Tenminste…. Val binnen met een gewonde Pallieter… snel doorlezen wat er aan de hand is en of de VA al geweest is. Pffff dat ziet er idd nasty uit! Geef m een dikke knuffel en voor jou natuurlijk ook een dikke knuffel! Hopelijk geneest het mooi en heeft ie er snel geen last meer van!
Ach gut Dagmar, idd meid, maak je niet te druk! Ik vind m er op de tweede foto keurig uitzien hoor! Weet je nog dat verhaal van die Haflinger jaarling bij ons op stal? Toen zei de VA ook, hmm zie ze liever zo (toen al erg schraal) dan te dik. 2e consult door andere VA; arm paardje was bijna spierbevangen… Dus echt te dun. Beestje was amper de winter doorgekomen.
Hier lekker gedressuurd, toen naar stal eigenaar gelopen om te melden dat ik zondag de trailer ook mee zou nemen… hij zo; waar ga je naartoe dan? Naar de Drunense duinen! Toen wilde hij eigenlijk ook wel mee, helaas staat zijn paard al ruim een maand stil, dus das niet zo aardig voor het paard. Nu maar ff uitzoeken op ze bij Duin en Bos misschien paarden verhuren oid. Kan ie toch mee, ach en anders kan ie altijd Hobje nog mee uit wandelen nemen;-)
Bosch&Duin is een restaurant Ellen Dus misschien kan ie ene paardenbiefstukje meekrijgen? Manege van Loon ligt tussen mijn paarden en Bosch&Duin in, maar die verhuren niet zomaar 1 paard vrees ik....
hahahahaha weet ik veel..... hij heeft ook nog een maffe vos op stal staan, maar die sloopt trailers.... dus die mag nie mee
Puchje
Geplaatst: 30-09-09 22:47
Lekker gereden Ellen? Hoe was het met Niamh en dr hormoontjes ? Gezellig zondag, zou ook wel meewillen ..
Trouwens, hier ging een galopje vanavond compleet nageeflijk en ik moest m bijna gaan bijdrijven (ipv *scheurcrosshangindebochtenooooohdiebakrandkomtwelergdichtbij* ) Hij gaat zó lekker, lieve Nig.. Elke keer als we rijden gaan we weer een stapje vooruit
Laatst bijgewerkt door Puchje op 30-09-09 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt