Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leonoor schreef:Lezers regel ik ter plekke welNu is het zo dat josephine het ook al beetje doorkrijgt, dus dat is makkelijk.
Druk programma voor het weekend, vooral de zondag met 3 paarden in de L1Wordt dus nog even rennen en vliegen, maar gaat vast goedkomen!
Met spullen en lijstjes totaal nog niet bezig geweest, gewoon fiks aan het werken, stamboekgeregel en ook voor het wakeboarden. Dus druk, druk, druk!
Overigens stimuleren we schijnbaar ook spijbelen van school enzo... Josephine moet vrijdag 16.45 starten en is officieel 15.15 uit.... dat is onhaalbare zaak
Lepel schreef:oef , ik moet ook vroeg vertrekken zondag ... uiterlijk 6.45 uur laden hier .... en Andre wil voor die tijd zelfs nog gemolken hebben , die wil mee.... dat wordt heeeeeel vroeg naar bed zaterdag dus !
cp112 schreef:Lepel schreef:oef , ik moet ook vroeg vertrekken zondag ... uiterlijk 6.45 uur laden hier .... en Andre wil voor die tijd zelfs nog gemolken hebben , die wil mee.... dat wordt heeeeeel vroeg naar bed zaterdag dus !
Wij moeten ook echt om 6.45 rijden.
Juul is ook nog een varken dus dat wordt vroeg op stal om die nog weer wit te krijgen.
Je moet er wat voor over hebben héen dan rijd ik niet eens zelf
Lowara schreef:M_D_H schreef:Ik heb ook super zin om iedereen weer te zien!
Zo lang geleden!
Ohohoh, lastige keuze voor het eten.
Ik twijfel tussen Gehaktballetjes of Tortillas de patatas...
Beide makkelijk te maken en erg lekker...
En ik niet kiezen
Geen idee wat het is,maar dit klinkt ideaal!
destiny88 schreef:Misschien weer wraprolletjes? Met verschillend beleg?dat is ook altijd wel lekker
zullen wij dat misschien maar doen