Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bommeltje_ schreef:Dankjewel
Ik ga een Iphone 4 halen!!
En vandaag ga ik pony longeren en kijken of ie zich een beetje kan gedragen
Leonoor schreef:Je kunt in Leusden ook prima alleen aankomen hoorZijn zoveel mensen die je dan opeens wel blijkt te kennen! En je kunt je je altijd aanmelden als vrijwilliger
Overigens hebben wij voor de wintercompetitie in Amersfoort ook nog wel schrijvers nodigDus als iemand zin heeft? 18 en 19 februari is dat.
caroline_max schreef:Momenteel werk ik als biologie docent op de groene school in Winsum trouwens, weet niet meer wie het vroeg:D
Tamadine schreef:Tinkerdagen lijken me wel erg leuk om heen te gaan, alleen niemand om mee heen te gaan
Binnenbak mis ik ook totaal niet, ook al zou het best wel eens makkelijk kunnen zijn. Maar goed.
Zit hier ook avatar te kijken. Alleen beetje bekaf dus heb m op record gezet en kijk ik in het weekend wel verder.
Morgen de grote dag: Mona wassen, heb er zin in Ahum... Sebacil check, handschoenen check, emmers check, dikke wollen deken check, sponzen check, platenspuit check, borstel check...
HijadelaLuna schreef:Zeg, hou eens op over weekend, ik heb dinsdag pas weekend
Leonoor schreef:En nog een paar kiekjes uit de oude doos:
Augustus 2008 was dit. Nu is de ene uk drachtig van de andere uk
elliecuijk schreef:
het zijn niet de beste foto's maar madam wilde alleen maar eten.Binnekort maar even nieuwe maken.
Snackie schreef:
Jep ik heb idd gefilmd vanaf deze rug :