[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Spetter

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 19:15

Jee Wenk rot dat je niet serieus genomen wordt. Naar een andere arts gaan dus.
Tantemiesje toch goed nieuws dus! Gelukkig maar!
Heb net even mijn huis gepoetst. Morgen komt de bouwvakker niet want dan gaat hij thuis de kozijnen enzo maken. En dan weekend dus alles aan kant gemaakt. Stofzuiger en dweil er door en klaar! Maandag gaat de buitenmuur er al uit....

MamaMiesjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 19:43

Je gaat poetsen en over een paar dagen slaan ze de muur eruit? Dat wordt toch weer een giga stofbende en rotzooi? Ik nam de moeite niet...hahahaha.....

MamaMiesjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 19:44

Ik heb nog even een Oei, ik groei! drieluik:

Afbeelding

(En ik me maar afvragen waar inene die 3 kilo vandaan kwamen, de laatste keer bij de VK op de weegschaal..... )

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 20:49

Gave buik MamaMiesje! En gelukkig redelijk goed nieuws over oma-in-spe

Spetter, snap dat wel hoor. Je wilt in zo'n periode graag even een keer fatsoenlijk in je huis leven...

Draaakje, goede slag geslagen dus! En een lekker middagje in de zon. Lekker hoor.

Heb vanaaf niet gereden. Helemaal "opgetuigd" naar de manege. Chubje op stal gezet om even te eten en ik ff naar de kantine voor een colaatje en sigaretje. Tsja, 2 uur later kwam ik van de barkruk af.
Heb Chub nog wel ff in de bak losgelaten, maar die had weinig energie, dus even uitgebreid gekriebeld (*ow, ja, baasje dááár is lekker*) en beentjes gechecked op mok. Heb 2 korstjes uit de haren gehaald en volgens mij is ze verder schoon

Zit met een half oor naar Shar te luisteren... Volgens mij geeft ze nu wel superveel details... Ongelooflijk mens he...

Morgen zal ik overdag niet/ niet veel online zijn. Zit op lokatie in Oudenbosch en daar deel ik m'n kantoor én kunnen ze vanaf de gang op m'n scherm meekijken... Ff slechte mod spelen dus

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 20:57

Ik kijk ook naar Char. Nu even pauze.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 20:58

Spetter schreef:
Ik kijk ook naar Char. Nu even pauze.

Ik ook tussendoor. en bokt in de gaten houden en foto's bewerken.
Druk, druk, druk

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 21:11

Ik ben net weer thuis...

Goed gesprek gehad, oa dat ik eerst te veel over me heen laat lopen voor ik iets zeg (denk aan dat geval met Mera laatst).

Char staat hier trouwens ook op, maar ik vind het nooit zo interessant, wel knap wat ze kan, maar that's it...

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 21:31

Ben net terug van Silas....heerlijk getut en even 5 a 10 minuutjes aan het werk gezet aan de longeerlijn....Wat is het toch een brave knol Hij luisterde goed naar de stemhulpen echt heel verdacht gewoon..... hahahhahaha....

Had vanavond de beenbeschermers meegenomen die ik voor de cursus in mei had aangeschaft....hele mooie licht bruine in de maat Full en wat schetst mijn verbazing.....ZE PASSEN NIET MEER.......HELLUP....wat moet ik nu aanschaffen????

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 21:34

JAAAAAAAA, weer een reportage af. De training van prinsjesdag is te zien op mijn site. Silas!!!!!! Mooie friese foto's. Geef je het daar door??
www.mbfotos.tk
Nu aan de keuringsfoto's

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 21:35

Lekker hoor!!!

Extra full....

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 21:38

Wowie Mariel ik zie Rixke er ook tussen......

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 21:38

Nou mensen, ik vrees dat het nu toch echt afgelopen is voor Jildau en mij. Ik ben ontzettend gek op mijn paard, maar de situatie is onhoudbaar zoals hij is. Geen bak om te rijden in Woudrichem, reizen was sowieso al geen optie door de vele file, pensionstalling heb ik gewoon het geld niet voor, is zo onwijs duur, en ik ga volgend jaar sowieso veel op reis (2 maanden New York, een heel jaar Londen waarschijnlijk) en zou toch eigenlijk ook het liefste naar Amsterdam verkassen waar het hebben van een paard al helemaal niet handig is dus...dit alles heeft me doen beseffen dat het misschien het beste is om een plekje voor Jildau te vinden waar ze beter af is dan bij mij.

Ik weet wat jullie allemaal gaan zeggen: Hee heb ik dit niet eerder ergens gehoord, zou je dat nu wel doen, jullie zijn zo'n leuk setje etc. en ik heb inderdaad ook altijd geroepen dat ik haar nooit meer kwijt wil INDIEN mogelijk, maar die mogelijkheden zijn er helaas op dit moment in mijn leven niet. Zeer pijnlijk blijft het desondanks wel....

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 21:41

Er zijn ook andere mogelijkheden dan direct verkopen Peeky..? Sterkte

Ik ga ff naar buiten met de beestjes en dan slapen

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 21:43

Balen Peeky!!!

Kun je Jildau niet tijdelijk verleasen? Of een jaar vakantie geven of zo? Ik roep maar wat hoor!!!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 21:44

peeky schreef:
en zou toch eigenlijk ook het liefste naar Amsterdam verkassen waar het hebben van een paard al helemaal niet handig is dus...

Weet het precies. De huur van de stalling is evenveel als mijn huishuur.

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 21:46

WenK schreef:
Kun je Jildau niet tijdelijk verleasen? Of een jaar vakantie geven of zo? Ik roep maar wat hoor!!!

Heb ik uiteraard ook aan gedacht, maar leasen vind ik teveel gedoe. Er kan van alles gebeuren met je paard en het komt op jouw bordje terecht uiteindelijk. Vakantie geven kost nog een hoop geld, en als ik zelf in Londen zit in die tussentijd waar de huren al helemaal huizenhoog zijn kan ik dat gewoon niet betalen...

Alle opties heb ik al doorgenomen maar dit lijkt me het beste besluit. Voelt net alsof je relatie uitgaat omdat het niet meer werkte terwijl je beide nog wel veel van elkaar houdt

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 21:49

Ik begrijp het hoor... Ik riep ook maar wat....

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 03:04

bij je ouders staan laten 'lanterfanten' is ook geen optie??

heb een leuke jaarmarkt gehad, lekker buiten kunnen staan bieren en veel bekenden gezien.

was nog wel een heuse rel/opstoot in de winkelsstraat met politiepaarden en al. voor het eerst dat ik bereden politie bij ons het dorp heb gezien.
viel meteen de MH highriders op en zulke rare flaphoeven die warmbloeden toch vaak hebben.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 05:58

goedemorgen,

Ben 2 dagen afwezig geweest maar nu weer terug, heb alles bijgelezen maar is enorm veel

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 07:18

Lekker Pel!!! Bereden politie is toch vaak mooi om te zien he?

Welcome back jean!!

Strakkies weer werken, dan naar Fer (ff stappen met 'm) en dan komt Angelique me alweer oppikken...

Wel een lekker dagje vandaag dus...

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 07:27

Goedemorgen!

Gelukkig goed nieuws voor je moeder TanteMiesje! Wat kun je toch op het verkeerde been gezet worden door artsen zeg..
En al een hele mooie buik zeg

Sterkte met je beslissing Peeky.

Verder wil ik jullie nog even vertellen dat de TinkerBrok binnenkort verkrijgbaar is in Friesland en in de hoek Zuid-Holland/Zeeland/Brabant.

En?!......sinds gisteravond ben ik de trotse eigenaresse van een mooie dame! Over een paar weekjes ga ik haar ophalen.
Een mooie rijtypische dame, zwart bont, papa Thunder (ze heeft al erg veel behang!) en super gangen.
Foto's volgen nog, die staan thuis op de comp. en ze is live te bewonderen op de eerste keuring van het NTS volgend jaar.
Ikke is blij

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 07:30

Ikke is benieuwd...

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 07:38

Goedemorgen allemaal,

#Peeky: heel veel sterkte met je beslissing, is nooit leuk ....!

#Yarka: ikke ook benieuwd, vader Thunder.....dat zal dan een mooie dame met veel behang zijn!

#WenK: jaja de dag gaat snel....hihi....

Zijn er nog mensen die verder tips kunnen geven qua beenbeschermers tijdens trainingen??

#Tantemiesje: wat een mooi buikje...nog heel bescheiden zeg!

nou nou vandaag maar weer werken (was al bezig maar was de cijfers even zat) vanavond WenK ophalen en even in de ruitershop neuzen voor winterdeken en beschermers en daarna Battie inpakavond....

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 07:43

Heb ook full maat beenbeschermer. Ze passen nog net.
Heb helaas geen echte tips voor je Silas, sorry!

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 07:56

nou deze passen echt niet meer.......wel jammer want ze zijn maar 2 keer gebruikt tijdens de nh cursus, zonde....
Wel idioot....maar moet nu dus maar even kijken wat ik kan doen...