[TI] [HK]Kontenkletsers zijn zo blij als een pas geverfd tuinhek

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 09:58

Trea winterdipje... Heb ik misschien ook wel last van... aldoor moe, en het weer helpt ook niet echt mee. Hoewel, ik liep zonet heerlijk door het land bij de paardjes (een shetlander aan het vangen), en er schijnt een heerlijk zonnetje, het is niet echt koud, beetje mistig, geen wind, kortom een heerlijk sfeertje..

Mirjam, volgens mij heb jij echt leuke kids, misschien idd een boek maken van de quotes :')

Allemaal leuke foto's van vroeger!! Vet leuk, volgens mij heb ik die ook nog wel, maar dan moet ik die nog zoeken bij m'n moeder thuis denk ik := Echt leuk om te zien! Ook een leuke pennykamer gezien :D

Grit zit al klaar om te werken, net als ik, moet ook pas om half 10 weg.. :D

Lees iets over een vierling??? :oo

Griepprikken, haal ik nooit :n Krijg al genoeg prikken :P

Denise trage start vandaag :(:)

Verder beetje vergeten, ga nog even genieten van het zonnetje, zo te lezen regent het op sommige plekken al weer...
Fijne dag allemaal!
:evaw:

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 10:02

Nathalie ook winterdipje :(:)

Mirjam helemaal geen foto's van verzorgpaarden :(:)
Ik vond het toen al heerlijk om foto's te maken :j knipte zo 2-3 rolletjes vol en op vakantie wel eens 8 (v 36) dat was toen ongekend := maarja ik dus wel altijd achter camera dus weinig op de foto :\

Kijk ik met zelfde vest in 2004 en heb hem nu nog regelmatig aan :') _O- hij is wel minder warm geworden in de jaren := weet je meteen hoeveel ik om kleren geef :+

Afbeelding

[edit] zal de andere foto er ook nog ff bijzetten :P dit dus zo'n 15-18 ?! jaar geleden _O-
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door grid op 04-11-09 10:12, in het totaal 5 keer bewerkt

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 10:05

Mis ik helemaal Grid's foto's.
Leuk!!!! Wat had die shet korte pootjes :D
Vest minder warm geworden door al dat wassen.

Ik heb wel foto's, maar geen digitale. Moet ik ze eerst gaan scannen.

Mirjam, dat is idd wel duur voor even een zadel erbij :\

Ik ging naar buiten voor boodschappen, begon het flink te regenen. Ben ik weer omgedraaid :') , zie vandaag nog genoeg regen denk ik.

mnkortleve

Re: [HK]Kontenkletsers zijn zo blij als een pas geverfd tuinhek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 10:06

Grit Ik kijk gewoon op mijn gemakje rond, een ander zadel zou voor mijn rug wel beter zijn.
Groot gelijk dat je weer omgedraaid ben.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 10:09

Hij was niet zo groot denk 85 cm maar hij had vooral lange tijd een erg dikke hangbuik :') foto's van schuin van boven vertekenen trouwens ook nog ;)

Dit is ook allemaal gescand gister :j toen bestonden er nog geen digitale camera's volgens mij :=

Ja 2ehands zadels blijven erg aan de prijs :\ maar als je goed en vaak zoekt vind je soms nog wel een leuke voor leuke prijs dus ogen openhouden B-) Succes!

Grit weer omgedraaid :(:) nu geen boodschappen ...

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 10:12

Grit moet hier maar komen wonen, hier geen regen :n :D

Ik ben ook zo langzamerhand rustig op zoek naar een zadel.. maar ik wil niet eerst direct een nieuwe kopen omdat Balou nog flink groeit. Misschien wat tips?

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 10:15

Als ik een andere heb en geen inruil dan mag je mijn Kentaur wel overkopen O:)

Nee maar zonder gekheid Kentaur (artemis) of Wintec (pro of isabelle) die zijn nog beetje vriendelijk voor je portemonee :$ en zitten lekker :j

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 10:16

morguh,wat een leuke foto's :-)
Hier komt het met bakken uit de lucht,ben al zeiknat geregend met de knollies voeren en de honden uit laten,nu lekker warm binnen met cappucino :-)

Straks avonddienst,zal wel vreemd zijn, client van ons is gister overleden.

werkse voor degene die aan de slag moeten, rest fijne dag!

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 10:17

Oke, ik schrijf het even op, dan kijk ik even rustig rond. Balou wordt pas 3 in maart, dus ik heb nog alle tijd.. En ga haar ook rustig aan laten wennen heb geen haast, dus offie lekker zit maakt me eerst nog niet uit :P

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 10:22

oh pff TK :(:) client overleden :\
nu lekker cappucino :9k

@Nathalie nou beetje fijn zitten is toch wel fijn anders heb je het gevoel dat je erafkukelt of dat je niet meer kunt rijden enzo :o en is ook voor paardje wel fijn als je zelf rustig en comfortable zit ;) jong dier is zelf al zo wiebelig en als je er dan ook nog wiebelig opzit :=

Hier ook nog een bakkie en dan zo overleg in... :wave:

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 10:24

Oke nog een goeie tip ;) Thanks.. :D :D

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 10:40

haha dat heb ik dus op timo in de galop, net een hobbelpaard nog.
Dacht echt dat ik het rijden verleerd was :+ maar komt vast goed, alles went ;-)

Pfff tegenslagje hier, via de schoorsteen (die deels afgebroken is) komt er water naar binnen. zit nu beneden en hoor het boven mijn hoofd druppelen op het tapijt..
heb er een emmer onder gezet maar is op meerdere plekken.
paps komt vanavond even een zeiltje spannen, gelukkig moet boven toch alles nog vernieuwd worden :-)

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 11:16

TK das mooi balen van je schoorsteen :\ vooral met dit weer.....
Trouwens ook niet leuk dat er een client is overleden...... :(:)
Ik moet vanavond ook werken...en morgenavond, ik heb zo'n
tijd vrij gehad, moet weer helemaal wennen :D

Straks eerst nog boodschappen doen.....eerst maar es een koppie thee
met een beschuitje :o

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 11:23

werkse eev! jammer dat je tijd vrij er al weer op zit :+

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 11:25

Ja dank je :D ik heb 4 dagen vrij gehad, maar het voelt als 2 weken.....
En ik ben volgende week de hele week vrij, dus ik heb helemaal
niks te klagen :o (behalve dat het regent ;) )
Jij ook werkse alvast!

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 11:31

Goedemorgen mensen,

kennen jullie me nog :+
Heb wel bijgescrolld, maar heb net zoals Trea een dippie, miezerig weer en elke keer laat mn bedje uit en al mn goede voornemens voor school zijn weer weg. Ik baal en ik schaam me...
Vanaf nu klets ik weer een beetje mee hoor :)

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 11:32

hoooii Grid leuke foto's zeg :) leuke pennykamer ;) en leuke verzorgpowns :) dat veulen heeft een leuke kol zeg :D een hartje

Trea winterdip :(:)

Grit Floor faber kijken, ben het ook helemaal vergeten gister dus ga ik ook ff doen :)

TK dat is flink balen van de schoorsteen!!

eevee boodschappe doen, meot ik straks ook nog ff doen en dan vanmiddag ff naar de paarden, hoop dat het droog blijft

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 11:33

hellow puck :wave:

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 11:47

puck en trea :(:)

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 11:49

ik ga me ff aan de boodschappen wagen :evaw:

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-09 12:19

:wave:

Wat een leuke foto's Grid!

:(:) voor iedereen die m nodig heeft.

Hier vanmorgen te horen gekregen dat ik t huis uit MOET als ik niet stop met gedragen als assepoester.
Heb me moeder verteld dat ze dan echt dat sprookje nog maar een keer moet gaan lezen en de deur uit gegaan.
Pf ouders..............
M'n moeder heeft geen kracht meer om m'n broertje op te voeden, maar ik word ondertussen uitgescholden met woorden waar de meeste mensen dood aan gaan, zit onder de blauwe plekken, hij steelt geld en spullen, en m'n ouders doen er niets aan. Voor mij is de maat ook wel een beetje vol nu.
Ik kan het alleen niet betalen om nu al op mezelf te gaan, zou dan Clover moeten verkopen, en dat doe ik echt niet. Ga nog liever bij haar op stal wonen dan.

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 12:26

Mallow, wat een verhaal meid echt vreselijk! :(:) Heb je geen vrienden of familie
waarbij je kan wonen???? Dit lijkt me niet vol te houden op deze manier.....
Sterkte meid!!!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-09 12:31

Ja ik zou eventueel bij m'n oma kunnen gaan wonen, maar dat zie ik ook niet echt zitten, dat is zo ver bij stal vandaan, en van t station, van m'n werk etc. En de 15e geven m'n moeder en stiefvader een groot feest ter ere van hun 12,5 jaar getrouwd zijn. Heb ik nu ook echt geen zin in hor....
Het erge is gewoon dat ze me niet serieus nemen, ik ben in hun ogen nogsteeds een puber, die zich niet kan gedragen. Maar ze hebben ook nog geen een keer serieus geluisterd naar wat ik te vertellen heb..

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 12:34

Pffff erg moeilijk allemaal.....kan je er wel over praten met iemand anders?? Dat wil voor jezelf nog weleens helpen. Tenminste bij mij wel. Gelukkig bied je paardje altijd een luisterend oor :(:)

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 12:35

He Eef wat verschrikkelijk :( Dat je ouders dat niet eens inzien dan, pfff inderdaad ouders moet je ermee :(:)

Trea en Puck een winterdip, ken het heeeeeeel goed.

Eevee avond werken, ik mag weer mn 4 nachtdiensten in vanaf morgen...

Bij een TK overleden, maar ook haar schoorsteen, hoop dat die in ieder geval gemaakt kan worden ;)

Dagmar boodschappen doen, heb ik net gedaan.

Nou hier ook weer een flinke tegenslag. Het houdt echt nooit op he...
We zijn net terug van de orthopeet, wat een verschrikking ;( Mich zijn knie is zo slecht dat de orthopeet HOOPT dat hij het nog tot zn 45ste redt met die knie. Hij verwacht dat er daarna een nieuwe knie in zal moeten. Er zit geen kraakbeen meer, er zit dus zware artrose en heel vocht wat nu pijn doet. Het nadeel is dus dat ze met 45 jaar geen nieuwe knie zetten, maar de knie vastzetten, wat weer inhoudt dat Mich deze dus niet meer kan buigen en dus invalide is. Leuk vooruizicht dus....

Mich mag absoluut niet meer voetballen of andere contactsporten uitoefenen, hij moet zijn favoriete sport opzeggen... Dat had hij dus vorig jaar al moeten doen, want de arts zei al, je hebt volgens mij al veel langer pijn aan je knie en je zou stoppen met voetbal als je pijn zou krijgen. Dit is nu te laat dus :( Hij zei zelfs dat in zijn hele carriere hij nog nooit zo'n jong iemand met zo'n slechte knie had gezien.

Waarschijnlijk wordt Mich volgend jaar weer geopereerd, dan boren ze eerst de oude schroeven eruit (er ziten nog schroeven in die afgebroken zijn, aangezien meneer Waasdorp 2 jaar geleden 4 weken na de operatie al op de scooter zat en aangereden werd) Dan een paar maanden later wordt zijn knie weer rechtgezet in de hoop dat hij dan minder snel slijt. Maar dan nog verwacht de arts niet dat Mich het tot eind 40ste red met die knie. Mich was dan nu ook helemaal van slag en is nu op zijn werk gaan praten over het werk wat hij doet. Hij zit nu veel te veel op zijn knieën en dat mag dus ook niet meer. Hij moet er nu alles aan doen voor behoud van zijn knie, anders wil de arts hem niet eens meer opereren :(
Misschien dat we zelfs voor een ander huis moeten kijken wat op de begaande grond is of gelijkvloers zodat hij geen trap meer hoeft te lopen...