Kan ie best tegen, drie dikke dekens op en in stal zetten, 1 uurtje per dag rijden is ook voldoende beweging en frisse lucht. Doe hem dan wel een uitrijdeken op, anders krijgt ie het zo koud.
Lekker ding die Vince, is niet veel veranderd na al die jaren
Leuk he die Budweiser commercials Ben er ook al n poosje fan van, heb er ook 2 op m'n hyves staan net als Janet!
Vandaag wat opruiming gehouden bij de paardjes, zaterdag ga ik verder. En gewoon lekker geknuffeld met de moddermonsters. (wilde 'm'n' ipv 'de' typen, maar Whis is natuurlijk niet van mij.... voelt wel 'n beetje zo hoor ), zaterdag heb ik eindelijk weer 'ns lekker de tijd, dan ga ik rijden, wandelen en/of longeren en/of waar ik maar zin in heb!
Zo'n voorpluk als Flynn hebben mijn shetjes ook... Chayenne en Snowdon hebben een gewone pluk en Whis heeft net als Sorento dus had (nuja nog steeds heeft, maar niet meer bij mij) een enorme bos voor de ogen hangen.
Hier staan mijn paarden overigens niet in de vlecht, heb soms zo van die periode dat ik wel weer n poging waag. Viel me vanavond op dat de manen van Snowdon wel wat zijn gegroeid in de lengte, alleen nog altijd even miezerig dun. Bij Chayenne nog altijd steeds minder wat er overblijft.
Lekker ding die Vince, is niet veel veranderd na al die jaren
Nieuwsgierig , heb je Vince gekend bij de vorige eigenaresse of toen hij nog in Friesland stond????
Het lekkere ding was beetje neurotisch vandaag (er was bij de buren een stierkalf losgebroken die door de wei rende) en heeft zijn benen en staart helemaal onder gepoept. Had zelfs geen rust om te eten, moest telkens even buiten checken of er nog iets gebeurde.
Berdien is blij, want er zit eindelijk een Coffee United in Zwolle. Bankrekening wordt er niet blij van, maar dat is écht de lekkerste koffie hier in het midden/noorden
Flynn heeft ook z'n manen al aan twee kanten hangen, dik, dreads en tot over z'n hals al. Staart raakt ook al bijna de grond, en is al dikker dan die van z'n mammie. Help Zijn sokken moeten nog wel even groeien, net zoals die gekke voorpluk van 'm. Die is dik, maar kort en ontploft
Vince is cute!
Morgen gaan we het winterland af zetten, zodat als het weer gaat regenen de paardjes daar heen kunnen. Of we zetten ze al direct over, dat weet ik niet.
Oh ja, Leon? Mijn ouders willen de auto _heel_ graag zelf mee zondag. Maw: ik mag hem niet meer mee Vind je dat heel erg?
Ik weet nog 2 zwarte tinkermerries te koop.... 1 van 10 jaar oud en 1 van 6 jaar. Stokmaten 1.50 en ongeveer 1.55... Allebei zwart met witte bles... Mocht iemand hier nog iemand weten
Ik hoorde gister via via dat de merrie waar ik van de zomer een paar keer op gereden had en waar ik helemaal weg van was, dat het helemaal niet zo goed gaat met t nieuwe baasje.. Ze schijnt er niet meer op t durven rijden, ze bokt en ze steigerd etc. Toch wel sneu.. Ik ken t nieuwe baasje wel van zien, maar durf dr niet aan te spreken om te vragen hoe t met dr paardje gaat..
HIer ook wakker hihihi.Zo even werken drie uurtjes en dan alles klaar maken om vanavond naar het feest van Shayla te gaan. Die gaan vandaag trouwen. Dus ook vanaf hier. Sanra en Ron een mooie dag toegewenst en alvast GEfeliciteerd