Ooh, weet misschien iemand van jullie wat het ideale gewicht is van een 14 jarig meisje van ongeveer 1.65 meter is?! Als iemand benieuwd is waarom ik dit vraag, m'n PB staat open. (het gaat niet om mijzelf)
Grit
Geplaatst: 04-04-09 20:19
Wanneer dan Whis??
Kan iemand het volgende nog gebruiken; - longeersingel - elastieken dekensingel - elastieken halsverlenger (iets in mij zegt dat daar hier niet veel animo voor is ) - dubbelgebroken busstrens - donkerblauw halster full met divoza op de neusband (ongebruikt) - lange zwarte veelzijdigheidssingel (kan ik opmeten) - synthetische dressuursingel 90 cm (voorbeeld; http://www.mjruitersport.nl/shop/Singel ... p-301.html) Heerlijke zachte singel met anatomische vorm. Vince heeft hem nu in een maatje kleiner
Heb mijn kast opgeruimd en zijn spullen die ik dubbel heb of niet gebruik. Ga ze misschien nog op "te koop" zetten, maar verwacht er niet veel voor te krijgen, dus als ik er zo iemand blij mee kan maken, dan doe ik dat liever (eventuele verzendkosten voor eigen rekening). Voor het bitje en de "knight rider" singel vraag ik wel een kleine vergoeding.
Ga eens douchen en daarna bij vrienden op bezoek.
Laatst bijgewerkt door Grit op 04-04-09 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja best wel!! En vooral omdat je direct moest betalen! Anders had ik wel even naar een andere winkel gegaan!
Je herrinert me ineens er aan dat ik nog geld teruggestort krijg van Libella.. Dat had ik ook gelijk betaald en was niet meer leverbaar, ze zouden dan een credit voor me aanmaken en het terugstorten. maar nog niks gestort zag ik net..
Heb ik net gedaan, er zit al bijna 3 weken tussen..
grrr
Geplaatst: 04-04-09 20:57
Mooie foto’s CP, je ziet de bouvier x herder er wel in terug!
Janet: Sem wat te dik…. hier merk ik ook meteen als ik Noah wat meer binnen houd dat ze dikker wordt. Gelukkig rent en dolt ze veel buiten, dus die blijft prima op gewicht.
Oeioei, Mambo, ik blijf fan! Leuk jouw gezicht ook eens te zien…
Max(je) lekker relaxed, ziet er rustig en fijn uit!
Nora lekker dik, en ook alweer bijna uitgerekend.
Grid, bij Annemarie van Toorn was je geweest toch? Leerzaam en leuk dus!
Peet, stoer hoor!
Mooi zadel Sita, wat voor een is het? Heb je Shan meegenomen om te passen, of het zadel meegenomen naar Shania. Vond het passen zo’n gedoe toen steeds met Mirthe. Oh, zie dat je al ergens hebt gezegd wat voor een zadel het is.
Schimpje, oei , klep afgebroken, ben ik bij Mirthe ook altijd een beetje bang voor, als die weer eens lomp de trailer op en af stiert. Wat een prachtig paard trouwens!!! Gaaf Maya, alles op cam, Mees sluit de onze morgen ook aan. Kunnen we ook meegluren. Van Sandra geleend, mooi handig.
Ellie, ook leuke foto’s van schone sokken…
Vandaag de derde eczeemdeken gekregen, had van Ivanhoe de twee grootste maten gepast, de grootste was te groot, die daaronder te klein. Nu heb ik van de Meulenkamp, zij stuurden me twee maten toe, kan ik even passen. Morgen maar even Banbay’s pyama aantrekken dan. Vandaag hele dag vrienden verhuisd, en verder eigenlijk nergens meer aan toegekomen. Morgen weer even een lekker paardendagje.
Sita_
Geplaatst: 04-04-09 20:58
De zadelpasser is naar mij (ons, stalgenootje moest ook een zadel) gekomen met zijn winkelwagen Marleen, makkelijk dus.. Lekker aan huis, geen gedoe enzo..
Het is een cattleman zadel, trailgericht.. Komt vers uit Texas USA!
grrr
Geplaatst: 04-04-09 20:59
Oh, lekker aan huis. 't Is in ieder geval echt een mooi zadel!
Sita_
Geplaatst: 04-04-09 21:00
Ik ben er ook erg blij mee! Het is een flat seat, 17 inch. 2.5 cm groter als de normale 16 inch zadels.. En toch nog een paar cm korter in geheel dan mijn oude Pools..
grrr
Geplaatst: 04-04-09 21:01
Groter voor je eigen billen? Mijne heeft ook een vrij grote zit, moest ook wel...
Resi_lover
Geplaatst: 04-04-09 21:02
grrr schreef:
Oeioei, Mambo, ik blijf fan! Leuk jouw gezicht ook eens te zien…
haha Ik heb jou nog op de foto staan, heel toevallig, dat was op de keuring hier in Wormer, toen stond je met Annique te praten, ik zal 'm eens opzoeken
Ik pas opzich netjes in een 16 inch.. Maar deze is net wat groter, waardoor ik net wat beter in het midden zit en volop vrijheid in t zadel heb, er zit zelfs ruimte tussen mijn benen en de fork!.. Wat die paar cm al die kunnen doen!
Ik heb vooral in draf soms last van zadels, rij vaak toch licht, ook al heb ik een westernzadel, maar die ik nu heb zit prima. Is wel een 16 inch, maar gewoon een lekker ruime zit.
Ik rijd inderdaad ook veel licht, en dan is extra ruimte wel lekker.. Nu zit ik ook nergens tegenaan zeg maar, had toch altijd het idee dat ik tegen de cantle of de fork aan zat..