Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
marije74v schreef:Hartstikke leuk Iris92... heb even je topics gelezen! ( een deel iig)
Wij hebben billy ook onlangs gekocht..hartstikke groen, kan ook nog geen rondje door de bak maar hij gaat echt met sprongen vooruit samen met mijn dochter van 9! Echte liefde tussen die 2. Iedereen verklaarde ons voor gek...met zo'n tinker kun je toch nooit een wedstrijd rijden en dat soort commentaar ...maar...het gaat ons gelukkig echt om het plezier en dat hebben we!!! En bij jou zie ik dat je ook wedstrijdjes rijdt! Top hoor!
Ik heb er alle vertrouwen in en waar het ons om gaat...de liefde tussen billy en mijn dochter is geweldig om te zien. Plezier maken met je paardje..geeft haar zo enorm veel zelfvertrouwen!
hij wordt steeds mooier nu hij uitzwaard, alleen het gras is zowat hoger dan hijzelf. het enige dat hij blijft missen is een volle bos manen en voorpluk, het blijft maar een klein plukje bij vergeleken die haarbal hier.
tijd voor een staartmanen transplantatie omdat zijn staart wel mooi vol en dik is.
. Voor en achter zat er nog wat het middenstuk was volledig opgegeten. Wat ik gedaan heb toen is de hele boel afgeknipt en laten groeien. Dat hielp, alleen nu is het weer een zielig bosje vanwege de extreme jeuk die hij gehad heeft.
alleen knippen doe ik hem nu niet aan voorlopig.