[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pradaatje

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 21:17

Ik geloofde het ook niet echt,
Maar een meisje bij ons op stal had het ook gedaan,
En die vrouw vertelde dat ze last van haar voet had,
Bleek ze dus wel degelijk te hebben..
Sinsdien wil ik het laten doen, Maar het houd me tege omdat ik bang ben voor teleurstelling denk ik..

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 21:20

Voor het geld hebik al een oplossing Ja
Ik geef geld aan een vriendin en zij maakt het dan over Lachen
Ja ik ga het doen Lachen

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 21:24

Valt mij ook op dat veel mensen dit doen. Bij mij is er ook grote twijfel. Ben eigenlijk iemand die best open staat voor dit soort dingen, geloof bijvoorbeeld ook in God, maar stel dat het gewoon onzin is? En dat geloof ik dan eigenlijk ook weer niet. Ik denk dat het er hier ooit weleens van komt, ik wil best weten waarom ze sommige dingen eng vindt, wat ze van haar leven hier vindt enz... Mijn andere kant is ook weer heel nuchter, dus tsja....

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:12

snowdongefeliciteerd super hoor je eigen land Haha!

ik heb ook een reading laten doen Cool
en geloof me het is heel raar maar alles maar dan ook alles klopte gewoon best eng
maar ik kan er veel uithalen en gebruiken Pling
ik ben er erg blij mee het bevestigt wat ik eigenlijk al wist maar wel heel gaaf dat je het door iemand laat doen die dus niks weet van mij en mijn paard Haha!
voor de gene die het willen lezen roep maar ik wil het gerust hier plaatsen
ik heb er toestemming voor gekregen om het ergens te plaatsen mocht iemand het willen lezen Pling

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:16

Sita_ schreef:
snowdon schreef:
Omdat mijn gevoel nog neigt naar ongeloof...

Oke.. Dat snap ik.. Ik vind het ook eigenlijk wat raar hoor..
Heb eigenlijk het idee soms dat ze maar wat oprakelen.. Stel dat ze je niet mogen gaan ze eens even slechte dingen over je paard vertellen wat ie van je vind enzo.. Klinkt misschien raar van mij hoor.. Maar aan de ene kant wil ik wel, maar durf het niet zo..

Bloos! dit is inderdaad een héle rare gedachtengang van je... weet je zeker dat je niet achterdochtig of paranoïde Nagelbijten / Gniffelen bent aangelegd?!!? Nagelbijten / Gniffelen

en sommigen zijn bang voor wat ze te horen krijgen.... dan weten jullie waarschijnlijk zelf al welke dingen dat zijn en dat dit wrs. dingen waarvan je weet dat het beter of anders kan??

leo grote veranderingen?! ik denk dan meteen aan: de ballen eraf. maar zo extreem zal het wel niet zijn Knipoog

leon, ik hoop dat je je plannen realiseerbaar kan maken!

bianca, top! OK dan!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:18

Pellie schreef:
Bloos! dit is inderdaad een héle rare gedachtengang van je... weet je zeker dat je niet achterdochtig of paranoïde Nagelbijten / Gniffelen bent aangelegd?!!? Nagelbijten / Gniffelen

en sommigen zijn bang voor wat ze te horen krijgen.... dan weten jullie waarschijnlijk zelf al welke dingen dat zijn en dat dit wrs. dingen waarvan je weet dat het beter of anders kan??

Uhh.. Pardon? Bloos!
Vind ik nogal een hele rare gedachtengang van jou moet ik eerlijk bekennen.. Dat ik bijna geen vertrouwen in vreemden (die even mijn paard gaan readen) heb wil niet zeggen dat ik een of ander in het hoofd geslagen persoon ben hoor.. Vind dat je me er eigenlijk nogal mee kwests.. Dat ik er geen vertrouwen in heb heeft een reden.. Hoef je me niet meteen zo te noemen.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:29

Pellie, geen ballen eraf Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:30

Ik snap het op zich wel. Ik ken inderdaad een paar readers die gewoon readen op zich, en niet betrouwbaar zijn naar mijn mening... Er zijn genoeg slechte readers.. (en ja, ook op Bokt)

Ik heb Amanda paar jaar terug ook laten readen door Barmat, kwam weinig bijzonders uit, maar dat was gezien haar leven ook logisch Lachen Of ik Dewi laat readen weet ik nog niet.. degene bij wie ik het wil laten doen heeft een stop ingelast.

Leon OK dan! cool nieuws Haha!

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 23:03

Heb ook een reading laten doen hier op bokt, van Dewie.
Als je er meer over wil weten graag via pm.

Lees terug en zie wat Leon schrijft, gaaf zeg, eindelijk echt een eigen plekkie!!!
Eindelijk komen je goede jaren

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 23:23

zo ben er ook weer Haha!

snowdon geveliciteerd met je plekkie Haha!

en ziggy_janet je kan er tijdelijk een stukje stof opmaat naaien spijkerstof ofzo en anders iets vlechten Haha!
sucses

resdiray

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 23:41

haai,

ik geloof niet zo in die readingen. Heb een reading gelezen die voor iemand anders was gemaakt en was erg oppervlakkig. Dat soort dingen had iedereen kunnen vertellen.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 00:12

Breekt even in:
Super Leon!!!

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 04:10

Goedemorgen mensen!

Na een dag niet gereageerd te hebben in dit topic maak ik even een leuke binnenkomer Haha!

Ben net thuisgebracht van 't gala, en het was echt super!!!
Voel me redelijk brak dus ga zo maar naar bed Slapen

Ik was helemaal in love met mijn kapsel en mijn jurk, helaas moet ik die nu weer uitdoen en moet ik mezelf ontdoen van alle haarspelden en make-up Scheve mond

Er liepen een paar heerlijke barmannen rond waar ik iedere keer wanneer ze langs kwamen mee heb lopen sjansen, altijd leuk Haha!

Er waren ook een zooi leraren, die ik heb gedwongen mee te dansen. Twee leraren waren zo tof om het nog echt te doen ook (wat een invloed heb ik toch Haha!) en eentje stond te stamelen, toen stak ik m'n hand uit en hij pakte hem nietsvermoedend vast, dacht zeker dat ik een deal of zo wilde sluiten, en ik trok hem mee de dansvloer op. Bijna ging z'n bier verloren hihi Nagelbijten / Gniffelen Twee danspasjes en hij was ook weer weg, flauw Clown
Maar het was super!

Ik weet niet meer wat ik nog meer moet vertellen dus ik peer m en ga naar bed, moet morgen weer gewoon naar school.... *slik*

Oh ja, mijn mamsie heeft een heleboel foto's gemaakt, dus ik zal jullie ze zo snel mogelijk laten zien!!! ik baal echt dat ik mijn jurk morgen weer terug moet brengen Verdrietig

Moet morgen ook nog een presentatie frans voorbereiden, heb mentorgesprek en nog wat vakken, en moet nog presentatie engels houden.. *zucht*

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 09:02

snowdon schreef:
Er zijn momenteel 3 mogelijkheden Lachen
- paard van een ander...
- shetlander erbij
- paard/veulen erbij?

Goedemorgen!!

gefelicitpeleci Leon!!! Haha!
Da's altijd lekker, je "eigen" landje...zelf beslissen over je paardje!

Ooow als ik jou was zou ik er iemand bijzoeken. Iemand die je zelf ook leuk en gezellig vindt, iemand met verantwoordelijkheidsgevoel.
Zodat je kosten kunt delen maar ook het werk samen kunt delen.
Scheelt zoveel, ook als je zelf eens weg bent een weekend/vakantie of wat dan ook. Als je het dan samen met iemand doet die op net zo'n manier werkt als je zelf is ideaal!!
En financieel natuurlijk ook!
Wij hebben dat destijds ook zo gedaan bij ons stalletje. Een advertentie gezet en dames op "sollicitatiegesprek" gehad Haha! ... goed gekeken of we allemaal een klik hadden met ons nieuw stalgenootje en of ze gezellie was. hahaha Zo aan Peet EN Kiki gekomen.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 17:06

Goedenmiddag.. Zo, dat is rustig hier vandaag! Lachen

Haha Mickey.. Fijn dat het Gala zo geslaagd was.. Haha! Altijd leuk, kan je altijd zo leuk aan terug denken!

Net weer thuis.. Vanmorgen naar school geweest, had examens.. Ging wel goed. Gelijk vanuit school naar het ziekenhuis gegaan.. Was allemaal wel goed..
Mag van de medicijnen afblijven. En verder nog wat blaastestjes gedaan.. Deze keer niet moeten fietsen. Maar hij zag dat mijn lichamelijke conditie stukken vooruit was gegaan, ook mijn longinhoud was verbreed oid. Morgenochtend nog net naar het Lab om bloed te prikken.. Voor de onderzoeken vanwege de pheiffer/ME. Dan ben ik er weer vanaf.. Lachen

Daarna naar Amy gegaan.. Nou.. Bloos! Wat ik daar weer aantrof..
Een of andere hysterisch hengstige pismerrie! Nu weet ik zeker dat dit de eerste keer is dat ze hengstig is bij mij.. Verschrikkelijk..
Ze is niet te handhaven.. Wilde gaan wandelen.. Kreeg haar het erf niet af.. Daarna maar wat in de bak ge-VD't maar daar was ze ook te pisserig voor.. *zucht* Ze wilde alleen maar knuffelen.. En snoepjes en gepoetst worden. Maar wel als ze bij Blaze stond.. Want ja, die is hengst, en ze is dus helemaal gek op hem.. Rolleyes
Hoe lang duurt zoiets.. Want ik ben het nu al zat.. Vork Maar ik weet iig wel dat ze hengstig kan worden. Aangezien ik haar nu anderhalf jaar heb en ze ook anderhalf jaar niet hengstig is geweest..
Morgenochtend wel proberen rijden, anders vliegt morgenmiddag mijn verzorgster Kimberly overal naar toe met haar!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 17:15

Weekje ongeveer Sita Knipoog Schrijf je het even op in je agenda dat ze nu hengstig is?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 17:15

Ga ik doen.. Ja

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 20:12

Kom ook hier even melden, dat Baggio gaat verhuizen per 1 april.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 20:59

Zo ben weer thuis,
pallieter was weer eens super braaf hij heeft lekker in de bak gespeeld, ik word echt steeds gekker op hem. Hij volgt me echt heel erg als ik in de bak aan het lopen ben, ik kan nu ook alleen hem uit de stal halen en die andere laten staan, lekker rondjes lopen over het erf etc. Hij hinnekt wel maar doet geen rare dingen!

@Snowdon, wat heerlijk zeg je eigen plekkie, en nog een lekker dicht bij ook! Nu nog even kijken wat je aan het sociaale probleem van snowdon gaat doen en dan is het helemaal perfect gewoon!

@mickey1989, lekker dat je het zo naar je zin hebt gehad zeg, wel balen dat je gewoon weer naar school moest ik zou toch lekker willen uitslapen, ik ben benieuwd naar foto’s!

@Sita_, haha ik heb er geen ervaring mee sorry, ik kan je alleen maar succes wensen!

@Leonoor, Lekker, komt hij dichterbij huis nu, of stond hij dat al?

* Gaat even foto's van vanmiddag uplaoden!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:15

l0rdJ schreef:
@Snowdon, wat heerlijk zeg je eigen plekkie, en nog een lekker dicht bij ook! Nu nog even kijken wat je aan het sociaale probleem van snowdon gaat doen en dan is het helemaal perfect gewoon!

Is ondertussen ook geen probleem meer... Zijn we in elk geval al mee bezig!

Dit is het trouwens:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=3T8SMIPV

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:20

Super dat je daar ook al mee bezig bent,

ik kan de foto niet zien helaas

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:26

Zie de foto ook niet. Paard dichtbij is heerlijk ja. Wij wonen nu in een huurhuis, met een lekkere grote schuur/stal ruimte genoeg, bak, weiland. Maar toch denken we er ook weleens over een huis te kopen, dan moeten we hier dus weg. Ik mag Mirthe dan bij m'n vader stallen, maar toch thuis is zo heerlijk. Dat houdt ons dus ook echt tegen. Paard aan huis is veel werk, maar je geniet er ook meer van.

Morgen weer priveles, ben benieuwd of de bak dan alweer een beetje begaanbaar is.

Lordj: Fijn dat Pallieter zo braaf was. Hoe oud is hij nu?

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:59

Pallieter is nu 9 maanden,
hij is van 29 mei

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:02

Zo, daar ben ik ook weer Haha!

@ Snowdon; Ideaal zo'n eigen landje ofniet? Hoop dat het allemaal goed uitpakt *LOL*
@ Mickey; Leuk zo'n gala! Leraren de dansvloer op? Moet ik niet proberen denk ik Nagelbijten / Gniffelen
Ik vind het ookal zo verschrikkelijk om dan thuis te komen.. Gaaaap
@ Sita; Haha, een hengstige merrie.. Het hoort er allemaal bij he? Koe Fijn dat het in het ziekenhuis allemaal goed was *LOL*
@ Leonoor; waar komt Baggio nu te staan? Dichter bij? Lachen

Net nog even bij Hendrik geweest, het weer was gewoonlijk weer bagger dus veel was er niet te doen.. Even borstel erover heen, stal uitgemest en gevoerd. Daarna de schaapjes wat kuil gegeven.

Maaaarrr..... Ondertussen was er een bevalling aan de gang *LOL*
Cairn terrier Dolly was bezig met de 2e pup eruit persen.
1e pupje was met wat moeite ter wereld gekomen maar maakte het ondertussen goed en lag toen ik binnen kwam al lekker te drinken. De weeën van pup 2 waren al aan de gang, en ik ging ondertussen de andere pups vermaken (6 wk oud)
Deze werd met 2 persweeën geboren en maakte het meteen al goed. Het was nog niet helemaal duidelijk of er nog 1 aan zou komen, maar na even gevoeld te hebben bleek er nog eentje in te zitten. Toen de weeën daarvan op gang kwamen moest ik gaan, dus die heb ik niet mee kunnen maken. Maar ik neem aan dat die ook gewoon lekker ligt te drinken nu *LOL*

Wel gaaf hoor op zoiets mee te maken Pling

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:25

Haha ja.. Die hengstige merrie van mij.. Haha! Die begint nu pas na anderhalf jaar een echte meid te worden..
Ze is nog nooit hengstig geweest sinds ik haar heb/ken.. Verward

Wat leuk puppies! Vind ik zo schattig! Haha! Zeker leuk om eens mee te maken!

Fijn dat Pallieter braaf was! Fijn gevoel is dat he dat je elke dag meer en meer om je kleine vent gaat geven!
Je word echt langzaamaan superverliefd! Haha!