toevallig was ik ook paardjes aan het kijken
deze is een echte kwijler
http://www.gypsymvp.com/horses/breezy/breezy.htm
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

moet vast heel erg leuk zijn dus.
alleen die naam 
die wel in mijn tasje mee mogen 

Net toen ik thuis kwam hoorde ik dat het na drie uur en drie sets (!!) duidelijk was dat Federer in de finale stond 
Haar lekker gepoetst, manen ingevlochten, anti-vlieg opgespoten en gevoerd. Ze had het zo warm, stond zwetend in het land
Veulen voel ik niet meer schoppen, wie weet is het toch een merrie! Dan moet ik nog wel namen gaan bedenken, ik heb alleen nog maar hengstennamen 
berdien en dr tennis spelers 

ze mogen zo komen hoor de paardjes geen probleem (al worden ze daar wel erg kort gefokt)

Maar meer zo'n "uuuuhh" in plaats van "aaaaahh"
Om het maar even te verwoorden *ligt dubbel*
Berdien schreef:Eh.. mannen doen het ook hoorMaar meer zo'n "uuuuhh" in plaats van "aaaaahh"
Om het maar even te verwoorden *ligt dubbel*
Het is meer de krachtsinspanning, die je ehm.. uit. Geloof ik.

Berdien schreef:Laptop wordt wel erg warm op schoot, dus ik ga lekker met een ijskoud biertje tennis kijken
(ja ja het gaat weer goed .... voor nu ....)
Die halen meer voldoening uit tennissen dan uit sex

maar een koude Smirnoff Ice of Malibu colalight of zo is niet verkeerd

snowdon schreef:hahaha
Wij zijn gisteren ook naar de Toppers geweest
Was erg leuk!
*duh*

Wij hebben om die reden een echt wollen dekbed (en onderlegger) want mijn vriend zweet anders zijn bed uit
dons helpt ook maar wol beter en vriend is dolgelukkig met het dekbed
en ik ook want is naast luchtig ook gewoon goed warm
ja echt rottig benauwd weer ... mag van mij best gaan regenen dan is dat drukkende er weer een beetje vanaf ... maar nog steeds alleen super grauw hier 
--> in het bos zijn de dazen nu namelijk echt in aantocht
vanmiddag was meisje met pony's binnenhalen zowat omver gelopen en ook nog getrapt
waarschijnlijk omdat de pony's druk waren ivm de dazen ... dus het is echt over met de boswei voor een tijdje 
De rest van de links heb ik nog even niet bekeken, maar staan wel vaak mooie paarden idd!