Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ben je ook even pauze aan het houden en dan kletsen jullie 1.5 pagina vol over ty raps.... Geen idee, trouwens wat de 'officiele' spelling is
Chubby schreef:Goh.... Worden jullie hiervoor betaald?
ga nu kippen vangen
BrankaZ schreef:Niemand was daar zeker van, maar de linkjes zeggen ty rap. Dus dat houd ik maar aan.
En Chubby, geloof het of niet tussendoor werk ik ook nog
irish_lady schreef:BrankaZ schreef:Niemand was daar zeker van, maar de linkjes zeggen ty rap. Dus dat houd ik maar aan.
En Chubby, geloof het of niet tussendoor werk ik ook nog
Yeah right
Echt wel. En ach, ik moet toch het imago van de Europese ambtenaar een beetje hoog houden
En
Ik kreeg m wel over het randje
Werk n.l. bij de Europese Commissie. BrankaZ schreef:Nee, Europees ambtenaarWerk n.l. bij de Europese Commissie.
okee, ik hou me mond alweer ...
flettie schreef:BrankaZ schreef:Nee, Europees ambtenaarWerk n.l. bij de Europese Commissie.
Ooooh, de Europese Commissieokee, ik hou me mond alweer ...
en dan ben ik verder best braaf

Ben altijd zoooo benieuwd wat er in zit. Jan krijgt het volgende week
maar kop in het zand gestoken)heb ik er bij iedere beweging weer last van,was ophangen kost alweer behoorlijk moeite....

naja wat voor mensen zijn dat zeg haah
balen hoor, snel opknappen en ff lekker rust nemen dus!
haha ze worden echt lang nu, ook zn staart zit van boven tot onder in de vlecht hihi

SuperRoos schreef:FK, vrouwtje van daafje dus even op zn laatste plekje gezeten, wel goed misschien en lekker de andere paardjes gedaan
heerlijk beest is die koot toch op de foto!