Nog even twee foto's van Icor, hij staat nog in de opfok in het najaar willen we een ander plekje voor hem zoeken,zodat we wat meer met hem kunnen gaan doen.
Poetsen en dergelijke,zodat hij aan ons went en ons goed leert kennen.
Gelukkig herkent hij me nog wel,dat vind ik al heel wat want zovaak ben ik nog niet bij hem geweest.
vandaag even met angel gaan rijden wat is het toch een héérlijk paardje
ook even aan initiatie springen gedaan ze heeft met mij erop wel al eens balkjes gelopen, maar das toch weer bijna een jaar geleden vandaag aan de longe gesprongen tis nog geen volleerd wedstrijdspringpaard natuurlijk maar vond dat ze het best goed deed voor haar eerste keer! ze moet alleen nog leren proportioneren en er plezier aan leren hebben
zooooo wat was ik zenuwachtig en Kit gespannen hihi. Ging best goed voor de eerste keer, veel advies van jury gehad en ook complimenten over het mooie paard en mooie oprichting. We waren 1e van de twee.
Hij wordt 5 dit jaar en hij zal iets van 1.57 a 1.58 zijn denk ik. We zijn heel rustig af en toe aan het rijden met hem (1 a 2 keer in de week, meestal lekker het bos in), ik kan ook even niet anders, mijn lijf laat meer niet toe.