Geweldig, die 2 stoeiende Tinkers, Chimello Knappe Kayleigh tussen de mooie gele bloemetjes En natuurlijk super stoere Dublin niet te vergeten! Echt gafe foto's zijn het geworden!
Boris en ik hebben vanochtend lekker lopen pitten in 't zonnetje
En samen met zijn dinnetje
jovavee
Geplaatst: 21-04-14 13:38
Wat leuk al die veulenfoto's! En heerlijk zo genieten met Boris:-)
Hier een foto van de glimmende BamBam die aan het wakker worden is na een sedatie. Gisteren hoefzweer opengemaakt:-(
Hoe oud is je oudje? Ik vind die ouderdoms kopjes wit zo schattig. Cheyenne begint ook al een beetje meer witte haren te krijgen, ze is pas 14...
Shet_Jack
Geplaatst: 21-04-14 17:32
een keer wat anders met je sokken was even voor de foto daarna is de vlecht er weer uitgehaald
blackstar
Geplaatst: 21-04-14 17:49
@chimello, geen idee hoe oud ze is. Paspoort staat 1995, dit heeft de veearts van de handelaar geschat en ze was toen geschat 8 jaar en net aangekomen vanuit Engeland. Ik tel er nog een dikke 5 jaar zo niet meer erbij op.
melanie_h
Geplaatst: 21-04-14 22:24
Anter, wat leuk die vlecht in de sok
Vanmiddag Niels omgezet, Hij kreeg een nieuwe wei, dus ik wist dat hij zich ging uitsloven. Camera in de aanslag en tadaaa
KarinLF, Bart is normaal gesproken ook juist erg rustig vorig jaar stond de hele groep rond te rennen (was toen nog n grotere kudde) en stond hij lekker rustig stil om zich heen te kijken maar dit jaar was ie n beetje overenthousiast en peerde ie m meteen toen hij de kans kreeg
n Halfuurtje nadat ze in de weide stonden ging hij en Trev ook als n stelletje malloten door t weiland heenrennen
paulinebes
Geplaatst: 22-04-14 20:30
Mijn grote trots: Iris (van de Leendershof), merrie 9 jaar (met dank aan Nikki voor de eerste 4 prachtige foto's)
Met een van haar prachtige kuddegenoten Fay Even lekker rollen Volgens mij zijn de meeste tinkers talentvolle "zitters"; Iris ook..
Wat komen er weer prachtige tinkers en leuke veulentjes voorbij zeg!
Hier Wingsje, foto's zijn van het rijden zondag. Vandaag weer dressuurlesje gehad en meneer deed goed z'n best. We gaan in juni onze eerste wedstrijd rijden .
Haha wij zijn ook maar aan het trainen op B niveau! Valt bij ons nog veel bij te spijkeren. Wings is ook geen dressuur wonder en doet liever van alles wat. Maar ach, daar is het natuurlijk ook een tinker voor en ik vind de afwisseling ook alleen maar leuk.
Dana is heel traag. Soms denk ik dat ze iets heeft. Energie genoeg, maar door lopen. Met buitenrit lopen we altijd 50 m achter... Maar buiten dat 100% betrouwbaarheid. Rijden ook gehandicapten wat ze perfect doet. Na 20 min is het klaar met dressuur in de bak haha. Nola is hopelijk een nieuwe troef in de toekomst.
rudolph
Geplaatst: 23-04-14 14:18
Dana's Nola
mnkortleve
Geplaatst: 24-04-14 00:35
Toran en zijn dame. Het is zo geweldig om te zien hoe ze met elkaar omgaan. Ze kan zo heerlijk gillen echt een miep trut en Toran reageert hier dan weer op en maakt het haar zo leuk mogelijk, wrijft tegen haar bips, hals, buik etc er gaat een compleet voorspel aan vooraf Echt ik had niet verwacht dat het zo zou gaan hij is zo ontzettend lief tegen haar, de vrouw is de baas in dit geval. Zo trots op mijn kanjer.