Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shar_ianne schreef:Ik zat net op een startlijst te kijken van een wedstrijd voor paarden hier in de buurt en daar moet de laatste om 23.50 uur haar proef rijden!!!! Dat is toch niet normaal zo'n tijd
Grit schreef:Ben zelf sinds Bert ook een beetje overgevoelig als er iets rondom de ogen gebeurd. Maar bij hem heeft veel pech meegespeeld.
De kans is groter dat Levera zich boven haar oog heeft gestoten en niet op de oogbol. Maar idd even in de gaten houden.
Nathalie83 schreef:Morgenshar_ianne schreef:Ik zat net op een startlijst te kijken van een wedstrijd voor paarden hier in de buurt en daar moet de laatste om 23.50 uur haar proef rijden!!!! Dat is toch niet normaal zo'n tijd
Weet je inmiddels al hoelaat je zondag moet starten??
BuBBLeGuM schreef:wat heeft bailey dan? Of heb ik daar overheen gelezen?
Puchje schreef:Arjan, het is inderdaad een softbal, uit twee lagen, de 'ballon' zit erin en die moet je opblazen, er zit een groot stuk stof omheen wat Bas kan vastpakken. Groot succes inderdaad!!! Hij heeft de hele kudde op hol gebracht met dat ding vanmiddag!
Puchje schreef:Arjan, het is inderdaad een softbal, uit twee lagen, de 'ballon' zit erin en die moet je opblazen, er zit een groot stuk stof omheen wat Bas kan vastpakken. Groot succes inderdaad!!! Hij heeft de hele kudde op hol gebracht met dat ding vanmiddag!![]()
Ik heb verder KEIII leuke poezen gezien! Puss is wel mijn favoriet hoorWat een heerlijke kop heeftie