Mooie tatoeage zeg! Zo'n microdermal vind ik afschuwelijk
ben niet van de surface piercings, en het uitsnijd verhaal vind ik helemaal
Nou, de osteopaat, Els Bach, is geweest. Wauw
De dingen die ze me kon vertellen over hoe Jessie zich beweegt en gedraagt onder het zadel, hoe dat weer invloed heeft op mijn houding.. het klopte gewoon!
Eigenlijk viel het nog wel mee, Jessie zat op drie punten vast in haar ruggenwervel. Die was ook licht gedraaid. Jessie stond afwisselend compleet ontspannend te doezelen, mij verontwaardigd aan te staren en ze heeft een paar keer gericht uitgehaald naar Els
Maar, dat gebeurde vaker zei ze. Mijn paard was dus niet per definitie slecht opgevoed.
Ik moet veel aan het werk met afwenden en figuren, veel cirkels en achtjes. Morgen overmorgen rust, dan vrijdag of longeren (ghehehehe
) of voor de wagen, en dan zaterdag/zondag weer rustig onder het zadel oppakken.
Heb er een goed gevoel over, Els is ook een tof mens. Waren het helemaal met elkaar eens over de manier waarop paarden gehouden moeten worden, ze was dus ook erg te spreken van mijn manier
Als het goed is moet het nou helemaal gefixt zijn, en moet ik zeker verschil gaan merken. Ben benieuwd!