Ik heb mee gedaan aan een TREC middag met een hartstikke lieve tinker!
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 07-06-10 09:14, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Linkje verwijderd. Max 2 foto's toegestaan; als je meer foto's wilt laten zien mag je een ITP-topic openen. Zie ook de openingspost van dit topic.
Heey Clairtje op de vorige pagina, die heb ik van de week veel gezien en zal ik de aankomende 5 weken ook nog geregeld zien en binnen/buiten zetten (ben de nieuwe stagaire )
Leuk die TREC foto's
kick1972
Geplaatst: 06-06-10 21:44
tssss denkt abbygail....doe eens normaal vrouwtje..... ik schaam me rot....
Tuihanti
Geplaatst: 06-06-10 22:12
even 2 foto's van onze tinkers vandaag op hun tournooidebuut
Heerlijke foto's weer gezien,wat hebben we toch een schitterend ras. Ik heb deze van vorig jaar nog om bij weg te dromen gerda, : En een van Big Mac met mijn dochtertje:
dank je wel marleen, ben er ook erg trots op. Dan te bedenken dat vandalen deze voorpluk 2 jaar geleden ongeveer tot boven haar ogen hebben afgeknipt... hij is gelukkig weer helemaal aangegroeid.
Lekker geconcentreerd in de les
Drunten1999
Geplaatst: 07-06-10 21:05
[quote="Marije__"]Ik heb mee gedaan aan een TREC middag met een hartstikke lieve tinker!
Dat lijkt me harstikke leuk om te doen Marije, ik hoop dat er na de zomervakantie nog meer van die dagen komen dan ben ik wel weer in conditie! Ik zal wel een paardje moeten huren...