ik hb dit topic nu in 1 keer gelezen, heb er ander half uur ver gedaan geloof ik. Wat super dat ze gevonden is en staat in een warme stal! Ik pinkte wel een traantje weg! ik hoop zo dat t mogen en de dage die gaan volgen steeds beter met dr gaan, maar ik ben er van overtuigd dat er goed voor Daisy gezorgd word!
TS, Denk ook aan jezlf ( en de meiden die hebbn geholpen en ook int slechte weer de t hebebn bij gestaan, jullie zijn echt toppers, ijn respect! ) Neem een warm douche en onder de dekens. Zowel jullie als Disy zullen morgen wel flink last hebben \van de spieren! Ik ho dit verder in de gaten en ga zeker ook mee duimen!
het laatste voor het slapen gaan was checken hoe het met daisy was, en het eerste bij het opstaan weer.... pak van m'n hart dat ze nu lekker warm op stal staat. Duimen dat ze er niets aan over gehouden heeft.
We moesten haar onder het solarium vandaan halen omdat ze erg begon te trillen en ging hangen tegen de muur. Dus toen was het snel naar stal. Dais was zo vreselijk moe ze was op uitgeput en geen kracht meer. Ik vond de stroom ook echt niet leuk ik trok samen met nadine aan haar hoofd om haar naar voren te trekken tijden de schok. Dit heeft wel haar leven gered. Want anders hadden we daar nu waarschijnlijk nog gezeten.
Ik wil even iedereen bedanken die ons heeft willen helpen en heeft geholpen. Diaan echt super dat je theetje wilde komen brengen. Ik heb met zoveel mensen gesproken ik weet echt niet met allemaal wie maar iedereen super bedankt. Ik ga me zoon naar school brengen en dan met Nadine en irene naar haar toe.
We zijn er nog niet maar heb goede hoop. Ik ben helemaal kapot heb spierpijn en pijn me voeten en heb zoveel gehuild dit was echt de grootste paardendrama in me leven.
die stroomstoot kan niet fijn geweest zijn, maar ze moest op de een of andere manier overeind komen, gelukkig heeft het dan wel geholpen.
Erg tof van die stal dat je Daisy daar naar toe mocht brengen zodat ze onder het solarium kon bijkomen ! Succes verder, ze zal wel even nodig hebben om bij te komen.
Oow jongens, ik heb de hele nacht in spanning gezeten, toen ik om 9 uur m'n computer uitzette was er nog niks bekend; maar wat goed zeg, dat ze overeind is en lekker bij de hooge stee onder het solarium mag!!! De eerste stap is gezet en ik duim voor jullie dat het allemaal goed komt!
Main
Woonplaats: In een dorpje met m'n mannetje en onze ''dierentuin''
wat een feest zeg ze is gaan staan je geloofd je eigen ogen niet als dat gebeurdt. het is net een film die ze dan afdraaien en wat super tof van de hoogge stee zeg geef haar maar lekker veel tijd om bij te komen, want ze heeft echt een klap gehad, mijn paard moest toen gelijk aan de vit e met seleen, wie weet krijg jij ook wel dit advies, ik ben erg blij voor het paard en de baas gr henny.
Zoals hier al eerder werd gezegd. Paardenmensen kunnen onder elkaar haat en nijd zijn maar als de nood aan de man is staat iedereen voor je klaar. En maak je geen zorgen over de DA dat is allemaal al geregeld.