Ik heb de rood wit blauw en oranje welpjes En ik mag morgen weer nieuwe nice classic's Ben flieft op me scoenen!Aaaah grrr, wat super dat ze heeft gedronken! Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit na zo een dag meis, doe maar rustig aan!Siet, pff lees nu pas je verhaal, schrikken zeg! Ook jij even rustig aan doen!
Ik kon het jullie niet ontnemen Ik had laatst nog foto's gemaakt van Kiki. Veulen van Woody en Kathy. En ze doet niks anders dan je overal achterna lopen, je besnuffelen en rondrennen. En moeder Kathy er maar zuchtend achterna.
oeeh veulentjes wat een leukerd!Wat gaaf leon, nikon d40! Pfff, had ik die maar Kom maar op dus met die gave foto's!
oeww lekker ding, die Kiki!Heb je een foto van Kathy?Woody staat hier op 'de' lijst, dus hou alles goed in de gaten
Nou hier is ze dan, Kathy! Erg mooie, en stevige merrie. En ik kon het niet laten om toch nog een foto te posten van Shannon.
En niet alleen mooi, ze hebben ook allemaal zo'n leuk karakter. En toch zijn ze allemaal heel verschillend.
Ben nog effe terug: Grappig, ik heb dus op Shanon ook nog gereden....Heb Kathy en Kiki (ik dacht dat ik een originele naam had????) ook in het echt gezien. Net nog even een tijdje bij Nova gekeken, heerlijk zo'n klein springding!