[TI] [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Grit

Re: [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 09:37

Dat vind ik ook een hele mooie merrie Kusje
Whis-Serada; veel plezier vanavond

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 09:38

goedemorgen,
mooie paardjes komen er voor bij en een heerlijke smerige vince Clown
Zo ziet Kyaan en Timo er momenteel ook wel uit.

Nog 1 tje van de ukkelukken Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding met 'papa'Bono Haha! die op een tank lijkt vergeleken bij de hummels. Bloos

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 09:54

leuke foto's timokyana Haha!!
En een hele mooie merrie zeg!

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 09:59

Goedemorgen...

Zwartkijker Leon? Haha!

Gisteren lekker uit eten geweest met een club meiden... Was errug gezellig....

dobbel schreef:
inderdaad hele mooie merrie, waarom niet geschikt voor de fok,

De merrie van de foto heeft 2 openingen in de baarmoeder. Daar is verder niets aan te doen en kan dus niet mee gefokt worden. Die andere merrie heeft wel eens veulens gehad, maar 1 veulen had eiwitvergiftiging en is blind geworden en daar ook aan overleden, andere veulen van haar had een te kort zacht gehemelte en heb ik af laten maken doordat het niet meer ging door bepaalde omstandigheden. Weet niet of ze met goede verzorging wel een gezond veulen zou kunnen fokken. Mijn vrienden hebben het nooit meer geprobeerd in ieder geval....

Ben verder niet bij gelezen... T'is een beetje druk hier Vriendjes zijn?

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 11:53

timokyana schreef:
Goedemorgen,

Flink wat bijgekletst zie ik Haha!

Puchje: Wat leuk dat het lesgeven zo goed gaat!

Berdien: Turbo Jes in de bocht en flynn ontmodderd Koe

Maya: leuke foto's van whis en snow Ach gut

Lucy: Luna ziet er goed uit. Lachen

Boncho: wat een heerlijke vrolijke foto's. Volgens mij heb je constant met een glimlach gereden Haha!

Ook ik ben dol op tutten, bij het spul met lange manen gaat er geregeld equistar in en vlechten. Ook de staarten want anders krijg ik de klitten er niet uit als ze zo dag en nacht buiten staan.
Ik kan me overigens niet storen aan blub enzo hoor, ze mogen lekker vies zijn. 3e oor knip ik ook niet, het enigste wat ik toileteer is de staart Clown en soms de puntjes van de manen.
grootste irritatie is de poepvlekken in Kyaans staart Boos! wat ik doe en hoe vaak ik het ook was, hij blijft groen of word opnieuw groen ondergescheten Haha!

half invlechten helpt bij mij(eh bij mijn paard,hi hi)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:18

Jij hebt die merries op het erf of in eigendom gehad, Lies?
Ja... zwartkijkers, zo werden die friezen toch genoemd? Knipoog

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:19

Geen idee.... Knipoog

Maar deze merries komen inderdaad 2x per jaar een aantal weken bij mij logeren... Als eigenaresse met vakantie gaat... Ja

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:25

Ah flauwerd!

Aha vandaar Lachen

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:45

Goeiemiddag!
Weinig te vertellen hier maar iedereen de groetjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:53

Groetsels terug!

Lekker druk hier Clown Haha! Diverse klanten die komen leveren van verschillende rassen, paar exporten, komen en gaan van vrachtwagens, trekkers en chauffeurs van allerlei pluimage.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:57

Dat klinkt meer als een kippenfarm Clown

Haiiiii ventje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:02

Tong uitsteken Het was een poging tot een tactische omschrijving van alles wat er hier rondloopt... Zo hebben we een stel Polen waar echt niet mee te communiceren valt, sommigen ruik je al aankomen Bloos weer andere chauffeurs zijn wandelende schoorstenen (van allerlei nationaliteit) Misselijk

Op dit moment worden er Bintjes, Innovators en Agria aardappels geleverd (van allerlei verschillende telers, transporteurs en namen van vrachtwagens die niet overeenkomen met de transporteur Ziek ) Het gros komt met vrachtbrieven, maar er zijn ook enkelen met trekkers en kippers, de ene helft zijn van onszelf dus die vis ik er wel uit, maar die anderen zijn weer andere telers en.... Clown Daarnaast worden er uien (losgestort) geladen maar ook nu een lading voor Rusland op pallets.

En dat gaat allemaal door elkaar, en dan moet je maar het overzicht zien te bewaren Clown Dr was wel 1 foutje gemaakt, maar gelukkig niet door mij (er werd ergens gelost waar dat niet moest gebeuren).

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:05

Leuk! Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:18

But I'm luvving my job.

Beetje jammer alleen dat ik door al dit gedoe niet opschiet met m'n speurtocht naar achtergrondinfo Clown *LOL*

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 18:44

Maya is druk bezig, klinkt goed! Ja

Nah, naar Ees durf ik wel aan hoor Leon Ja Clown

Vandaag met Flynn gewandeld, nichtje van de staleigenaresse ging meer op de IJslander. Zo druk als Flynn laatst was, zo Dromen Cool was hij nou. Trekker met oplegger, fietsers, jongetjes van vier die tegen hem aan fietsten ( Nagelbijten / Gniffelen ) het deed hem allemaal niet zo. Hij wordt zo gaaf Haha! Haha! Hij heeft nou ook een knap kleurtje, heel diep donkerbruin.

En de paardjes maar het uit het water gehaald en ze op het winterstuk gegooid. Kwestie van twee hekken open gooien en ze denderen er wel heen. Allemaal? Nee... in de verkeerde hoek van het land stonden twee niet nader te noemen bonte paarden "Hallo? Haaaalllooooo!!!! Scheve mond Scheve mond Scheve mond " te stuiteren dat ze ook mee wilden. Ze geroepen, kwam niet door. Ik er heen, renden ze de andere kant op. Stalgenootje gaat vóór de opening staan, roept ze en.. 1000 kilo aan paard komt op 'r af gestormd. Heb nog nooit iemand zo hard zien rennen ROFL ROFL ROFL

Nou staan ze weer mooi hoog en droog, op 5 ha vol (wel paar keer gemaaid) gras Vork
Dat wordt trainen Haha!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 19:55

wel lekker hor berdien Haha!.
Is dat gras nog niet zo erg ondergeregend Tong uitsteken
Bij ons staan ze helaas alweer op stal. Tot groote onvreugde van mallow en mij. Hij wordt er ook echt chagerijnig van. Iets wat ik heel goed begrijp!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 19:58

Nope, dat land ligt heel hoog, en is dus vrijwel altijd droog. Het moet wel extreem lang regenen wil dat echt nat zijn.
Het land waar ze op stonden ligt heel laag, en is dus heel snel nat. En aangezien het nou ook niet meer echt goed afdroogt, moesten ze daar gewoon weg.
Nou staan ze weer hoog en droog Lachen
Na het verplichte rondje rond scheuren werd er direct gerold, ze waren er echt blij mee Ja Lachen Lachen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 20:08

Goede avond!

ben helemaal gaar, was weer een typische gaotische vrijdag. Allerlei mensen die even op het laatste moment komen. "mijn hond heeft in 1 keer een bult, ten grote van een ei op zijn kont. Zat er gisteren nog niet hoor..." jaja...

Heb net mijn eten op, nu lekker relaxen en van het weekend genieten.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 20:23

Berdien schreef:
En de paardjes maar het uit het water gehaald en ze op het winterstuk gegooid. Kwestie van twee hekken open gooien en ze denderen er wel heen. Allemaal? Nee... in de verkeerde hoek van het land stonden twee niet nader te noemen bonte paarden "Hallo? Haaaalllooooo!!!! Scheve mond Scheve mond Scheve mond " te stuiteren dat ze ook mee wilden. Ze geroepen, kwam niet door. Ik er heen, renden ze de andere kant op. Stalgenootje gaat vóór de opening staan, roept ze en.. 1000 kilo aan paard komt op 'r af gestormd. Heb nog nooit iemand zo hard zien rennen ROFL ROFL ROFL

Zie het helemaal voor me Haha! Haha! Haha!

Janet; en dan vriendelijk tegen ze blijven lachen en meelevend zeggen; "goh, wat vervelend" en als ze weg zijn Stoom uit je oren

Voor Vince en Tom geen weitje hoog en droog. Bij veel regen is het gewoon een modderpoel. In het begin was Vince niet van de modder, bleef op het verharde stuk en ging al helemaal niet rollen (stel je voor, in de natte blub, nee, daar deed Vincje niet aan mee) .
Die moddervrees is helemaal over, zoals hij er gisteren op de foto's uitzag, zo trof ik hem vanmorgen ook weer aan. Moet zeggen dat ik een beetje moddervrees ook wel kan waarderen.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 20:35

Doei!

Maya een lekkere drukke dag gehad op t werk.. Haha!

Jess en Flynn kunnen voorlopig dus weer vooruit met de grasjes!

Janet ook lekker druk gehad.. Lachen

Clown Misschien moet Vince eens met Amy praten.. Die weet hoe ze zich schoon moet houden! *LOL*

Vanavond nog even naar Shania geweest..
En ik ben heel stoer geweest, al zeg ik het zelf.. Cool
Er was niemand thuis en ook niemand op stal verder, en ik wilde toch wel even rijden ipv longeren. En ja, twas ook al bijna donker.. We hadden namelijk nog nooit in het donker met de lichten aan gereden.. Dus ja.. Was even spannend.. Clown
Maar.. Shaantje was superbraaf! Eerst wel wat rennerig en kijkerig, ook vanwege het zwaar landbouwverkeer wat voorbij reed, maar later liep ze zoooooo ontzettend ontspannen en lekker lang en laag over de rug.. Lovers Was de eerste keer dat ze zo ontzettend lekker liep! Bij het uitstappen schrok ze nog eens even van de kat die in de bosjes die achter een muis zat. Maar verder echt superlekker gereden! Haha!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 20:36

Wat stoer sita! Shania wordt een echte grote meid dus!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 20:36

Shania is gewoon stoer Cool

Oh ja! Ik ben ook vriendjes met de Hooglanders Lovers Lovers
Ze hebben nogal honger (vinden ze zelf) dus ik ging ze gras voeren. Zo cute, die kleine roze neusjes, enorme voorpluk en lange tong Lovers Lovers Lovers
En aangezien ze me niet gingen aanvallen toen ik hun waterbak ging schrobben zijn we nou echt best friends Haha! Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 20:37

Ja Haha! Echt mijn supergirl hoor! Lovers

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 20:44

Lekker gevoel moet dat geven sita Haha!, super!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 21:01

argh... mijn oog doet irritant, al vanaf gister avond. Ik denk dat hij gaat onsteken.
Loop ik weer een paar dagen voor gek, met een half lam rood oog.