben een eigen bedrijf en ik zoek een paardej wat t niet erg vindt een paar weken in de weide te staan.
Ehm nee das niets voor ruana,dan kan je beter op een manege rijden..

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 21:15

nou das heel wat, dat je wat terug hoort!
ik krijg bijna nooit mail terug als ze wat vragen over king..

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 21:44

:o hier staat Kaydee ook wel eens erg lang op de weide ( nu paddock ) ... Maar goed , vriendinnen genoeg !
Wij zitten ook met een eigen bedrijf en 5 kids , dus soms komt het er echt niet van ...

Kleding passen is ook niet aan mij besteed. Ik weet precies wat ik zoek en als ik het niet kan vinden ga ik gewoon weer huiswaarts.

:#

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 21:48

ruana het zoveel energie,die is niet snel moe te krijgen.Sla je een dag over:rodeo capriolen,dan racet ze echt de hele bak door.werken dus met haar!enik kan niet merken aan haar dat ze t vervelend vindt.maar ja iedereen doet t anders natuurlijk.Geen kwaad woord daarover.

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 22:34

haha, was bij mij ook niet zo bedfoelt hoor , elk paard is anders..... Kaydee kan ik weken laten staan en stap er zo op , terwijl ze net zadelmak is ...

fijne avond allemaal , lekker slapen !!

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 22:36

slaap lekker allemaal

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 08:57

Zo even een dag niet gereageerd en weer twee pagina's erbij ;) .

Ik meet Cait altijd voor het ontwormen op zodat ik haar gewicht weet en dus altijd goed zit met de ontworming. Verder ontworm ik met Equest op advies van de dierenarts en het VPL. Deze werken allebei met de laatste informatie op wormengebied, dus ik hou me daar netjes aan. Ik heb haar nu weer ontwormd en ga nu elke twee weken een mestonderzoekinsturen om te kijken wanneer er weer wormenactiviteit is.
Ik ben nu wel verder aan het kijken voor homeopathische middelen die misschien een steentje bij kunnen dragen, mocht iemand ideeën hebben.....

Jess wat een ontzettend mooie foto's van jullie op het strand!!

Karlijn gelukkig is er een oplossing gevonden, wel raar dat het daarvoor al zo snel uit de hand moest lopen. Je hebt wel echt ongelooflijk veel pech met stallen.

Ik heb net op marktplaats weer een maatje zien staan. Baal ervan dat hij er weer binnen zo'n korte tijd op staat. Ik gun hem zo graag een goed plekje. Als ik toch de staatsloterij won......

Nou ik stop maar eens met dromen, ga maar eens aan het werk voor mijn centen....

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 11:32

Ken het dromen Becs, maarre ik ga de staats winnen hoor hahaha

Ik hou niet van winkelen, als ik iets nodig heb weet ik het vaak wel. Vermijd zeker de zaterdagen en koopavonden grrrr

Andrea, wel foto's plaatsen van de strandmeeting vrijdag he?? Ik zal in ieder geval duimen op minstens zo lekker weer als ik had.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 12:21

Ik ben echt behoorlijk kapot van het hele gedoe..
Ik heb altijd geleerd/begrepen dat als iets rondom je telkens fout gaat, het aan jezelf ligt.. maar ik maak toch echt niet de problemen op stal..
pfff.. 1 voordeel.
Mijn man is er 100% zeker van dat hij Diaz aan huis wil over 2 jaar!! Hij wil mesten en voeren, no problem.. maar geen gezeik meer met anderen.. hihi

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 13:35

Dat klinkt mooi Karlijn , hebben jullie al wat op het oog , om je meisje straks lekker aan huis te hebben ?

Wanneer het hier ook niet lukt , door wat dan ook , dan wil manlief mij ook altijd wel helpen hoor , dat is het fijne van onze mannen !!!!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 13:48

Ja lief he! Ik kan sowieso al niet wachten op ons eerste echte eigen koophuisje! En met de belofte Diaz ook echt aan huis, helemaal tof!

Mijn man begint volgende week met rijlessen (western) dus ik ben benieuwd wie er over 2 jaar eerst bij komt, een pony voor mijn zoontje of een paard voor mijn man :P
(ik hoop een paard (hij is wel van de schwartzwalders, of een polomino ardenner e.d. Doe mij maar een Noriker voor hem ofzo ;) Iniedergeval word het dus een koudbloed! (of oude type Haflinger)).. ik wil mijn zoontje op Diaz laten rijden straks.. ze is lekker klein, en ik kan haar 100% vertrouwen met haar!

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 16:11

Oeh lala , heb nog wel een veulen in de aanbieding voor jullie , volgend jaar ( dikke vette knipoog !!! )

Ja , hier hebben we Karlijn ook voor de meiden , en de grotere voor mijzelf !
Leuk hoor eht hele gezin aan het rijden !
Ik hoop mijn man ook nog eens op onze Kaydee te zien !

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 19:05

zoals beloofd, jaron vandaag

Hij deed t fantastich, een kwartiertje was genoeg.

Afbeelding

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 19:10

Wat geweldig , daar kun je trots op zijn !

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 19:19

voor de eerste x. had best zenuwen maar hij was zooo braaf

elisedcl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 19:40

wow, super om te zien hoe jou tinker zoow braaf is :d

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 20:53

@Karlijn: Hoop toch dat het wat beter gaat uiteindelijk op stal bij Diaz. En natuurlijk, niks is fijner dan om je paardje bij je eigen huis te hebben. En wat leuk dat je man ook met rijlessen gaat beginnen!

@Lepel: De stal ziet er weer netjes uit!

@Ellie: Succes morgen met rijden, en gewoon niet te veel nadenken en rustig gaan draven. Ik vond het eerst ook eng maar je moet er niet te veel mee bezig zijn vantevoren. Gewoon go with the flow ofzo haha. Hoop dat het bultje niks bijzonders is.

@Andrea: Nogmaals, stoere Jaron! Nog even en dan kan je vast al snel zonder begeleiding zelf sturen vanaf de bok!

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 22:24

Vandavond de Ier aan de lijn gehad waar we Annabel van hebben gekocht.
Er was iets niet goed gegaan met het paspoort en nu gaat de beste man morgen naar Dublin om het wel goed geregeld te krijgen.....
Hij heeft haar nu een week of wat bij huis staan en het is zo'n lieve merrie zegt hij me steeds ...
Ze loopt netjes aan het halstertouw mee.Is ontzettend rustg ,ook in haar koppie.

Voordat hij haar op transport zet deze week dus ) zal hij nog foto's van haar maken en op FB zetten en mij daarin taggen , zodat ik lekker veel foto's van haar heb.
Nog zo lief iets , .....
hij legt haar een deken op voor de reis , want ze mag het niet koud gaan krijgen...
Zo schattig vond ik dat te horen....
Een man met meer dan 300 Irish Gypsyhorses en die dan zo ontzettend zorgzaam voor zijn dieren is !
Hij heeft me verteld haar nog niet ontwormd te hebben en of ik dat direct bij aankomst zelf wil doen in overleg met de veearts ,omdat ze drachtig is , durfde hij het niet op eigen houtje te doen , bang dat hij het niet goed zou doen , hihihihi

Nou , ik loop hier met een vette glimlach op mijn gezicht ....
Ik ga nu lekker douchen en op bed .

Welterusten allemaal en tot morgen !

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 22:35

@magica,t bultje lijkt nioets bijzonders te zijn.een stalgenoot en de eigenaar van stal hebben er beiden naar gekeken,maar ze heeft er geen last van.Tenminste,ze mogen er gewoon aan komen,druk erop is geen probleem/geen reactie,dus t zal wel meevallen.maar waar t nu vandaan komt???

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 22:40

En het is niet wat warm oid? Dan kan het ook een vetbultje zijn. Ken meer paarden met dergelijke bobbeltjes.

Annabel wordt dus nog lekker in de watten gelegd voor ze vertrekt.

En wat doet Jaron dat braaf, super!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 22:43

wat leuk lepel :+:

hoe gaat het bij leo?

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 22:44

Leo heeft vakantie *\o/* Lekker weekje vrij en vandaag dus uitermate luie dag gehad met kiddo. Wel vanmiddag staprondje gedaan met Myrthe, die had afgelopen weekend 2x wedstrijd gehad.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 22:53

ahh lekker! even genieten! en hoe deed madame het?

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 22:55

Ja, we waren allebei eigenlijk beetje uit de routine :+ Waren nieuwe proeven en die waren voor haar en mij even verrassend. En ze wilde linksom net niet lekker loslaten en doorbuigen.
Geen winst dus, wel nog een 3e plek gereden gisteren (met een sterk deelnemersveld).

Vrijdag, zaterdag en zondag nieuwe ronde, nieuwe kansen.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 22:57

ah dus ze heeft het uiteindelijk toch niet slecht gedaan.
Drukke weekenden voor jullie :j