Petra nog steeds aan het snotteren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pradaatje schreef:Sorry, ik weet dat jullie het er over hebben gehad dat sommige mensen zomaar binnen komen vallen, maar dat doe ik nu ook.
Ik voel me nu zwaar klóte. Ik ben ziek geweest en meeredre malen niet op school geweest. Simpelweg omdat ik daar de kracht niet voor had. En we hebben volgende week een presentatie, dus ik ben vorige week op school geweest om taken op me te nemen zodat ik ook mee kon helpen. Toen weer naar huis gegaan omdat ik me niet goed voelde, en met de dingen aan de slag te gaan. Nu word mij net verteld dat ik NU nog dingen moet gaan halen in de winkel, en morgen pas om half 9 mag komen, want de rest van het groepje is er dan al. We zijn toch niks voor niks een groepje? Waarom mag ik dan niet komen. Ik naar een ander meisje uit mijn klas gegaan om te vragen of ze wat dwars zaten. Nou, ze geloofde dus niet dat ik echt ziek was geweest, en ze hadden op mijn hulp gerekent maar die kwam maar niet. Dus ik ben als het ware uit de groep gezet, en zometeen de enige met een onvoldoende..