Whis-Serada; veel plezier vanavond
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dobbel schreef:inderdaad hele mooie merrie, waarom niet geschikt voor de fok,
timokyana schreef:Goedemorgen,
Flink wat bijgekletst zie ik![]()
Puchje: Wat leuk dat het lesgeven zo goed gaat!
Berdien: Turbo Jes in de bocht en flynn ontmodderd![]()
Maya: leuke foto's van whis en snow![]()
Lucy: Luna ziet er goed uit.
Boncho: wat een heerlijke vrolijke foto's. Volgens mij heb je constant met een glimlach gereden![]()
Ook ik ben dol op tutten, bij het spul met lange manen gaat er geregeld equistar in en vlechten. Ook de staarten want anders krijg ik de klitten er niet uit als ze zo dag en nacht buiten staan.
Ik kan me overigens niet storen aan blub enzo hoor, ze mogen lekker vies zijn. 3e oor knip ik ook niet, het enigste wat ik toileteer is de staarten soms de puntjes van de manen.
grootste irritatie is de poepvlekken in Kyaans staartwat ik doe en hoe vaak ik het ook was, hij blijft groen of word opnieuw groen ondergescheten
Berdien schreef:En de paardjes maar het uit het water gehaald en ze op het winterstuk gegooid. Kwestie van twee hekken open gooien en ze denderen er wel heen. Allemaal? Nee... in de verkeerde hoek van het land stonden twee niet nader te noemen bonte paarden "Hallo? Haaaalllooooo!!!!![]()
![]()
" te stuiteren dat ze ook mee wilden. Ze geroepen, kwam niet door. Ik er heen, renden ze de andere kant op. Stalgenootje gaat vóór de opening staan, roept ze en.. 1000 kilo aan paard komt op 'r af gestormd. Heb nog nooit iemand zo hard zien rennen
![]()
![]()