[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:46

Ik heb deze week vrij. Van de week laastse dag stage gehad. Vond het gewoon moeilijk om afscheid te nemen. ;( Heb het daar zó naar mijn zin gehad.

Met Kayleigh lekker gewandeld vandaag. Die was heel de week niet de weg op geweest, maar met vriendjes in de paddock. Ze liep op de terug weg mijn geduld te testen. Poeh. Toen we het eens waren terug nog lekker gekroeld :+:
Mams dacht dat ik even niet zo blij met dr was, omdat ik blijkbaar boos kijk wanneer ik haar wel eens moet duidelijk maken wat ik wil. Vind consequent zo belangrijk en merk dat het gewoon zn vruchten afwerpt.

Van de week gespeeld met dr in de paddock. Blijft ze naast mij rennen. Stoppen is stoppen en dan met een spurt weg. Heerlijk is ze dan. :)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:53

TurboTinker

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:54

gekke kayleigh, wel erg leuk!

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 20:09

@Hilde: hoe was je presentatie gegaan?

@Simone: Heel goed idee zo’n t-shirt of allemaal een tinkerbutton :p. Hoe herken je elkaar op zulke dagen? Ik kom hoogstwaarschijnlijk ook in mijn uppie, misschien komt er een vriend van mij mee.

@Eva: Inderdaad een mooi zadel, maak je foto’s bij de passessie??

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 20:32

wel alles gelezen, maar even geen puf om op alles te reageren sorry.
vanochtend eerst naar King geweest, samen met hem gewandeld. Lag helemaal in een deuk want in een huis waar we langs liepen sprong een hond tegen het raam aan en dat gaf zo'n knal dat ik en king beide ons helemaal kapot schrokken, waardoor king half over de bloembak struikelde om door te lopen of er niets aan de hand was hahahaha.
Daarna kast uitgeruimd, dus daar hoeven morgen alleen de tassen maar uit en dan inlaaien in de trailer.

Toen naar de bloemist. Had van frank 30 rozen gekregen omdat we vorige week vrijdag 30 maanden getrouwd waren(2,5 jaar), maar die waren na het weekend al ver dood, dus kon vandaag een nieuwe bos ophalen.

Daarna na vriendinnen op de stal waar ik ook gestaan heb. Lekker foto's gemaakt van hun hafje..

dus nu douchen en dan foto's bewerken!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 02:40

Andrea, heb je al een foto? Hoeft namelijk niet meer. Gezien ik ten eerste nooit longeer, en ten tweede niet van plan was de komende jaren met hulpteugels aan de slag te gaan heb ik hem niet nodig. Ik gebruikte hem eerst ook voor lange lijnen, maar ik doe nu alleen nog maar lange teugelen, de rest leren we wel van bovenaf. Uiteraard mag je die van mij wel overnemen als je dat graag wilt :j

Ik wil ook mee korte metten maken ~~}>

Stoer autootje, die Opel Tigra, maar niet helemaal mijn ding :P . Vitara is van Suzuki? Die mag hier ooit wel voor een trailer staan :D Uden ben ik niet, heb er niks te zoeken en is ook niet om de hoek. Hier ook een springTink, Salinero modus stond vandaag uit, dus niet kunnen filmen, t zal ook eens dat ze t doet als ik het wil >;) Wat voor verzekering heb je gekozen voor Cait?

Karlijn, ik vind die stal erg goed klinken, volgens mij voor jouw regio ook een mooie prijs/kwaliteit verhoudeing. Een binnenbak zie ik echt als luxe, maar zeker niet iets waarop ik een stal uitkies, dan is hoe t paardje erbij staat toch zeker een stuk belangrijker. Vooral dat onbeperkt ruwvoer en vele buiten klinkt erg goed. Ik had bij mijn vorige stal een binnenbak, heb daar gestaan van feb tot juni (ja, HELAAS maar zo kort :o ), maar ben nooit in de binnenbak geweest :+

Hihih Caroline, ik moest wel ff twee keer lezen, een boa? :wow: Das toch een slang? Mag dat zomaar? Gezien ik uit je tekst op maak dat die mensen niet zo goed weten hoe ze voor dat dier moeten zorgen? :o

Als ik tijd over heb die dagen wil ik je ook wel helpen Leonoor. Ff kennismaken met mijn naamgenootje moet ik sowieso doen natuurlijk.
Bedenk me dan, hebbie er niet een te leen voor de buitenrit? :o

Stoute Tinky, Zorha en Jacky :')

Heb je al een telefoon Andrea? Verwens hoor, internet en msn. Ik heb een paars koekje en ik ben er blij mee. Prepaid nog wel, dus internet kan ik beter niet doen, laat staan msn. Maar groot voordeel vind ik dat ik er geen vaste last aan heb :)

Hoe is het wassen gegaan Mara?

Allemaal ophouden over Leusden, ik krijg er de kriebels van :o

Whaha Simone, wat ik met het geld kan doen gaat me niet helpen, verzekeringen, huur, boodschappen, stalling...
Maar over het algemeen werk ik wel met plezier, dus vind het niet erg hoor. Ik werk meestal ook zes dagen per week.

Gaaf zadel Eva! Duimen dat hij past!

Brave Kayleigh! :)

Schrijf hierboven over kriebels en denk gelijk aan waar ik vanavond de kriebels van kreeg. Ik fiets na t werk nog ff langs de winkel, wordt ik ingehaald door een man die een wit iets *ik vond het op een bloempot lijken* om zn arm had zitten, malloot dacht ik nog, straks zit ie vast. Kijk ik goed, was t een schedel :wow: Geen idee of ie echt was, maar t zag er behoorlijk scary uit...

Vanmiddag moest ook Luna mee uit wandelen, zelfde rondje als pas, alleen vandaag stond de gewone Tinkermodus aan :D
Ze was erg braaf, zelfs van een vrachtwagen die aan het lossen was waar we vlak langs moesten was niet eng. Ook nog een lekker stuk gedraafd, nu ik duidelijk ben dat ze me niet meer voorbij mag (eerst maakte me dat niet zoveel uit gezien ze zodra ik ho zeg gelijk stokstijf stil staat met dr neus in mijn richting) gaat dat erg fijn, wordt ik niet meer de berm ingedrukt door haar achterste :P

Daarna gewerkt, had weer koksdienst. Geweldig veel lol gehad, ik ben de enige meid in de keuken en ook nog eens de jongste (ik ben 19, de koks zijn tussen de 22 en 35 ongeveer), dus tja _O- Het werk zelf wel ff flink vervloekt, als de omstandigheden niet verbeteren dan kunnen ze me nog zo'n mooie toekomst bieden, dan ga ik er toch wel over denken om op zoek te gaan naar een andere baan....

Luna vandaag, het het halster waar Lady in gestorven is...
Afbeelding

Haar fietsenrekje, onder mist er eentje (volwassen tand is wel al zichtbaar, boven wat puntjes te zien)
Afbeelding

Afbeelding

Vond die puntjes een beetje verontrustend, gezien ze er nu al 2 weken zitten, maar zal wel goedkomen, deze foto vond ik via bokt: http://home.planet.nl/~koome028/fotosbo ... andjes.jpg. Ook wel leuk, deze maakte ik vorig jaar van Henk op dezelfde leeftijd als Luna nu: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-DFIYTQEH.jpg (in dezelfde serie zit ook een foto dat ik er voor het eerst ff op zit, leuk om terug te zien, hij is nog kleiner dan Luna, alleen zijn manen waren een stuk langer en voller)

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 10:07

Dat duurt altijd wel even hor lot :j
Ik heb ook nog ergens zulke foto's van Clover.. Even zoeken

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 10:23

Diaz schuurt weer :( ik snap er niets van!
En ze heeft jeuk aan haar sokken :(

Ik ga vandaag kijken bij 2 stallen.. Ben benieuwd!

Juliekeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 12:54

Veel succes met je zoektocht naar een nieuwe stalling Diaz!

Ik ga mij (dik tegen mijn zin) nog eens verdiepen in mijn cursus anatomie, pfff wie heeft toch al die stomme Latijnse namen bedacht... :(

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 12:56

Aah Luna haar fietsenrekje :) sorry ik ben nu op mijn werk en ik zit op mijn iPhone en dat gaat nog niet helemaal goed :p mijn presentatie ging niet zo goed jammer genoeg :(

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 13:44

@Lotte: word door die foto's van jou wel erg nieuwsgierig naar Caits tandjes, eigenlijk nooit zo naar gekeken. Ik heb vandaag dus een missie....
Verder was de tigra ook eigenlijk een keuze uit nood, heb er eerder wel voor gekozen en dat beviel helaas niet zo goed (werd extreem heet) maar aangezien ik dit type auto's vrij goed ken durfde ik nu voor een klein prijsje de gok wel te wagen. Die Vitara komt bij mij ook ooit voor de trailer, maar aangezien ik vandaag weer een afwijzing binnen heb gekregen (op sollicitatiebrief) wil ik die gok nu niet wagen.
Verder heb ik Cait voorlopig verzekerd bij Hippo Zorg, krijg alleen net voor het lezen van je bericht de post onder ogen en ze hebben gelijk alweer iets fout gedaan :+ (dol op verzekeringen ~~}> )

@Karlijn: heel veel succes bij die stallen, heb je een vragenlijstje bij je (ik vergat namelijk al mijn vragen zodra ik op een stal arriveerde :+)

@Julie: Hou vol je mag ze daarna weer vergeten :P

@Hilde: :(:) Wat was er niet goed gegaan aan je presentatie?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 14:58

Wiiee dta fioetsenrekkie, geweldig!

Lot, helemaal prima, toevallig net een foto gemaakt.

Jaron was weer blij me te zien, eerst een luide hinnik,en daarna tot 3x dat binnenmondse.
Even gekeken of hij naast een pallet met zoutzakken wilde staan. Ik ben toen op hem gaan zitten. Zonder cap zelfs. vond het dood eng.
Rondje over het erf stappen, maar halfverwege wilde hij niet verder.En aangezien ik de zweep niet bij me had, heb ik er verder niet te veel aandacht aan gegeven. En mijn telefoon ging af, dus een mooi excuus om dan maar af te stappen. Dus ik heb 100m op hem gezeten, zonder cap en zonder zadel :=

Sandra, hoe is de verhuis gegaan?

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 15:23

ik was gelukkig mijn lijstje niet vergeten!

Goudse Hout valt af.. stikt van de kinderen, donkere kleine binnenstallen en zelf uurtje buiten zetten overdag.. :? (en alsnog in de blub.. al is het zonder mest..)

Duo Domus word hem absoluut!! :D zelf met dit natte, bij dit lage Gouda-en-opstreken hebben zij een DROGE SCHONE paddock en rijbak!
KURKDROOG!! hoe ze het doen, geen idee!
Alle paardjes (wel maarliefst 4 en een shet :P ) lekker buiten, hooinetten, ideaal

Prachtige grote stallen met rubber matten, mega-kasten, dekenrek. en alles lekker schoon!

+:)+ toppie dus!
De gene die over de stalling gaat is pas dinsdag terug van vakantie .. dan word ik teruggebeld.. duimen jullie mee? +:)+

james_bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 15:50

Ik lees wel alles maar onthoudt het niet allemaal sorry.
En op alles reageren lukt mij ook niet,hopelijk lijdt dat niet tot ergenissen..

Diaz,nieuwe stalling,ik duim dat het doorgaat.
Lot,mooie fietsenrekje op de foto gezet.
Jaron gaat goed en wat doet het allemaal braaf,leuke naam trouwens die je niet veel hoort..

En wat lief om 30 rozen te krijgen maar die moeten wel wat langer blijven staan.

Ik heb mijn vriendje Wo al twee weken niet gezien,enkelband gescheurd en ik mis hem.
Ohja iemand vroeg hoe dat kwam,euhhh laatste treetje niet (goed) genomen.
Ga morgen wel weer ff knuffelen maar nog maar niet rijden.

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 15:56

Met die presentatie ging het zo slecht,omdat we gewoon tijdens jet maken van het concept geen goede planning hadden gemaakt :/

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 18:28

Ik duim zeker mee :j

Duimen jullie met mij mee dat dit past :D?

Afbeelding

Afbeelding

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 20:08

Zo pony anderhalf uur gereden en wat deed uw goed zijn best! Ik ga zo op de computer even bijeen want op mijn telefoon is dat amper te doen :p

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 20:11

ff snel voor ik naar verjaardag moet.

verhuis ging helemaal goed, hij twijfelde ff om erop te gaan, maar binnen 2 tellen stond hij erop.
bij de eerste bocht ging meneer al bijna onderuit. Hij zat volgens mij niet op te letten en we hoorden heel veel kabaal, maar hij stond nog steeds. die oen zat niet op te letten volgens mij. Daarna ging alles goed.

Op stal aangekomen was ie helemaal blij in de wei aan het vreten en op stal vond ie het ook lekker, want hij kon gelijk naar buiten. Dus meneer is helemaal in zn nopjes, net als ik!!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 20:48

Karlijn, hopelijk word die stal wat! ik duim!

Fijn dat kingetje verhuisd is!

En mallow, past ie? mooi westernzadel btw!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 20:56

Ik duim mee voor iedereen :D Veel succes!
Vond net dit filmpje en herinnerde dat ik deze nog niet getoond had.
Telkens als ik 'm zie word ik weer een beetje vrolijk :)

Gisteren avond heb ik nog een buitenritje met Tink gemaakt (zonder zadel), naja, heel relaxend was het niet :+ Broer kwam mee al joggend, dus bijna de hele tijd gedraafd om 'm bij te houden. Ging op zich prima, buiten bergaf, tsjonge jonge, wàt had ik een zere poeper :') Tink had er wel zin in, toen ik haar in een gestrekte draf wou zetten, maakte mevrouw een galop/bok/vreugde sprongetje, was makkelijk door te zitten, maar had het wel niet verwacht! :P Ben nu ook helemaal stijf, komt goed, morgen op de schaatsbaan..

Over morgen gesproken, alweer 14 zeg :D Ik heb al enkele tips gekregen ivbm kado's.. Er zit al een nieuw halster met geborduurd hartje voor Tink tussen! Ben super benieuwd naar de rest!

Mooie zadels mallow! Zoals ik al zei; ik duim mee!

Diaz, die stalling klinkt echt super! Veel succes en hopen dat het Diaz zelf ook erg bevalt :)

Lieve kayleigh <3

Super dat de verhuis goed ging :)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 21:01

Alvast gefeliciteerd meis! leuk zo'n halster! ben benieuwd hoe dat staat!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 21:06

Super bedankt! :D Ik ga morgen nog bedolven worden onder smsjes en logs op facebook :')

Ja, ben vooral benieuwd naar de kleur.. Mijn 2 gestoorde vriendinnen zijn het namelijk gaan kopen, en met die weet je nooit :') Eerst beweerde ze dat het een Amika halster was, owee als het zo'n halster is _O- Had ook de nadruk gelegd op 'GEEN ROZE', hoop dat ze dat verstaan hebben :P

Maar zolang ie leuk staat bij Tink, vind ik het prima :) Vind het trouwens al superlief dat ze speciaal afspreken (terwijl ze elkaar nog nooit ontmoet hadden!) om een kadotje te kopen..

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 21:07

dus jij wilt roze, hoe harder je het roept. des te harder wil je het toch :P

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 21:10

NEE xD Echt géén roze :P Ik hààt die kleur _O- Ben eerder een persoon dat van natuurlijkere kleuren houd (bruin, monguito groen, lichtblauw, ..)

Weet iemand van jullie trouwens of oranje leuk bij een zwart-bonte Tinker staat? Het kriebelt hier namelijk om eens een flashyoranje dekje voor Tink te kopen :P

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 21:11

Jazeker.
Jaron heeft ook oranje, ff opzoeken, mom