tja, da's een keuze en er staat de week ervoor ook al iemand anders in mijn winkel omdat ik dan op selectie wedstrijd ben. Ikkan natuurlijk wel 's avonds even langs komen, dan pik ik gewoon Jeroens auto even mee
Ik meld me hier ook even ik kom de 17e naar de Koudbloedendag met mijn Haflinger! We starten 2 keer B met startkaart. Heb alleen nog geen voorlezer, dus vroeg me af of er hier iemand is die mijn proeven voor kan lezen?
Ik heb vandaag ook geoefend met Tom...een springlesje van een stalgenootje gehad! ff wat meer techniek aanleren... was echt heel leuk! Uiteindelijk zelfs een oxer van 80 durven springen...ik ben nogal een schijterd wat springen betreft haha
Als je zo aan het tellen bent lijkt het alsof de tijd heel snel gaat! Dus het schiet al op! Heb er zin in!! :grin:
TinkerTom
Geplaatst: 04-05-12 15:00
Hier vanmorgen fanatiek geoefend op onze pas de deux Moet zeggen....hebben een leuk proefje...
Volgende week nog een keer bijeen en dan filmen...dan kan ik de muziek eronder zetten en voor Leusden nog ff een keer oefenen met muziek en dan zijn we er wel klaar voor denk ik