Whis-Serada; veel plezier vanavond
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

met 'papa'Bono
die op een tank lijkt vergeleken bij de hummels.
!
dobbel schreef:inderdaad hele mooie merrie, waarom niet geschikt voor de fok,
timokyana schreef:Goedemorgen,
Flink wat bijgekletst zie ik![]()
Puchje: Wat leuk dat het lesgeven zo goed gaat!
Berdien: Turbo Jes in de bocht en flynn ontmodderd![]()
Maya: leuke foto's van whis en snow![]()
Lucy: Luna ziet er goed uit.
Boncho: wat een heerlijke vrolijke foto's. Volgens mij heb je constant met een glimlach gereden![]()
Ook ik ben dol op tutten, bij het spul met lange manen gaat er geregeld equistar in en vlechten. Ook de staarten want anders krijg ik de klitten er niet uit als ze zo dag en nacht buiten staan.
Ik kan me overigens niet storen aan blub enzo hoor, ze mogen lekker vies zijn. 3e oor knip ik ook niet, het enigste wat ik toileteer is de staarten soms de puntjes van de manen.
grootste irritatie is de poepvlekken in Kyaans staartwat ik doe en hoe vaak ik het ook was, hij blijft groen of word opnieuw groen ondergescheten
Diverse klanten die komen leveren van verschillende rassen, paar exporten, komen en gaan van vrachtwagens, trekkers en chauffeurs van allerlei pluimage. 
Het was een poging tot een tactische omschrijving van alles wat er hier rondloopt... Zo hebben we een stel Polen waar echt niet mee te communiceren valt, sommigen ruik je al aankomen
weer andere chauffeurs zijn wandelende schoorstenen (van allerlei nationaliteit) 
) Het gros komt met vrachtbrieven, maar er zijn ook enkelen met trekkers en kippers, de ene helft zijn van onszelf dus die vis ik er wel uit, maar die anderen zijn weer andere telers en....
Daarnaast worden er uien (losgestort) geladen maar ook nu een lading voor Rusland op pallets.
Dr was wel 1 foutje gemaakt, maar gelukkig niet door mij (er werd ergens gelost waar dat niet moest gebeuren).

was hij nou. Trekker met oplegger, fietsers, jongetjes van vier die tegen hem aan fietsten (
) het deed hem allemaal niet zo. Hij wordt zo gaaf
Hij heeft nou ook een knap kleurtje, heel diep donkerbruin.
" te stuiteren dat ze ook mee wilden. Ze geroepen, kwam niet door. Ik er heen, renden ze de andere kant op. Stalgenootje gaat vóór de opening staan, roept ze en.. 1000 kilo aan paard komt op 'r af gestormd. Heb nog nooit iemand zo hard zien rennen

.

Berdien schreef:En de paardjes maar het uit het water gehaald en ze op het winterstuk gegooid. Kwestie van twee hekken open gooien en ze denderen er wel heen. Allemaal? Nee... in de verkeerde hoek van het land stonden twee niet nader te noemen bonte paarden "Hallo? Haaaalllooooo!!!!![]()
![]()
" te stuiteren dat ze ook mee wilden. Ze geroepen, kwam niet door. Ik er heen, renden ze de andere kant op. Stalgenootje gaat vóór de opening staan, roept ze en.. 1000 kilo aan paard komt op 'r af gestormd. Heb nog nooit iemand zo hard zien rennen
![]()
![]()

Misschien moet Vince eens met Amy praten.. Die weet hoe ze zich schoon moet houden! 

Was de eerste keer dat ze zo ontzettend lekker liep! Bij het uitstappen schrok ze nog eens even van de kat die in de bosjes die achter een muis zat. Maar verder echt superlekker gereden!

Echt mijn supergirl hoor!
, super!